Welk signaal? Dat een trainer alleen de baas is op basis van machtmiddelen maar blijkbaar niet begrepen wordt door z'n spelers? En wiens ego? Dat van Koeman blijkbaar in dit geval...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Het kan preventief werken en een signaal afgeven.
Ik had verbanning naar het tweede ook krachtiger gevonden, zoals gezegd. Jij vindt praten voldoende. Ik denk dat het wellicht niet voldoende is bij zo'n ego.
Kom op - je kijkt er echt met een gekleurde bril naar. Koeman is de baas, Sneider heeft zijn baas te kakken gezet. Er zijn er om minder ontslagen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Welk signaal? Dat een trainer alleen de baas is op basis van machtmiddelen maar blijkbaar niet begrepen wordt door z'n spelers? En wiens ego? Dat van Koeman blijkbaar in dit geval...
Nou ja, zo erg is het nou ook weer niet. Voetbal is emotie, ook negatief soms. Een berisping is bij het eerste incident wel genoeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op - je kijkt er echt met een gekleurde bril naar. Koeman is de baas, Sneider heeft zijn baas te kakken gezet. Er zijn er om minder ontslagen.
Ik vond het "te kakken zetten" nog wel meevallen. Toen Sneijder om uitleg gevraagd werd deed-ie dat in ieder geval niet. Daarmee lijkt me het afgedaan. Als je als baas zo weinig relativeringsvermogen hebt en daarna nog op straffen overgaat vind ik dat je als mens niet sterk in je schoenen staat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op - je kijkt er echt met een gekleurde bril naar. Koeman is de baas, Sneider heeft zijn baas te kakken gezet. Er zijn er om minder ontslagen.
Klopt, maar ik denk niet dat jij je collega's in de armen valt en 2 min gaat staan juichen naar de mensen waar je je werk voor doet. En je zal best eens een scheldwoord uiten als het fout gaat, maar sta ja om 17:30 ook minuten lang te janken of stil voor je uit te staren als er iets fout is gegaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:27 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me trouwens af in hoeverre Koeman met die boete te maken heeft. Lijkt mij meer iets van de club, die zullen echt wel pissig zijn - slechte reclame enzo.
Je kent mijn emoties op het werk nie HW.
Ik heb geenzins een hekel aan Koeman. Ik vind wel dat-ie eea ander bij kan leren als coach.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:20 schreef SCH het volgende:
Jullie hebben gewoon een hekel aan Koeman - ik heb een hekel aan opgeblazen egootjes van 21 die door de pers omhoog zijn geschreven en daar status aan ontlenen. Maakt ie een makkelijk intikkertje en gaat ie zijn gram halen. Ik heb daar echt helemaal niks mee.
Maar nu ga ik weer aan het werk - moest net mijn collega hier ook al overtuigen, die vind ook dat Koeman gelijk heeft. Sukkels zijn het allemaal![]()
Jammer dat Speed er niet meer is
Volgens mij hebben ze vorig jaar en 2 jaar geleden in de CL ongeveer elke wedstrijd met een ander systeem gespeeld..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:19 schreef Doc het volgende:
Tactiek is niet halsstarrig aan een systeem hangen waar je de spelers niet voor hebt.
Toen ging het uitstekend, nu gaat het al een jaar kut. Dat is juist ons punt. Je moet van je eigen kracht uit gaan, niet van een traditie die je niet kunt waar maken met de huidige selectie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:46 schreef Dentist het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze vorig jaar en 2 jaar geleden in de CL ongeveer elke wedstrijd met een ander systeem gespeeld..
Dat gaat inderdaad steeds beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:46 schreef Doc het volgende:
Maar ik vind het wel grappig te merken dat je goed nu naar je vader geluisterd hebt in de discussie die met 'm gevoerd hebt
Vorig jaar probeerde ze in de CL ook 4-3-3 te spelen. Het jaar ervoor niet. Toen was ik ook zeer gecharmeerd van Koeman's realisme.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:46 schreef Dentist het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze vorig jaar en 2 jaar geleden in de CL ongeveer elke wedstrijd met een ander systeem gespeeld..
Verbaast me weinigquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad steeds beter
Ben ik een saaie ouwe lul aan het worden, denk je???quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Verbaast me weinig
nee toch? Dat zou wel saai zijn op meetingsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik een saaie ouwe lul aan het worden, denk je???
... en binnen drie jaar stem je CDAquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik een saaie ouwe lul aan het worden, denk je???
ieeeeeeeeeekkkksssquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:53 schreef Doc het volgende:
[..]
... en binnen drie jaar stem je CDA
Ja ok, maar werd hji toen niet juist afgebrand op het feit dat het voetbal zo on-ajax was? Werd co daar overigens ook niet oa op afgerekend (weet ik niet meer)?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Toen ging het uitstekend, nu gaat het al een jaar kut. Dat is juist ons punt. Je moet van je eigen kracht uit gaan, niet van een traditie die je niet kunt waar maken met de huidige selectie.
Ik snap uberhaupt niet waarom sonck en soetaers binnen een 4-3-3 systeem spelen..quote:4-3-3 met deze selectie betekent te sloom, te saai kutvoetbal. Met een afwijkende selectie kan je echt wel leuk voetbal spelen. En heb je direct twee plaatsen om je beste spelers neer te zetten, zodat ze niet op de bank hoeven zitten.
Nee. Men was over het algemeen erg onder de indruk van de resultaten, met name in die tweede CL ronde van het eerste CL seizoen onder Koeman. Wat daarbij scheelde was natuurlijk ook dat het Cruijff kamp pro-Koeman ia.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:55 schreef Dentist het volgende:
[..]
Ja ok, maar werd hji toen niet juist afgebrand op het feit dat het voetbal zo on-ajax was?
Soetaers is juist gehaald om 4-3-3 te kunnen spelen ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:55 schreef Dentist het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom sonck en soetaers binnen een 4-3-3 systeem spelen..
ja, ik las het ook.... toch heb ik liever op dit moment neen 4-4-2 dus ook zonder vd meydequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:08 schreef twi het volgende:
Van der Meyde wil trouwens volgens voetbalzone (ach ja, je moet wat lezen) toch weer terugkeren. Ik zou zeggen, terughalen. We waren nooit zo erg positief over 'm, maar met Koeman aan het roer is hij voorlopig de beste kans op redelijk voetbal.
Heeft al besloten om niet in de CL uit te komen voor Inter, naar 't schijnt. Was vast geen lastige beslissing, aangezien 'ie waarschijnlijk toch niet zou spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |