ja het is een film maar er is ook een boek van!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:01 schreef Mute_Me het volgende:
tis een film?
Ik heb hem wel gezienquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:02 schreef manny het volgende:
jij hebt de film niet gezien, anders zou je deze vraag niet stellen
maar hij vraagt t over de filmquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:02 schreef Hilbert het volgende:
[..]
ja het is een film maar er is ook een boek van!
??? Maar een vogel of vlinder toch niet?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:03 schreef HeyFreak het volgende:
mja, dan was het verhaal snel over hè....
en volgens mij was Frodo de enige die de ring kon dragen. ieder ander zou er door geconsumeerd worden. Daarom moet Frodo zelf met dat ding naar de vulkaan
Zouden er miljoenen mensen gaan kijken naar een 9 uur durende trilogie over een vlinder?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:05 schreef Hilbert het volgende:
[..]
??? Maar een vogel of vlinder toch niet?
Nee maar dan waren die films en boeken dus niet nodig geweest wat een geldverspilling!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zouden er miljoenen mensen gaan kijken naar een 9 uur durende trilogie over een vlinder?
Nou, ze hebben best wat geld opgebracht hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:09 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Nee maar dan waren die films en boeken dus niet nodig geweest wat een geldverspilling!!!!
je brengt me bijna in de verleiding serieus antwoord te gaan geven..quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:04 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezienen ik stel deze vraag.
Ik vind het niet spannend wanneer ze zo dom doenquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
Het moest toch een spannend verhaal worden, als ze het zo gedaan als jij zegt kon het verhaal net zo goed niet geschreven worden.
In de OP stond dat je het wel spannend vondquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:14 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Ik vind het niet spannend wanneer ze zo dom doen
Die adelaar vliegt toch overal overheen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
In de OP stond dat je het wel spannend vond![]()
En denk je trouwens dat 1 zo'n adelaar wel tegen iedereen op kan?
damn dat ik nog de moeite neem het uit te leggen
iddquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:17 schreef engessa het volgende:
De ring is zoals gezegd een instrument van het kwaad. Iedereen die er mee in aanraking komt word hierdoor verandert (zie bijvoorbeeld ook de Ringwraiths, dit zijn koningen van de Mensen die lang geleden ook in aanraking zijn gekomen met 'kwade' ringen) en zal de ring uiteindelijk bij Sauron terug brengen. En das dus niet de bedoeling.
De enige met genoeg wilskracht en vernuft is Frodo die daarom zelf de ring moet terug brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |