k????
Ik heb deze week voor de eerste keer de lord of the rings gezien deel 1 was het. Hij duurde wel lang maar toch vond ik hem soms onwijs spannend maar ik snap nu iets niet
![]()
ze doen zo moeilijk het kan veel makkelijker!!!
![]()
ze hebben dus een boosaardige ring en daar zit allemaal kwaad in enzo en om die ring te vernietigen moeten ze een lange tocht maken door het hele land en ze komen allemaal monsters tegen en om die ring te vernietigen moeten ze hem in een vulkaan gooien en rond die vulkaan zit een stad vol orks. Dus ze maken een lange tocht door het hele land en ze komen allemaal monsters tegen en Gandalf de tovenaar gaat dood en die ene ridder ook. En dan stopt deel 1 er zijn nog twee andere delen maar die heb ik nog niet gezien
maar wat ik nou niet snap is dit. Gandalf de tovenaar kan allemaal dingen toveren op een gegeven moment zit hij opgesloten in een toren en dan komt een vlinder hem redden. Waarom tovert hij dan niet een vlinder of een vogel die de ring meeneemt en die de ring in de vulkaan laat vallen?????? dan is de ring kapot en al het kwaad weg en ze hoeven niet die lange tocht door het land te maken met allemaal monsters en gandalf gaat niet dood en die ridder ook niet en wie weet wat er in die andere twee films ook nog gaat gebeuren dat is allemaal dus niet nodig volgens mij!!!!!
Ik heb gehoord dat er ook boeken over zijn geschreven is het daar in ook zo of hebben zehet boek anders gemaakt dan de film???
Wie weet dit toevalig?
Pluk de dag, leef je leven
Het leven is mooi!
Pluis is schattig!
http://fotoboek.fok.nl/hilbert