Waarom maak je er geen mooie digitale versie van? Ik zou er zuinig op zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:17 schreef ChOas het volgende:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn: Ik heb hier nog een tribute aan Bill Hicks staan, samen met zijn show Revelations...
Totaal iets van 2 uur tv... Ik weet niet of er nog mensen naar de meet komen voor wie ik `m kan meenemen ?
*kijkt* ...quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom maak je er geen mooie digitale versie van? Ik zou er zuinig op zijn.
aha, okay. Hmja, zoiets mag je eigenlijk niet vragen he.. zoiets moet je eigenlijk persoonlijk ophalen...quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
*kijkt* ...
.avi
Is al vrij digitaal... Toevallig 3 dagen geleden nog gekeken... ZO VEEL RESPECT voor die man...
Ik heb al heel de uitzending door af en toe het idee dat er een soort stilte valt en Zwagerman niet meer weet wat hij moet vragen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
Theo hoeft geen fragmenten meer na Bill.
Probleempje voor Zwagerman.
Dan was iig de jaartelling later begonnen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:22 schreef Reticulin het volgende:
"als deze man was blijven leven hoe zou t m dan zijn vergaan?"
jezus....
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan was iig de jaartelling later begonnen.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:21 schreef kamagurka het volgende:
Hicks is leuk, maar zeker niet zo goed als Maassen hem vind...
scherpquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan was iig de jaartelling later begonnen.
Kun je dr een digitale versie van maken?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:22 schreef Reticulin het volgende:
ik kijk net pas (ben de rest aan het opnemen) maar eger me dood aan zwagerman...wat een vragen man: "als deze man was blijven leven hoe zou t m dan zijn vergaan?"
jezus....
hij staat op het webquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:31 schreef julekes het volgende:
Kutzooi, de hele Theo Maassen aflevering gemist door een familie uitje. ::{
Linkje? Issie de moeite?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij staat op het web
De gehele aflevering, waar???quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij staat op het web
Viel mij nu ook pas op. En dan is Al Pacino nog niet eens in beeld geweest..quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:35 schreef tong80 het volgende:
Heb de film nooit gezien. Dom dom dom. Wat een cast zeg.
Zwagerman heeft toegezegd dat de hele aflevering op www.vpro.nl gepubliceerd wordt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De aflevering, waar???
Dat ging over de show van Bill Hicks, niet over de aflevering zelf geloof ik.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:37 schreef Harry_Sack het volgende:
Zwagerman heeft toegezegd dat de hele aflevering op www.vpro.nl gepubliceerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |