Ik wil me bij Aventura aansluiten.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:24 schreef Aventura het volgende:
Ik woon in Amsterdam.
Maar ik kom niet.
Tap that ass indeed!quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:21 schreef HeatWave het volgende:
[..].
.
How bout never.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:25 schreef trueno het volgende:
wat is dit weer een gezellig topic, kan er nou nooit eens een keer gezellig worden gereageerd?
kom op een meet of niet, maar ga niet lopen zeiken, trouwens andere keer komt beter uit dus hoeft niet persee vandaag
Zoveel vakantiedagen heeft HW niet meer denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:26 schreef Piro het volgende:
Tap that ass indeed!
Je wilt zeggen dat je vaker zulke topics opent?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:25 schreef trueno het volgende:
wat is dit weer een gezellig topic, kan er nou nooit eens een keer gezellig worden gereageerd?
kom op een meet of niet, maar ga niet lopen zeiken, trouwens andere keer komt beter uit dus hoeft niet persee vandaag
quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:29 schreef HeatWave het volgende:
jongens, ik snap het allemaal wel, maar zullen we ff een ander topic opzoeken nu??
Neuh, maar het is wel weer leuk gweest nu.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]bang voor het baasje?
Slotje dan maar?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar het is wel weer leuk gweest nu.
Wrom, ze willen een meeting organiseren, wie ben ik om ze tegen te houden??quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Slotje dan maar?
SuperHeatWavequote:Op zondag 8 augustus 2004 14:02 schreef HeatWave het volgende:
wie ben ik om ze tegen te houden??
quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:03 schreef SCH het volgende:
[..]
SuperHeatWave![]()
Dan wat?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:05 schreef SCH het volgende:
Ik heb gewoon de pech dat ik niet in Amsterdam woon anders wist ik het wel
Foto's?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
HeatWave and Trueno are sitting in a tree.
K-I-S-S-I-N-G.
zin om vanavond te meeten?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:59 schreef Steve-O het volgende:
ik woon in zaanstad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |