Tijdens het AT heb ik echt op hem gelet, en hij werkt 10 keer harder dan onze vriend Zlatan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
En dat ie hard werkt is onzin. Hij zeurt en zeikt alleen maar.
Het is een kwestie van een jaar lang volgen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:44 schreef popolon het volgende:
mich je aversie tegen onze Belgisch vriend neemt buitensporige vormen aan.
Ajax speelde slecht, als team dus.
En blame Koeman en niet Sonkje.
Komt omdat ie geen inzicht heeft. Hij loopt steeds waar ie niet moet zijn. Zlatan is vele malen dreigender.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tijdens het AT heb ik echt op hem gelet, en hij werkt 10 keer harder dan onze vriend Zlatan bijvoorbeeld.
Voor een spits maakt Sonck veels te veel meters.
Tegen de zwakste opponent uit de poule maakte hij er 3 ja, waaronder een strafschop.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:53 schreef twi het volgende:
Soort van permanent Kezman-in-Europa syndroom.
Raar dat 'ie er in tegenstelling tot onze Servische vriend in de Champions League wel er makkelijk 4 in legt
Het zal ook niet de laatste keer zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb de idee dat jij je zo snel vastbijt in een overtuiging en daar dan niet meer vanaf te brengen valt.
Hij begint een beetje op SCH te lijkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Het zal ook niet de laatste keer zijn.
verkapte doodsverwensing!quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij begint een beetje op SCH te lijken
quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing!
tegen club brugge tochquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:53 schreef twi het volgende:
Soort van permanent Kezman-in-Europa syndroom.
Raar dat 'ie er in tegenstelling tot onze Servische vriend in de Champions League wel er makkelijk 4 in legt
Maar dan in heteroversie?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij begint een beetje op SCH te lijken
Definieer "leven"quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor!
Daarom zit Sonck ook bij Ajax en Kezman bij PSVquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:08 schreef methodmich het volgende:
Maar dan wel een veel mindere Kezman, zo eerlijk moet je zijn.
Qua aankopen is PSV traditioneel sterker ja.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom zit Sonck ook bij Ajax en Kezman bij PSV
Lang geen slechte club, als je uit wint bij AC Milan. Beter dan o.a. Caen en Bielefeldquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:08 schreef pascalheister het volgende:
tegen club brugge toch
Ik denk dat Mitea op zich best geschikt zou zijn als beweeglijk mannetje rondom Zlatan. Is veel sneller dan Sonck en geen echte linksbuiten. Verder zou Koeman gewoon BABEL eens 10 wedstrijden een kans kunnen geven.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:10 schreef twi het volgende:
Laten we het anders zeggen, mm. Welke speler zou jij beter vinden passen naast Zlatan in een 4-4-2 systeem (in selectie of haalbaar voor Ajax)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |