abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21175432
Plagiaat
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:00:58 #277
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21175446
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Het kan preventief werken en een signaal afgeven.
Ik had verbanning naar het tweede ook krachtiger gevonden, zoals gezegd. Jij vindt praten voldoende. Ik denk dat het wellicht niet voldoende is bij zo'n ego.
Welk signaal? Dat een trainer alleen de baas is op basis van machtmiddelen maar blijkbaar niet begrepen wordt door z'n spelers? En wiens ego? Dat van Koeman blijkbaar in dit geval...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21175499
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:00 schreef Doc het volgende:

[..]

Welk signaal? Dat een trainer alleen de baas is op basis van machtmiddelen maar blijkbaar niet begrepen wordt door z'n spelers? En wiens ego? Dat van Koeman blijkbaar in dit geval...
Kom op - je kijkt er echt met een gekleurde bril naar. Koeman is de baas, Sneider heeft zijn baas te kakken gezet. Er zijn er om minder ontslagen.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:07:02 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21175540
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op - je kijkt er echt met een gekleurde bril naar. Koeman is de baas, Sneider heeft zijn baas te kakken gezet. Er zijn er om minder ontslagen.
Nou ja, zo erg is het nou ook weer niet. Voetbal is emotie, ook negatief soms. Een berisping is bij het eerste incident wel genoeg.

Als ik iets goed doe op mijn werk doe ik toch ook niet het shirt over mijn hoofd en ren de kamer door al juichend?? Tis niet te vergelijken met een kantoor baan natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:08:22 #280
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21175562
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vond het "te kakken zetten" nog wel meevallen. Toen Sneijder om uitleg gevraagd werd deed-ie dat in ieder geval niet. Daarmee lijkt me het afgedaan. Als je als baas zo weinig relativeringsvermogen hebt en daarna nog op straffen overgaat vind ik dat je als mens niet sterk in je schoenen staat.

Koeman zette het Duitse volk te kakken door z'n reet met een Duist shirt af te vegen. Ook niet nietjes, maar daar hoor je Koeman niet over. Het gaat blijkbaar alleen om zijn ego.
pi_21175808
Jullie hebben gewoon een hekel aan Koeman - ik heb een hekel aan opgeblazen egootjes van 21 die door de pers omhoog zijn geschreven en daar status aan ontlenen. Maakt ie een makkelijk intikkertje en gaat ie zijn gram halen. Ik heb daar echt helemaal niks mee.

Maar nu ga ik weer aan het werk - moest net mijn collega hier ook al overtuigen, die vind ook dat Koeman gelijk heeft. Sukkels zijn het allemaal

Jammer dat Speed er niet meer is
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:23:16 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21175872
Ik heb geen hekel aan Koeman, wel twijfels bij zijn vaardigheden. En je hebt wel gelijk dat 21 jarige jochies een beetje met de voetjes op de vloer moeten blijven. Maar je moet het niet overdrijven. Feit blijft ook dat je in het voetbal met hele andere emoties en werkomstandheden te maken krijgt dan op kantoor. En dan komt het er ook wel eens anders uit. In positieve- en in negetieve zin. Hoort er allemaal bij.

Niet janken, boete betalen en verder voetballen. Klaar .
Get woke, go broke!
pi_21175962
Ik vraag me trouwens af in hoeverre Koeman met die boete te maken heeft. Lijkt mij meer iets van de club, die zullen echt wel pissig zijn - slechte reclame enzo.

Je kent mijn emoties op het werk nie HW.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:33:26 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21176110
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:27 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me trouwens af in hoeverre Koeman met die boete te maken heeft. Lijkt mij meer iets van de club, die zullen echt wel pissig zijn - slechte reclame enzo.

Je kent mijn emoties op het werk nie HW.
Klopt, maar ik denk niet dat jij je collega's in de armen valt en 2 min gaat staan juichen naar de mensen waar je je werk voor doet. En je zal best eens een scheldwoord uiten als het fout gaat, maar sta ja om 17:30 ook minuten lang te janken of stil voor je uit te staren als er iets fout is gegaan?

Lijkt me niet dat dat vergelijkbaar is .
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:46:25 #285
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21176494
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:20 schreef SCH het volgende:
Jullie hebben gewoon een hekel aan Koeman - ik heb een hekel aan opgeblazen egootjes van 21 die door de pers omhoog zijn geschreven en daar status aan ontlenen. Maakt ie een makkelijk intikkertje en gaat ie zijn gram halen. Ik heb daar echt helemaal niks mee.

Maar nu ga ik weer aan het werk - moest net mijn collega hier ook al overtuigen, die vind ook dat Koeman gelijk heeft. Sukkels zijn het allemaal

Jammer dat Speed er niet meer is
Ik heb geenzins een hekel aan Koeman. Ik vind wel dat-ie eea ander bij kan leren als coach.

Maar ik vind het wel grappig te merken dat je goed nu naar je vader geluisterd hebt in de discussie die met 'm gevoerd hebt
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:46:37 #286
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21176499
Je mag het als trainer uberhaupt niet zo ver laten komen dat een speler "Fuck you" naar je roept. Als dat wel gebeurt, is dat blijk van je onkunde. Als je baas je dermate irriteert met zijn beslissingen of tegenspraken, dan is het toch een slechte baas die niet goed met zijn personeel om kan gaan?

Ik snap het trouwens niet hoor, een paar weken terug brandde je Koeman nog af om het minste of geringste reactietje richting Eindhoven, nu maakt 'ie een echte fout en zijn we allemaal Koeman haters?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:46:56 #287
9756 Dentist
Toept over...
pi_21176504
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:19 schreef Doc het volgende:
Tactiek is niet halsstarrig aan een systeem hangen waar je de spelers niet voor hebt.
Volgens mij hebben ze vorig jaar en 2 jaar geleden in de CL ongeveer elke wedstrijd met een ander systeem gespeeld..
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:48:22 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21176537
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:46 schreef Dentist het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze vorig jaar en 2 jaar geleden in de CL ongeveer elke wedstrijd met een ander systeem gespeeld..
Toen ging het uitstekend, nu gaat het al een jaar kut. Dat is juist ons punt. Je moet van je eigen kracht uit gaan, niet van een traditie die je niet kunt waar maken met de huidige selectie.

4-3-3 met deze selectie betekent te sloom, te saai kutvoetbal. Met een afwijkende selectie kan je echt wel leuk voetbal spelen. En heb je direct twee plaatsen om je beste spelers neer te zetten, zodat ze niet op de bank hoeven zitten.
pi_21176555
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:46 schreef Doc het volgende:

Maar ik vind het wel grappig te merken dat je goed nu naar je vader geluisterd hebt in de discussie die met 'm gevoerd hebt
Dat gaat inderdaad steeds beter
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:49:32 #290
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21176565
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:46 schreef Dentist het volgende:

[..]

Vorig jaar probeerde ze in de CL ook 4-3-3 te spelen. Het jaar ervoor niet. Toen was ik ook zeer gecharmeerd van Koeman's realisme.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:50:48 #291
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21176590
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat gaat inderdaad steeds beter
Verbaast me weinig
pi_21176616
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:50 schreef Doc het volgende:

[..]

Verbaast me weinig
Ben ik een saaie ouwe lul aan het worden, denk je???
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:52:36 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21176642
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef SCH het volgende:

[..]

nee toch? Dat zou wel saai zijn op meetings .
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:53:06 #294
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21176654
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef SCH het volgende:

[..]

... en binnen drie jaar stem je CDA
pi_21176683
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:53 schreef Doc het volgende:

[..]

... en binnen drie jaar stem je CDA
ieeeeeeeeeekkkksss

Koeman is een gore eikel en heeft een kleine pik, een boete, hoe komt ie er bij
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:55:18 #296
9756 Dentist
Toept over...
pi_21176706
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:48 schreef twi het volgende:

[..]

Toen ging het uitstekend, nu gaat het al een jaar kut. Dat is juist ons punt. Je moet van je eigen kracht uit gaan, niet van een traditie die je niet kunt waar maken met de huidige selectie.
Ja ok, maar werd hji toen niet juist afgebrand op het feit dat het voetbal zo on-ajax was? Werd co daar overigens ook niet oa op afgerekend (weet ik niet meer)?
quote:
4-3-3 met deze selectie betekent te sloom, te saai kutvoetbal. Met een afwijkende selectie kan je echt wel leuk voetbal spelen. En heb je direct twee plaatsen om je beste spelers neer te zetten, zodat ze niet op de bank hoeven zitten.
Ik snap uberhaupt niet waarom sonck en soetaers binnen een 4-3-3 systeem spelen..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:58:28 #297
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21176778
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:55 schreef Dentist het volgende:

[..]

Ja ok, maar werd hji toen niet juist afgebrand op het feit dat het voetbal zo on-ajax was?
Nee. Men was over het algemeen erg onder de indruk van de resultaten, met name in die tweede CL ronde van het eerste CL seizoen onder Koeman. Wat daarbij scheelde was natuurlijk ook dat het Cruijff kamp pro-Koeman ia.
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:55 schreef Dentist het volgende:

Ik snap uberhaupt niet waarom sonck en soetaers binnen een 4-3-3 systeem spelen..
Soetaers is juist gehaald om 4-3-3 te kunnen spelen ...
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:04:36 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21176889
Wat maar weer blijk geeft van de slechte visie van Koeman, aangezien Soetaers nooit een speler voor 4-3-3 is geweest. En nee, in het begin was ik wel sceptisch over de systemen in dat jaar, maar we speelden bij vlagen gewoon fantastisch voetbal. En zolang dat zo is, hoor je mij niet klagen. Ik speel liever vaak leuk voetbal met af en toe een misstap, dan dat ik een jaar zoals vorig jaar mee moet maken.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:08:41 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21176976
Van der Meyde wil trouwens volgens voetbalzone (ach ja, je moet wat lezen) toch weer terugkeren. Ik zou zeggen, terughalen. We waren nooit zo erg positief over 'm, maar met Koeman aan het roer is hij voorlopig de beste kans op redelijk voetbal.

Heeft al besloten om niet in de CL uit te komen voor Inter, naar 't schijnt. Was vast geen lastige beslissing, aangezien 'ie waarschijnlijk toch niet zou spelen
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:38:24 #300
82589 S-Two
barba macacu
pi_21178920
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:08 schreef twi het volgende:
Van der Meyde wil trouwens volgens voetbalzone (ach ja, je moet wat lezen) toch weer terugkeren. Ik zou zeggen, terughalen. We waren nooit zo erg positief over 'm, maar met Koeman aan het roer is hij voorlopig de beste kans op redelijk voetbal.

Heeft al besloten om niet in de CL uit te komen voor Inter, naar 't schijnt. Was vast geen lastige beslissing, aangezien 'ie waarschijnlijk toch niet zou spelen
ja, ik las het ook.... toch heb ik liever op dit moment neen 4-4-2 dus ook zonder vd meyde
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')