nee ok maar als je vorig seizoen ajax en club op papier vergelijkt is ajax toch wel een stuk beterquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:12 schreef twi het volgende:
[..]
Lang geen slechte club, als je uit wint bij AC Milan. Beter dan o.a. Caen en Bielefeld
Als ze dan maar wel DoubleA paper in de ArenA gebruiken....quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ok maar als je vorig seizoen ajax en club op papier vergelijkt is ajax toch wel een stuk beter
quote:Ajax-trainer Ronald Koeman heeft maandagmorgen een gesprek gehad met Wesley Sneijder over zijn gedrag zondag tijdens de wedstrijd van Ajax tegen FC Utrecht voor de Johan Cruijff Schaal.
In dit gesprek heeft Sneijder zijn excuses aangeboden aan de club en de trainer voor zijn uitlatingen na het gescoorde doelpunt tegen FC Utrecht.
Ajax vindt dit gedrag ontoelaatbaar en heeft een boete aan Sneijder uitgedeeld.
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=36062
Je bent me nét voor. Op Teletekst staat zelfs een forse boete.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:51 schreef -Hans- het volgende:
Dit nieuwsbericht was volgens mij nog niet gemeld hier.
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:54 schreef Doc het volgende:
Typische Koemanflauwekul weer...
Oh zeg dat dan, dan ben ik omquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Overigens is tong hem ook liever kwijt dan rijk.
Dat spreek je met elkaar door. Om daar boetes voor te geven en dat aan de pers uit te vertellen vind ik zulke domme autoritaire onzin ...quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]Hij moet zich het laten welgevallen hoe zo'n broekje hem voor lul zet? Kom op. Een beetje coach had hem naar het tweede verbannen.
Sinds wanneer heeft tong verstand van voetbal ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Overigens is tong hem ook liever kwijt dan rijk.
Als ik als speler het hele EK te horen krijg dat ik in de basis van het Nederlands elftal hoor te staan en dat ik best samen kan spelen met Van Der Vaart, en enkele weken later zit ik op de bank, dan zou ik in het moment van euforie ook wel wat roepenquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:56 schreef SCH het volgende:Hij moet zich het laten welgevallen hoe zo'n broekje hem voor lul zet? Kom op. Een beetje coach had hem naar het tweede verbannen.
Issie weer, het ijskonijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]Hij moet zich het laten welgevallen hoe zo'n broekje hem voor lul zet? Kom op. Een beetje coach had hem naar het tweede verbannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |