abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:04:18 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21149661
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:47 schreef Haspel33 het volgende:
Geen fan van de Jong als verdediger? De Jong op rechtsback heeft Trabelsi doen vergeten, die heeft een topjaar achter de rug.
Tegen de kleine clubjes misschien, maar wat Trabelsi heeft laten zien in de belangrijkere wedstrijden als rechtsback ontstijgt het niveau van de Jong tot-de-macht-drie. De Jong valt gewoon stevig door de mand als hij een moeilijke tegenstander (ik noem een Valeron tegen Celta-uit) heeft, dan komt 'ie z'n verdedigende taken niet na. Ik zie hetzelfde nu gebeuren op de centrale positie. Het is toch niet normaal dat een centrale verdediger helemaal naar voren komt rushen, dan bij het strafschopgebied omdraait en een tikke terug op van der Vaart (of wie er ook stond) geeft? Dat een Blind het in zijn topjaren een keer deed, ok, maar dit is de Jong z'n derde wedstrijd geloof ik op die positie (tenminste, als "oplossing voor blessures" zal 'ie er wel een paar keer vaker hebben gespeeld).
quote:
SQD is geen inschuivende verdediger. Ajax speelde afgelopen jaar juist on-Ajax omdat Heitinga niet kon doorschuiven als extra man op het middenveld. SQD kon niet alleen gelaten worden omdat die te traag en zenuwachtig was voor de 1 tegen 1. Laat staan dat ie zelf doorschuift. Hij maakt niet voldoende progressie op dat terrein, je kan zien dat ie met zijn 25 jaar eigenlijk te laat bij Ajax gaat voetballen om nog de automatismen die achterin ndoig zijn erin te slijpen. De Jong heeft hem gewoon voorbij gestreefd in die rol, die is enorm vooruit gegaan en daar zit nog flink rek in, gaat uitgroeien tot de nieuwe Rijkaard. Punt.
De Jong is geen inschuivende verdediger, het is een terugschuivende middenvelder. Misschien klink ik dan wat te verwarrend, maar ik vind De Jong te riskant om een vitale centrale verdedigende rol te geven. Ik zie De Jong als perfecte opvolger voor Galasek. Fysiek sterk, niet groot, best snel, goed oog voor verdedigende acties maar ook aanvallend kan 'ie regelmatig meekomen. Een nieuwe Rijkaard vind ik overdreven. Ik ben onder de indruk van de kwaliteiten van de Jong, maar niet als verdediger, of eventueel als rechtsback bij wedstrijden waar dat hij dat kan. Hij kan uiteraard leren zich beter aan zijn verdedigende taken te houden, dat is waar. Kan ik niks tegen in brengen. Maar dan moet 'ie niet keer op keer dezelfde fouten maken. De hele linkerkant lag gisteren open, mede te wijten aan De Jong.
quote:
Escude op linksback is natuurlijk vragen om problemen. Veel te traag daarvoor, dat zag je al op het AT. En dat 4-4-2 doen ze maar fijn in Eindhoven, in de Arena wordt met echte vleugels gespeeld. Punt.
Je zegt net dat Escude niet kan inschuiven. Als 'ie niet inschuift, hoeft 'ie ook niet terug te rennen, en dus kan 'ie ook niet te langzaam zijn. Hij is ook niet langzaam als in "Frank de Boer" langzaam, meer in de vorm van "Owen loopt gewoon te snel" langzaam. Bovendien zie jij dat Maxwell er kort voor speelt, die dus mede linksachter nog wat werk kan verrichten, maar juist als inschuivende speler kan werken. Maxwell trekt namelijk aanvallend naar binnen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Trabelsi), waar dan ook wel genoeg ruimte voor zal zijn omdat Sneijder intelligent genoeg is om niet in de weg te lopen, en wegens het "gebrek aan" echte buitenspeler is er genoeg ruimte die door Maxwell opgevuld kan worden.

En over dat buitenspelers-gebeuren. Wanneer is de laatste mooie voorzet vanaf de achterlijn die jij van Ajax hebt gezien? Ik kan 'm me niet herinneren, jij wel?
pi_21149692
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Trabelsi is een veel betere verdediger dan de Jong. Je bent hem vergeten door al dat gezeur rond Trabelsi.
Flauwekul. De Jong heeft zich volwaardig gemanifesteerd als identieke waarde omdat ie net zoals Trabelsi aanvallend heel veel heeft kunnen brengen als opkomende back.
quote:
We moeten gewoon een keer afstappen van dat eeuwige gedoe "Wij zijn Ajax en wij spelen zo en niet anders".
Nee, daar moeten we niet vanaf stappen nee.
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:07:09 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21149727
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:04 schreef Spideyman het volgende:
Een vreemde keuze dus, net als het niet beginnen met sneijder terwijl rafael deze voorbereiding nog maar één wedstrijd een beetje fatsoenlijk speelde. En sonck op 10? Laten we daar maar geen woorden aan vuil maken.
Het zinnetje "Sonck op 10" (eigenlijk die hele actie) spreekt boekdelen op het gebrek aan beslissingen wat Koeman kan maken. Hij ziet ook wel in dat Sonck en Ibrahimovic samen best gevaarlijk kunnen zijn, maar wil star aan 4-3-3 vast houden. Wat doe je dan? Je zet Sonck op 10, een positie die hij helemaal niet als 10 vervult maar gewoon als een verkapte tweede spits in een 4-4-2 systeem. Je kunt het met alle wil van de wereld dan ook geen 10 noemen.
pi_21149755
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:05 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Flauwekul. De Jong heeft zich volwaardig gemanifesteerd als identieke waarde omdat ie net zoals Trabelsi aanvallend heel veel heeft kunnen brengen als opkomende back.
[..]

Nee, daar moeten we niet vanaf stappen nee.
Trabelsi kwam snel terug om mee te verdedigen, de Jong doet dat niet. Het is een middenvelder en geen verdediger.

Waarom 4-3-3 we kunnen er nu gewoon helemaal niks mee aangezien we daar de spelers neit voor hebben. Zodra we die hebben geef ik je groot gelijk, maar nu spelen we gewoon te geforceerd,omdat er aan dat systeem dient vast gehouden te worden
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:09:53 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21149782
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:05 schreef Haspel33 het volgende:
Sorry, maar dit kan je toch niet serieus nemen? Trabelsi vervulde AL zijn verdedigende taken, en was daarbij aanvallend een heel stuk gevaarlijker. Maar dan ook echt een heel behoorlijk stuk. Hij was veel sneller aanvallend, liep veel verassender om spelers heen, overrompelde ze kan je het eigenlijk wel noemen. Bovendien waren z'n verdedigende tackles bij een counter veel scherper, en hij was sneller. Had een groter loopvermogen. Waar De Jong beter in is, is fysieke slimheid en lef. Voor de rest was Trabelsi als rechtsback op elk punt beter.
pi_21149989
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:09 schreef twi het volgende:

Sorry, maar dit kan je toch niet serieus nemen? Trabelsi vervulde AL zijn verdedigende taken, en was daarbij aanvallend een heel stuk gevaarlijker. Maar dan ook echt een heel behoorlijk stuk. Hij was veel sneller aanvallend, liep veel verassender om spelers heen, overrompelde ze kan je het eigenlijk wel noemen. Bovendien waren z'n verdedigende tackles bij een counter veel scherper, en hij was sneller. Had een groter loopvermogen. Waar De Jong beter in is, is fysieke slimheid en lef. Voor de rest was Trabelsi als rechtsback op elk punt beter.
Mee eens.
Mensen hebben een slecht geheugen en zijn helemaal vergeten hoe vaak Trabelsi Ajax gered heeft in grote wedstrijden. Altijd scherp, altijd 100% inzet, altijd betrouwbaar.
-------Practice Mindfulness-------
pi_21150126
Trabelsi vond ik ook verdedigend een stuk beter als De Jong dat op het moment is. De Jong moet verdedigend nog veel leren. Het is wel zo dat de mogelijkheid hebben van opkomende backs en doorschuivende centrale verdedigers het voor de tegenstander moeilijk maakt. Tot nu toe laat De Jong wel zien dat hij weet wanneer hij kan inschuiven. Daarnaast zijn Krol en Koemand voor hem goede leermeesters.
Tot nu toe brengt Sonck nog niet echt veel op de 10-positie. Hij is wel slim genoeg voor de positie, maar zijn baltechniek blijft achter. Hij heeft nog teveel tijd nodig om met de bal dingen te doen die hij wel ziet.
Volgens mij zou Ajax met een middenveld met Pienaar, Sneijder en Galasek veel beter in balans zijn.
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:30:19 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21150198
Op zich eens, mbn, maar ik vind het eigenlijk zonde als Pienaar of Sneijder op een pure linker of rechter rol worden getrakteerd. Eigenlijk zou ik ze graag beiden in het centrum willen zien. Bovendien heb je dan wat backup nodig, in de vorm van de Jong, omdat Pienaar en Sneijder allebei teveel naar voren gericht zijn en alleen Galasek als verdedigende niet-verdediger niet genoeg is. Leuke laatste zin.
pi_21150619
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:04 schreef twi het volgende:

[..]

Tegen de kleine clubjes misschien, maar wat Trabelsi heeft laten zien in de belangrijkere wedstrijden als rechtsback ontstijgt het niveau van de Jong tot-de-macht-drie. De Jong valt gewoon stevig door de mand als hij een moeilijke tegenstander (ik noem een Valeron tegen Celta-uit) heeft, dan komt 'ie z'n verdedigende taken niet na. Ik zie hetzelfde nu gebeuren op de centrale positie. Het is toch niet normaal dat een centrale verdediger helemaal naar voren komt rushen, dan bij het strafschopgebied omdraait en een tikke terug op van der Vaart (of wie er ook stond) geeft? Dat een Blind het in zijn topjaren een keer deed, ok, maar dit is de Jong z'n derde wedstrijd geloof ik op die positie (tenminste, als "oplossing voor blessures" zal 'ie er wel een paar keer vaker hebben gespeeld).
Er valt niet te ontkennen dat Trabelsi het erg goed deed, maar zo idolaat en overdreven zoals jij hier hem beschrijft lijkt het alsof ie nooit een fout maakte. Waar natuurlijk ook niks van klopt, want die maakte ie wel degelijk. De Jong heeft alles in zich om in verdedigend opzicht datzelfde te brengen, en is ook nog eens veel completer omdat ie ook centraal en op het middenveld terechtkan. Aanvallend gezien is het misschien niet zo verfijnd, maar per saldo kwam ie ook vaak zat in de 16.
quote:
De Jong is geen inschuivende verdediger, het is een terugschuivende middenvelder. Misschien klink ik dan wat te verwarrend, maar ik vind De Jong te riskant om een vitale centrale verdedigende rol te geven. Ik zie De Jong als perfecte opvolger voor Galasek. Fysiek sterk, niet groot, best snel, goed oog voor verdedigende acties maar ook aanvallend kan 'ie regelmatig meekomen. Een nieuwe Rijkaard vind ik overdreven. Ik ben onder de indruk van de kwaliteiten van de Jong, maar niet als verdediger, of eventueel als rechtsback bij wedstrijden waar dat hij dat kan. Hij kan uiteraard leren zich beter aan zijn verdedigende taken te houden, dat is waar. Kan ik niks tegen in brengen. Maar dan moet 'ie niet keer op keer dezelfde fouten maken. De hele linkerkant lag gisteren open, mede te wijten aan De Jong.
De Jong heeft alles in zich om veel beter dan SQD te worden, en is niet alleen een verdedigende middenvelder maar kan wegens zijn ervaring in de verdediging nu ook makkelijk uitgroeien tot de meest complete aanvulling voor Heitinga. Wacht nou maar fijn af. Want als ik moet beginnen over de blunders en capacitieiten van SQD ben ik nog niet klaar...
quote:
Je zegt net dat Escude niet kan inschuiven. Als 'ie niet inschuift, hoeft 'ie ook niet terug te rennen, en dus kan 'ie ook niet te langzaam zijn. Hij is ook niet langzaam als in "Frank de Boer" langzaam, meer in de vorm van "Owen loopt gewoon te snel" langzaam. Bovendien zie jij dat Maxwell er kort voor speelt, die dus mede linksachter nog wat werk kan verrichten, maar juist als inschuivende speler kan werken. Maxwell trekt namelijk aanvallend naar binnen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Trabelsi), waar dan ook wel genoeg ruimte voor zal zijn omdat Sneijder intelligent genoeg is om niet in de weg te lopen, en wegens het "gebrek aan" echte buitenspeler is er genoeg ruimte die door Maxwell opgevuld kan worden.
SQD schuift zelden in omdat ie (nog) niet ziet wanneer het kan en wanneer niet. Twijfelaar. Koeman had gehoopt dat dat wel erin geslepen en geleerd kon worden, maar dat is nog niet zo 1-2-3 gelukt. Intussen streeft Nigel hem op alle terrein voorbij omdat ie alles heeft. Zelfs kopkracht ondanks dat ie klein van stuk is, omdat zijn timing en sprongkracht dik in orde is.
quote:
En over dat buitenspelers-gebeuren. Wanneer is de laatste mooie voorzet vanaf de achterlijn die jij van Ajax hebt gezien? Ik kan 'm me niet herinneren, jij wel?
Niet gek he, als er al tijden lang niet zo gespeeld wordt met vooruitgeschoven vleugels en de bijpassende echte vleugelspelers.
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:57:05 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21150852
We zullen het helaas niet eens worden, maar op 2 dingen wil ik reageren.

De keuze tussen Escude en De Jong vind ik de keuze tussen 2 kwaden, om het simpel te stellen. De een brengt aanvallend vrijwel niets, verdedigend doet 'ie z'n werk (niet meer, niet minder). De ander laat z'n verdedigende taken vaak schieten, waar je zelfs tegen een Utrecht meestal niet mee weg kunt komen, dus zeker in de grotere wedstrijden (CL, klassiekers) niet. Beiden vind ik niet goed genoeg voor die positie, maar Escude houdt zich tenminste alleen bezig met verdedigen. De Jong kan nog groeien inderdaad, maar ik zie 'm liever in rol van verdedigende middenvelder. Daar past hij veel natuurlijker thuis dan op de andere posities.

Dat laatste zinnetje:
quote:
Niet gek he, als er al tijden lang niet zo gespeeld wordt met vooruitgeschoven vleugels en de bijpassende echte vleugelspelers.
4-3-3 werd wel degelijk gespeeld. Star aan vast gehouden door Koeman. De middelen zijn er niet, dus dan kies ik niet voor 4-3-3, maar een andere oplossing. Met Maxwell, Obodai en van der Vaart (eventueel) in je team kan er wel degelijk van de zijkanten gevaar komen. Mitea zou hier ook een rol in kunnen spelen in het systeem wat ik voordraag. Waarom zou je in godsnaam aan 4-3-3 vast houden met de spelers die je nu tot je beschikking hebt? Als je een Robben en een van der Meyde (om er maar twee te noemen hebt) ga ik volledig met je mee in een 4-3-3 filosofie, maar met de huidige selectie gewoon niet. Ik wil niet met twee halve links- en rechtsbuitens spelen. Mitea is er geen, De Mul is te licht, De Ridder is geen echte rechtsbuiten in mijn ogen, en Soetaers en Sikora hoef ik niet meer over te beginnen denk ik. Waarom dan nu wel 4-3-3 met deze selectie?
pi_21150896
Trabelsie was altijd een zekerheid en werd zelden door zijn directe tegenstander gepasseerd aan die kant. De Jong is nog jong en gaat het beter doen omdat hij voetballend meer in zich heeft en het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe Koeman wil gaan spelen de linies ervoor.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 augustus 2004 @ 12:17:37 #112
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21151264
Wat er volgens mij mis is bij Ajax op het ogenblik:

* 4-3-3:
Volgens mij is dat een van de grootste problemen. Vorig seizoen hield Koeman daar dwangmatig aan vast en u weer. Door 4-3-3 krijgen de slechtste spelers van de selectie plots een basis plek en loopt Sonck er ook voor lul bij loopt. Sonk is een spits voor 4-4-2. Als je dat nietvan plan bent te spelen, moet je 'm niet opstellen (of kopen).

* Sfeer
Koeman is een beetje een baasje dat z'n zin wil door drijven (o.a. met dat suffe 4-3-3). Sneijder op de bank slaat ook nergens op. Te veel onrust brengen met dat keepersgedoe (en dat zo in het openbaar laten uitvechten).

* Geen leider
VDV is geen leider. Laat 'm lekker voetballen. Die aanvoerdersband doet 'm geen goed. VDV moddert nu al bijna een jaarmet z'n vorm. Dan KAN je ook geen leider zijn. Dat is halfslachtig gesukkel. Ik zie in Heitinga eerlijk gezegd meereen leider. Al is het wellicht te vroeg om hem de aanvoerders band te geven.

* Te weinig spitsen
Zlatan is een zeer goede voetballer, maar niet een veel scorende spits. Sonck is prima voor 4-4-2, maar ongeschikt voor 4-3-3. Misschien moet Anastasiou opgesteld worden, maar een echte topper is dat ook niet. En dan die hype compleet overhypte BABEL. Wat heeft-ie nou eigenlijk gepresteerd? Als-ie zo goed is, dan zou-ie gewoon moeten spelen in het eerste. Hij is tenminste gewend aan 4-3-3 (als je dat systeem wil spelen, gooi er dan in spits in die er wat mee kan). Z'n leeftijd kan geen probleem zijn, als je ziet wat Koeman op de vleugels op stelt.

* Verdediging klopt nog niet
Dat gerommel met De Jong in het midden. Als Ajax compleet dominant zou zijn, is het de moeite waard om met een vooruitgeschoven centrale verdediger te werken, maar zo ver is Ajax gewoon nog niet. DOE HET DAN OOK NIET! Obodai op de flanken is ook niet goed genoeg. Het evenwicht is zoek in de verdediging. Hopelijk wordt Maduro snel goed genoeg.

Er is in totaal tov van vorig jaarniet veel veranderd. En da's niet best aangezien vorig jaar niet best was. De belangrijkste reden dat Ajax kampioen werd was dat Ajax tijdig uitgeschakeld is in de CL en de AC.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 9 augustus 2004 @ 12:18:29 #113
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21151282
Kortom, Koeman gaat falen dit jaar en zal vertrekken..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21151317
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:57 schreef twi het volgende:
We zullen het helaas niet eens worden, maar op 2 dingen wil ik reageren.

De keuze tussen Escude en De Jong vind ik de keuze tussen 2 kwaden, om het simpel te stellen. De een brengt aanvallend vrijwel niets, verdedigend doet 'ie z'n werk (niet meer, niet minder). De ander laat z'n verdedigende taken vaak schieten, waar je zelfs tegen een Utrecht meestal niet mee weg kunt komen, dus zeker in de grotere wedstrijden (CL, klassiekers) niet. Beiden vind ik niet goed genoeg voor die positie, maar Escude houdt zich tenminste alleen bezig met verdedigen. De Jong kan nog groeien inderdaad, maar ik zie 'm liever in rol van verdedigende middenvelder. Daar past hij veel natuurlijker thuis dan op de andere posities.
Hij past gewoon en op het middenveld en in de verdediging, en zal dat spoedig structureel aantonen.
quote:
4-3-3 werd wel degelijk gespeeld. Star aan vast gehouden door Koeman. De middelen zijn er niet, dus dan kies ik niet voor 4-3-3, maar een andere oplossing. Met Maxwell, Obodai en van der Vaart (eventueel) in je team kan er wel degelijk van de zijkanten gevaar komen. Mitea zou hier ook een rol in kunnen spelen in het systeem wat ik voordraag. Waarom zou je in godsnaam aan 4-3-3 vast houden met de spelers die je nu tot je beschikking hebt? Als je een Robben en een van der Meyde (om er maar twee te noemen hebt) ga ik volledig met je mee in een 4-3-3 filosofie, maar met de huidige selectie gewoon niet. Ik wil niet met twee halve links- en rechtsbuitens spelen. Mitea is er geen, De Mul is te licht, De Ridder is geen echte rechtsbuiten in mijn ogen, en Soetaers en Sikora hoef ik niet meer over te beginnen denk ik. Waarom dan nu wel 4-3-3 met deze selectie?
Als je niet des-Ajax' dominant speelt op de helft van de tegenstander, mede doordat je geen inschuivende verdedigingscentrum hebt dat mee kan pressen, kan je ook niet met vooruitgeschoven vleugels spelen. Koeman's 4-3-3 was maar een afgezwakte terughoudende versie zoals die in de Arena als thuisfront gespeeld hoort te worden.

Daarom koos ie voor Sikora, Mitea en Soetaers, die met bijna een hele speelhelft voor zich onderhand meer countervleugelspeler waren dan vooruitgeschoven trucendoos. De Ridder is 110% geschikt als rechtsbuiten, hij legt zoveel creativitiet en lef in zijn spel, met name de 1 tegen 1, dat ie -ook al is ie meer middenvelder- van alle optie's veruit het meest kan brengen op die plaats. Spelers kunnen op meer plaatsen renderen, en zijn niet alleen dit of dat. Bergkamp werd ook in zijn jonge jaren op die plaats gezet en bracht daar genoeg, ook al was ie geen rechtsbuiten. Sommige spelers met iets extra's passen veel beter dan een gemaakte rechtsbuiten als de Mul. Over Mitea en de overige kandidaten op links ben ik het wel eens maar ze kunnen nog steeds voldoende brengen. De super-linksbuiten zal toch uit eigen jeugd moeten komen. En er komt wel weer wat aan binnekort.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 augustus 2004 @ 12:23:12 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21151375
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:18 schreef mitt het volgende:
Ik denk dat dat een goede samenvatting is.
  maandag 9 augustus 2004 @ 12:24:51 #116
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21151412
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een goede samenvatting is.
Ik ben het trouwens op alle punten eens met je post
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21151463
Goede post, Doc. Ik ben dol op reflecterende ajacieden
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 augustus 2004 @ 12:30:05 #118
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21151502
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:27 schreef SCH het volgende:
Goede post, Doc. Ik ben dol op reflecterende ajacieden
AJAX IS HET BESTE!!!!
pi_21151518
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:30 schreef Doc het volgende:

[..]

AJAX IS HET BESTE!!!!
Slechte zin
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 augustus 2004 @ 12:32:41 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21151558
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Slechte zin
AJAX WORDT KAMPIOEN OLEE OLEE!!!!!!!!!!!
pi_21151607
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:32 schreef Doc het volgende:

[..]

AJAX WORDT KAMPIOEN OLEE OLEE!!!!!!!!!!!
Je overschreeuwt jezelf weer lieverd.
trouwens dat monstermagnet is toch een favo bandje van jou, dat komt hier om de hoek

[ Bericht 1% gewijzigd door SCH op 09-08-2004 12:39:49 ]
pi_21151703
quote:
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 augustus 2004 @ 12:41:24 #123
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21151744
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Je overschreeuwt jezelf weer lieverd.
[/sub]trouwens dat monstermagnet is toch een favo bandje van jou, dat komt hier om de hoek[/sub]
Laat dat nou net de bedoeling zijn

MM in Tivoli? Wanneer? Ik weet wel dat Mark Lanegan langskomt, en Urge Overkill en MondoGenerator

moeilijk hè, kleine letters
pi_21151852
quote:
Ik hoop het, ben het niet eens met zijn manier van werken
pi_21151884
quote:
Koeman faalt al sinds ie hoofdtrainer is.

Vraag het maar eens na in Arnhem.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')