Is dat topic er al voor dit jaar?quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:44 schreef TC03 het volgende:
Ik weet nog dat topic van vorig jaar: 'Wie wordt de nieuwe topscorer?' De Ajacieden die toen Sonck meteen al hoog hebben gezet, staan nu best voor lul.
Trouwens wel leuke uitslag, maar ik dacht dat de wedstrijd om half 9 gespeeld zou worden. Gemist dus. Maargoed, Ajax is niet in goede doen
.
Ajax verliest met 4-2 van een Nederlandse subtopper/middenmoter.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:51 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Feijenoord vandaag gelijk gespeeld tegen een Engelse middenmoter vanmiddag. PSV verloor 4 keer op rij.
Ja en ? We stonden wel in de finale. Verliezen hoort erbij, gelukkig niet 4 keer op rij.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax verliest met 4-2 van een Nederlandse subtopper/middenmoter.
![]()
Maar er werd wel verloren. En PSV doet het ook niet al te best, daarom wordt Feyenoord kampioenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en ? We stonden wel in de finale. Verliezen hoort erbij, gelukkig niet 4 keer op rij.
sorry Tong, maar wat een flauwekul. Waarom mis je in dit topic het Ajax gevoel. Het zijn bijna meer posts van niet-Ajacieden dan wel.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:51 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Feijenoord vandaag gelijk gespeeld tegen een Engelse middenmoter vanmiddag. PSV verloor 4 keer op rij.
Vanwaar al dat azijn gepis. Ik mis het Ajax gevoel steeds meer in dit topic.
We worden verdomme gewoon kampioen en als echte Ajacied moet dat je gedachte zijn om de kompetitie mee in te gaan.
Kom nou toch, wijj zijn Ajax. We lijken verdomme Haarlem wel.
Ik ben volgens mij de enige die post dat we kampioen worden.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sorry Tong, maar wat een flauwekul. Waarom mis je in dit topic het Ajax gevoel. Het zijn bijna meer posts van niet-Ajacieden dan wel.
Ik had alle truukjes ontweken. Wat is mijn prijsquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:50 schreef TC03 het volgende:
Dit is overigens het betreffende topic.
volgens mij was 1 van de vorige topics nog datr we in oktober kampioen waren, en veel waren het er mee eens.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die post dat we kampioen worden.
en dat we kampioen worden is logisch als je naar de selecties kijkt. De Tjempieunsliek wordt spannender.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk worden we kampioen, stelletje pessimisten hier...quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Jong is voor de centrale positie gewoon te licht. Punt. Daar is zelfs Escude beter. Soms zag ik de Jong gewoon zwerven rond het strafschopgebied van Utrecht. Inschuiven, OK, maar dat is dan weer een ander uiterste. Ik ben geen fan van de Jong in de verdediging, ik ben fan van 'm in 't middenveld (eventueel als rechtsback, maar ook dan doet 'ie het niet zo fantastisch en is 't slechts een alternatief). Obodai moet mijns inziens sowieso spelen, die jongen doet het gewoon uitstekend.quote:Op maandag 9 augustus 2004 04:16 schreef Haspel33 het volgende:
Pienaar moet natuurlijk op de plaats van Sonck, die in een vlaag van verstandsverbijstering op 10 gezet wordt. Sneijder moet er natuurlijk in voor Galasek. Iedereen praat mekaar maar na over de defensieve noodzakelijkheid van de Tsjech, maar je hebt gewoon veel meer aan Sneijder als je een doorschuivend centrum de Jong/Heitnga hebt.
DeJong/Heitinga centraal is 110% okay, SQD is nu eenmaal miskoop nummer 928 van Dikke Ronny die op allerlei terrein tekort komt, met name qua snelheid en tactische rijpheid.
Alhoewel de Jong iddook een top rechtsback is, komt ie centraal nog beter van pas, en Obodai kan dan uitgroeien tot de nieuwe rechtsback. Oja, en de Ridder moet op rechtsbuiten. Maar dat snapt die blonde Groningse dikkerd toch niet.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |