ik ga met O-Ren om 12 uur met Slurfer en vrouw naar het strand....quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:56 schreef D-Devil het volgende:
Maar ja, de vraag is dus hoelaat?.
812 Gijsjes gaan struisvogelsitten
Ga es online op msn danquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ga met O-Ren om 12 uur met Slurfer en vrouw naar het strand....
hoelaat gaan jullie?? en waar??
stuur anders je mobiel nr ff op.......
Kan jij file zeggenquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:27 schreef D-Devil het volgende:
Scheveningen, here we come..
Ja veel succes er meequote:Op zondag 8 augustus 2004 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan jij file zeggen
Dan zoek je dus verkoeling... ga je naar het strand en dan sta je in een bloedhete auto op het hete asfalt te wachten op degene voor je om door te rijden. Lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:55 schreef CaptainMiller het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=374597&c=12
Sven zal er nu wel bijna wezen.. loop naar het strant van een kilometer of 2.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of ze dit nog lezen, maar zet je auto in Delft en neem de tram naar Scheveningen
Volgens mij moet je ze alleen maar dankbaar zijn dat je er niet bij bent.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:30 schreef Zeus-Nexium het volgende:
maar het is duidelijk dat ik niet welkom ben..
Ciao
Tuurlijk ben je wel welkomquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:30 schreef Zeus-Nexium het volgende:
maar het is duidelijk dat ik niet welkom ben..
Ciao
Oh ja?quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:45 schreef Cunt het volgende:
Had ik al gezegd dat het WARM is?
JA lekker hequote:Op zondag 8 augustus 2004 16:45 schreef Cunt het volgende:
Had ik al gezegd dat het WARM is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |