Boetes zijn ook onzin. Echt straffen of niet straffen. Maar ik snap wel dat je je autoriteit moet laten gelden, Sneijder is geen beginneling meer. Als hij als prof mee wil doen, moet ie zulke onzin gewoon laten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat spreek je met elkaar door. Om daar boetes voor te geven en dat aan de pers uit te vertellen vind ik zulke domme autoritaire onzin ...
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Issie weer, het ijskonijn.
Ik denk niet dat jij zo'n omhooggevallen opblaaskikker zou zijn maar je verstand er bij zou houden en niet je ego door de hele arena zou werpen. Jij bent toch echt iets slimmer dan Sneijder, en dus moet Sneijder leren wat discipline is - en daar weet ie nou weer iets meer van. Wat denkt het ventje wel - dattie God is ofzo? Als je dit soort jochies hun gang laat gaan en hun ego niet wat tempert dan kan je er straks helemaal niks meer mee beginnen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als ik als speler het hele EK te horen krijg dat ik in de basis van het Nederlands elftal hoor te staan en dat ik best samen kan spelen met Van Der Vaart, en enkele weken later zit ik op de bank, dan zou ik in het moment van euforie ook wel wat roepen
En wie zou er dan in godsnaam trainer moeten worden?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:27 schreef The_Coach het volgende:
.
Overigens mag meneer Koeman na 2.5 jaar wanpresteren met deze kwaliteiten wel eens zijn biezen pakken.![]()
Henk ten Cate , Co Adriaanse, Danny Blind etc, iig iemand met meer spelinzicht en die er na 2.5 jaar ook een beter geheel van kan maken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
En wie zou er dan in godsnaam trainer moeten worden?
idd het meest jammere is dat de meesten het nu opeens na gisteren zitten te roepen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjeetje wat negatief weer over Koeman zeg.
2 jaar geleden nog de held en nu kan ie er niets meer van, hou op zeg.
Ik heb Koeman nooit een held gevonden, deze mening heb ik al vanaf het begin.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
2 jaar geleden nog de held en nu kan ie er niets meer van, hou op zeg.
Als je dat soort straffen nodig hebt, heb je geen echte autoriteit en zet je jezelf te kakken door het uitreiken van zo'n suffe straf ...quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Maar vinden jullie dan echt dat een speler zijn coach ongestraf zo te kakken mag zetten?
Je was het er wel mee eens geweest als hij 3 wedstrijden geschorst was of teruggeplaatst?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je dat soort straffen nodig hebt, heb je geen echte autoriteit en zet je jezelf te kakken door het uitreiken van zo'n suffe straf ...
Nee, ik zou het als aanleiding zien om een eens met die gast te gaan praten over zijn rol in het team. Het is duidelijk dat 'm iets dwars zit. Heeft zich openbaar direct na de wedstrijd al gedistantieerd van dat het tegen Koeman bedoeld zou zijn om duidelijk te maken dat-ie zelf ook weet dat-ie dat absoluut niet kan maken en dus niet de trainer te kakken wil zetten. heeft zich verontschuldigd. Dan moet je als trainer verder gaan met zo'n jongen. Want je wil als traienr toch dat je team de beste prestaties neerzet. En dat gebeurt niet door de jongens met onbegrijpelijke beslissingen te frustreren, zonder uiteindelijk duidelijk te kunnen maken waarom je die beslissingen neemt en als ze daar gefrustreerd over raken met een boetete reageren.Dat schiet niet op.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was het er wel mee eens geweest als hij 3 wedstrijden geschorst was of teruggeplaatst?
Ik vind hem nu dus echt opzichtig blunderen hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben het eens met SCH, wonderen bestaan nogquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
Volgens mij hebben ze gepraat.
Ik weet niet wie er uiteindelijk over de boete beslist.
Ik vind dat je van Sneijder nu teveel een slachtoffer maakt. Hij had wijzer moeten wezen.
Boete zal wel op voorspraak van Koeman gedaan zijn. Zo'n uiting van emotie is een moment en niet echt erg. Ik bedoel, als je echt autoriteit hebt, sta je daar boven. Bij jou klinkt het alsof Koeman echt een slachtoffer is. Als-ie ergens het slachtoffer van is, dan is-ie dat van zijn eigen onvermogen om z'n beslissingen te kunne nonderbouwen dan wel overbrengen op de rest van het team.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
Volgens mij hebben ze gepraat.
Ik weet niet wie er uiteindelijk over de boete beslist.
Ik vind dat je van Sneijder nu teveel een slachtoffer maakt. Hij had wijzer moeten wezen.
Dat vind ik ook, al geef ik liever niet toe.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
100% geldig, gewoon een fout van Stekelenburg
Dat was en een blunder, en heel slim gesprongen door Somers.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:43 schreef S-Two het volgende:
wat ik me nu steeds afvraag, misschien is het al voorbij gekomen in dit topic, bij die derde goal van Utrecht toen had Stekelenburg die bal toch echt vast, en leek het dat Zomers de bal uit zijn handen kopte.. of viel die tegen hem aan en was het een blunder?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Boete zal wel op voorspraak van Koeman gedaan zijn. Zo'n uiting van emotie is een moment en niet echt erg. Ik bedoel, als je echt autoriteit hebt, sta je daar boven. Bij jou klinkt het alsof Koeman echt een slachtoffer is. Als-ie ergens het slachtoffer van is, dan is-ie dat van zijn eigen onvermogen om z'n beslissingen te kunne nonderbouwen dan wel overbrengen op de rest van het team.
(Grappig dat je nu trouwens de harde lijn, van wie niet horen wilt moet voelen aanhangt, terwijl als het over de allochtone medelanders gaat die 'n misstapje begaat er vooral rekening gehouden ddient te worden ...;))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |