Nee je geeft nu gewoon toe dat de vraagprijs te hoog wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:40 schreef perfectionist het volgende:
[..]
Kijk ,dit is nou iemand die het begrijpt,en kan waarderen ,dankzij dit stukje[wijsheid] zal ik de prijs verlagen. 350 euro voor de Q + een extra controller en een zelda bonus disk.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee je geeft nu gewoon toe dat de vraagprijs te hoog was![]()
Kun je dan een mailen om wat dingen te bespreken? stoictundra (at) lansensations (dot) nlquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:31 schreef perfectionist het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem
ik heb ze nog liggen voor jequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:04 schreef TripleD het volgende:
Super mario bros melee NL 12.50
Luigi's Mansion NL 12.50
Hoi, ik heb intresse in deze 2
Mail me maar voor afhandeling op: --quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:26 schreef perfectionist het volgende:
[..]
ik heb ze nog liggen voor je
Ja, aan foto's van een Q kan ik ook wel komen. Ik doelde eigenlijk op foto's van jouw Qquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:44 schreef perfectionist het volgende:
sure, een beetje google doet wonderen
http://www.ntsc-uk.com/Ma(...)onicQ/PanasonicQ.htm
sja, ik heb geen zin om nog meer foto's online te zetten, hij is in perfekte staat [nieuwstaat] geen krasje op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:01 schreef BiohazardSEGA het volgende:
[..]
Ja, aan foto's van een Q kan ik ook wel komen. Ik doelde eigenlijk op foto's van jouw Q![]()
Topicstarter, graag asap een reactie op ShaoliN@fok.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:37 schreef SilverBolt het volgende:
En vandaag weer geen AC met de post gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |