Nouk, kom jij bij mij in de tent op Lowlands?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:45 schreef Nouk het volgende:
Wat lullen jullie snel.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik wou t niet zeggen maar idd!
Waar ziet gij mij voor aan??quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
En als jullie aankomen gewoon doordrukken tot vooraan .. niet als de vorige keer netjes in de rij gaan zitten en dan inees toch achteraan zitten
NERD komt dan kun je lekker soppend op de alpha heuvel zitten (of er af glijden)quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nouk, kom jij bij mij in de tent op Lowlands?
36 muntjes a 2 euri... das 72 euro, voor dat geld verwacht ik eig wel wat meer dan alleen een massage!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar als ik die dag vrij neem kan ik me niet laten maseren voor 36 muntjes !
doe t anders zelf!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
En als jullie aankomen gewoon doordrukken tot vooraan .. niet als de vorige keer netjes in de rij gaan zitten en dan inees toch achteraan zitten
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
36 muntjes a 2 euri... das 72 euro, voor dat geld verwacht ik eig wel wat meer dan alleen een massage!
afhankelijk v/h weer idd..quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
NERD komt dan kun je lekker soppend op de alpha heuvel zitten (of er af glijden)
bijvoorbeeld jaquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en wel een leuk plekje uitzoeken en zorgen dat alles goed staat zodat ik gelijk kan beginnen met enorm zuipen en me finaal voor gek proberen te zetten in een naar zweet ruikende 24uurs tentquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
doe t anders zelf!
Met jou vind ik het zo leuk dat ik me dan wel over m'n tentenhaat over wil stappen, maar helaas heb ik geen kaartje. Best jammer, want NERD is bruuut!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nouk, kom jij bij mij in de tent op Lowlands?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Met jou vind ik het zo leuk dat ik me dan wel over m'n tentenhaat over wil stappen, maar helaas heb ik geen kaartje. Best jammer, want NERD is bruuut!
koop dr dan 1quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Met jou vind ik het zo leuk dat ik me dan wel over m'n tentenhaat over wil stappen, maar helaas heb ik geen kaartje. Best jammer, want NERD is bruuut!
shit moet ik het hele langhaar gehalte op mijn schouders dragenquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
kut, geen SM in de 24 uurs tent!
wie moet dan de ransb[insert vaag teken]zzel uithangen????
en het kotsgedeelte word dan ook aan jou uitbesteedquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
shit moet ik het hele langhaar gehalte op mijn schouders dragen
*ik zal dan ook maar voor de sigaren zorgen
misschien als jij wat 36 muntjes massages geeftquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:50 schreef Nouk het volgende:
Voor 1 band?
Heb ik echt geen geld voor, misschien als jullie ff sponsoren?
dan ga je mee naar groove armada , dizzee rascal, keane, franz ferdinantquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:50 schreef Nouk het volgende:
Voor 1 band?
Heb ik echt geen geld voor, misschien als jullie ff sponsoren?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en het kotsgedeelte word dan ook aan jou uitbesteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |