Kijk! En hier was ik dus nooit achtergekomen als ik mijn 'behoefte' niet in dit topic had gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan concludeerde je dus fout.
Ok, dan kijken we de volgende week weer samen, ok?quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:43 schreef zodiakk het volgende:
Ik vond het ook een boeiende uitzending, Cynix..
*onderschrijft*quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:11 schreef tong80 het volgende:
Ik vond dit één van de leukste Zomergasten ooit. Leuke fragmenten, niet gekozen om in het goede blaadje te vallen bij de VPRO-Elite. Nee, gewoon André van Duin omdat het leuk is en Toon omdat ie meesterlijk is. Geen geneuzel over de diepe zieleroerselen van de gast en toch kom je meer over hem te weten. Heerlijk bescheiden over zichzelf, terwijl ie met Hans Teeuwen de vaandeldrager is van de Nieuwste lichting comedians.
Tong heeft genoten van leuke fragmeneten en een leuke gast.
Nu Zwagermans nog peper in z'n reet stoppen en het komt goed.
Amen!quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:20 schreef shmoopy het volgende:
Joost Zwagerman, go home!
-en de rest-
Ik kijk er naar uit om wellicht weer eens wat degens met je te kruisen in dit topic. MAar wellicht zijn we het volgende week gewoon met elkaar eens.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, dan kijken we de volgende week weer samen, ok?
Misschien.quote:Misschien leren we ook elkáár wat beter kennen dan.
Ik kom hem hier (Eindhoven) regelmatig levend tegen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:53 schreef shmoopy het volgende:
Omdat ik mensen ken die hij kent heb ik Theo Maassen wel eens ontmoet en gesproken, en hij is steeds die vriendelijke jongen die je vanavond zag.
Ik zit me alvast druk te maken over de komende twee weken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:53 schreef zodiakk het volgende:
Nou, komop mensen: zijn we nu al uitgeluld over Theo?
het was leuk, vanzelfsprekend zelfsquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:53 schreef zodiakk het volgende:
Doet ie dan duister?quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kom hem hier (Eindhoven) regelmatig levend tegen.
Dan staan ze naast elkaar dronken te pissen in een kroeg shmoopy. Dan let je daar niet op.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doet ie dan duister?
Nee, dan drinkt-ie een biertje, al dan niet met zijn vrienden.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:57 schreef shmoopy het volgende:
Doet ie dan duister?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:59 schreef tong80 het volgende:
Dan staan ze naast elkaar dronken te pissen in tegen een kroeg shmoopy. Dan let je daar niet op.
Nee, niet in Stratumseind.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:03 schreef Furby het volgende:
Waar dan
Één van de interessantste afleveringen was die met Sylvia Tóthquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zit me alvast druk te maken over de komende twee weken.
Een bioloog en een Chairman.
Lijkt me niet echt een interessante avonden. Alhoewel ik een poging zal wagen.
Mooie, inspirerende uitzending vanavond. Maassen is prettig om naar te luisteren en Zwagerman hield goed de grote lijn in de gaten tijdens Maassens wat chaotische observaties. De avond culmineerde mooi in het fragment van Bill Hicks waarin zo'n beetje alles samenkwam waar Maassen het over had gehad.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:53 schreef zodiakk het volgende:
Nee. Ik vond bijvoorbeeld ook dat Theo met zijn gemillimeterde commandocoupe en blote voeten in hippiesandalen op subtiele wijze het dualisme verbeelde waar het in deze moderne tijden door twijfels verscheurde individu mee te stellen heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:53 schreef zodiakk het volgende:
Je snapt niets van het voorwerk dat hij verricht heeft. Een schande dat je dit zegt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:06 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Al is het altijd fijn eraan herinnerd te worden dat die oude zemelaar dood is.
Ja vond het ook erg mooi. Bill Hicks fantastisch en niet vergeten he...we moeten ons niet door angst laten leiden maar door liefde.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:06 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Mooie, inspirerende uitzending vanavond. Maassen is prettig om naar te luisteren en Zwagerman hield goed de grote lijn in de gaten tijdens Maassens wat chaotische observaties. De avond culmineerde mooi in het fragment van Bill Hicks waarin zo'n beetje alles samenkwam waar Maassen het over had gehad.
Het paste wel mooi bij zijn verhaal. Hij heeft veel kritiek op Amerika, maar houdt ook van het land. Hij veroordeelt consumentisme, maar wil altijd zo snel mogelijk weer terug naar Eindhoven om in het winkelcentrum dvd'tjes te zoeken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:07 schreef plugger het volgende:
Maar misschien was het ook gewoon toeval.
Daar snap ik inderdaad helemaal niets van. Wat is er zo leuk en baanbrekend aan een oude vent die op een podium in bejaardentempo brave grapjes staat te vertellen en sentimentele rijmpjes zingt?quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je snapt niets van het voorwerk dat hij verricht heeft.
Viel het je ook op hoe goed zo'n boodschap overkomt als je hem brengt op de manier zoals Hicks doet? Bij een ander is het hippiegelul, maar bij hem denk je er echt over na.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:13 schreef Tup het volgende:
Ja vond het ook erg mooi. Bill Hicks fantastisch en niet vergeten he...we moeten ons niet door angst laten leiden maar door liefde.![]()
Wat is er baanbrekend aan een jonge vent die in een baanbrekend tempo grappen de zaal in vuurt ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:21 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Daar snap ik inderdaad helemaal niets van. Wat is er zo leuk en baanbrekend aan een oude vent die op een podium in bejaardentempo brave grapjes staat te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |