abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21151912
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:41 schreef Doc het volgende:
MondoGenerator
Was ik mee in de war
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 augustus 2004 @ 12:57:39 #127
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21152129
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Was ik mee in de war
[weer zwaar off-topic] alleen is de info die bij het optreden staat niet geheel correct: de begeleidende band zal niet bestaan uit Molly, Dave en Fredo, maar uit een nieuwe samengestelde band [/zwaarofftopic]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:00:16 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21153639
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Koeman faalt al sinds ie hoofdtrainer is.

Vraag het maar eens na in Arnhem.....
Z'n eerste twee seizoenen bij Ajax waren anders gewoon goed. Mensen zeggen dat dat de erfenis van Co was, maar goed, ik moet nog maar zien of Co het ook zo had gebracht. Inmiddels heeft Koeman het inderdaad verbruid bij mij, maar dat begon pas vanaf oktober vorig jaar.
pi_21153879
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:00 schreef twi het volgende:

[..]

Z'n eerste twee seizoenen bij Ajax waren anders gewoon goed. Mensen zeggen dat dat de erfenis van Co was, maar goed, ik moet nog maar zien of Co het ook zo had gebracht. Inmiddels heeft Koeman het inderdaad verbruid bij mij, maar dat begon pas vanaf oktober vorig jaar.
Dat was de erfenis van Co.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:21:31 #130
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_21154103
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:17 schreef Doc het volgende:
Wat er volgens mij mis is bij Ajax op het ogenblik:
...
Helemaal mee eens
Koeman moet eens stoppen met zijn rare acties en gewoon de juiste spelers op de juiste plek zetten, dan komen we absoluut een heel eind Dat het een nieuw seizoen is en iedereen een nieuwe kans krijgt is prima, maar zet dan niet wéér Sonck op rechts wat een heel seizoen lang niet gewerkt heeft! En zet Sneijder dan niet op de bank terwijl hij vorig seizoen vaak een van de beteren was...
pi_21155057
Wat me vooral stoort aan Koeman is dat hij tijdens het EK Sneijder constant in de basis praatte, maar nu het nieuwe seizoen begint houdt hij hem zelf in 2 serieuze oefenwedstrijden aan de kant; dat lijkt me als speler bijzonder frustrerend, want achteraf lijken de uitspraken van Koeman dan meer op populaire borrelpraat dan op een serieuze analyse
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21155096
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat me vooral stoort aan Koeman is dat hij tijdens het EK Sneijder constant in de basis praatte, maar nu het nieuwe seizoen begint houdt hij hem zelf in 2 serieuze oefenwedstrijden aan de kant; dat lijkt me als speler bijzonder frustrerend, want achteraf lijken de uitspraken van Koeman dan meer op populaire borrelpraat dan op een serieuze analyse
Het is vreselijk irritant en nu Advocaat daar wat over zegt is Koeman beledigd. Als je de hele tijd iemand goed genoeg vindt voor het Nederlands Elftal stel je hem ook gewoon op in je eigen team.
pi_21155222
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:05 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het is vreselijk irritant en nu Advocaat daar wat over zegt is Koeman beledigd. Als je de hele tijd iemand goed genoeg vindt voor het Nederlands Elftal stel je hem ook gewoon op in je eigen team.
Yup en ik zeg dit niet graag, maar als je naar de selecties kijkt, is ajax zeker dit seizoen het sterkst van de top3, maar zolang Koeman mensen als Soetaers kansen blijft geven en Pienaar misbruikt als rechtsbuiten dan geef ik Feyenoord dit seizoen meer kans op de titel. Een 4-mans middenveld met Pienaar - Sneijder - Galasek - Van Der Vaart is voor Nederlandse begrippen sterk en dan win je zonder al te veel problemen minimaal 25 wedstrijden in de HCE, maar Koeman ziet het meer zitten in mindere voetballers als de Ridder en de Mul omdat die zogenaamd goed over de vleugels zijn...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 augustus 2004 @ 15:30:10 #134
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21155687
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Yup en ik zeg dit niet graag, maar als je naar de selecties kijkt, is ajax zeker dit seizoen het sterkst van de top3, maar zolang Koeman mensen als Soetaers kansen blijft geven en Pienaar misbruikt als rechtsbuiten dan geef ik Feyenoord dit seizoen meer kans op de titel. Een 4-mans middenveld met Pienaar - Sneijder - Galasek - Van Der Vaart is voor Nederlandse begrippen sterk en dan win je zonder al te veel problemen minimaal 25 wedstrijden in de HCE, maar Koeman ziet het meer zitten in mindere voetballers als de Ridder en de Mul omdat die zogenaamd goed over de vleugels zijn...
En dat is watik bedoel als ik zeg dat het grootste probleem 4-3-3 is.

En ik (en zeker ook methodmich en ik dacht ook twi) roepen dat al meer dan een jaar ...

Om radeloos van te worden!
pi_21155717
Wat een zooitje zeg, waar is Koeman in hemelsnaam mee bezig. Het leek gewoon nergens op.

De Jong in het centrum.
Soetaers in de basis.

En dan Maxwell, denk die nog dat hij op de Copacabana is?

Kortom, het vertrouwen is richting vriespunt gedaald.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21155828
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:31 schreef zjroentje het volgende:
Kortom, het vertrouwen is richting vriespunt gedaald.
Koeman had het gewoon warm
pi_21156638
Utrecht wilde meer winnen dan Ajax en deed dat dus ook.

Ongelooflijk dat Sonck mag blijven prutsen. Heb mijn column over deze minkukel al af.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:21:13 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21156959
Kijk uit hoor mm, je krijgt ruzie met me

Sonck komt er wel, als Koeman eenmaal ontslagen is
pi_21157010
Sonck werkt zich het lazerus, maar is absoluut geen '10'.

Ongelofelijk dat Koeman hem zo gebruikt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21157046
Sonck die zal wel samen met koeman vertrekken
pi_21157121
Sonck wordt niet misbruikt, Sonck is gewoon veel te slecht voor dit niveau.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 augustus 2004 @ 16:30:40 #142
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21157206
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ik moet nog maar zien of die BABEL beter is...

Als-ie zo goed is moet-ie spelen.
pi_21157252
Overigens, als Koeman daadwerkelijk Sneijder gaat straffen voor dit geintje, is het einde zoek. Dat wordt dan zijn tweede foutieve daad van geldingsdrang na Mido. Die had hij nooit moeten wegsturen, zeker niet nu we met die Belgische nietsnut opgescheept zitten.

Sneijder passeren voor Sonck is niet te billijken, net zo min als het misbruiken van Pienaar op rechts ten faveure van Sonck. Lekkere 10 is dat, na Bergkamp, Litmanen...
www.thuisuiteten.nl
pi_21157289
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:30 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik moet nog maar zien of die BABEL beter is...

Als-ie zo goed is moet-ie spelen.
Koeman houdt zijn aankopen gewoon veel te lang de hand boven het hoofd... Sonck is totaal ongeschikt als nummer 9 omdat ie niet kan kaatsen en geen bal kan vasthouden en als 10 is ie nog ongeschikter omdat ie niet kan lopen, geen gevoel heeft voor ruimte en geen techniek heeft.

Goed beschouwd kan hij alleen ballen die losgelaten worden door keepers intikken.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:35:45 #145
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21157333
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Welk niveau?

Maar komt wel goed hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21157370
Absoluut niet.

Wesley Sonck wordt nooit Ajacied.

Zaterdag op de FP.
www.thuisuiteten.nl
pi_21157433
pi_21157485
En dat ie hard werkt is onzin. Hij zeurt en zeikt alleen maar.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:44:56 #149
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21157556
mich je aversie tegen onze Belgisch vriend neemt buitensporige vormen aan.

Ajax speelde slecht, als team dus.

En blame Koeman en niet Sonkje.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21157668
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
En dat ie hard werkt is onzin. Hij zeurt en zeikt alleen maar.
Nou nou, nu niet je mening te erg er door willen drukken hoor. Gisteren werkte Sonck naar behoren, iets wat over een andere Belg bijvoorbeeld weer niet gezegd kan worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')