van pim ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik kom niet, heb een driedaagse herbegrafenis dan...
Ga eens een tent kopenquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik kom niet, heb een driedaagse begrafenis dan...
heb jij al een tent ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ga eens een tent kopen
blijkbaar (we kunnen ook gewoon met ze allen om een uur of 1 á 2 met de trein gaan )quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus ik, weber en nog een gast die ik totaal niet ken gaan smorgens heen?
Wies die gast die jij totaal niet kent...quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus ik, weber en nog een gast die ik totaal niet ken gaan smorgens heen?
hoe moet ik nou weten wie die gast is DIE IK TOTAAL NIET KEN!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wies die gast die jij totaal niet kent...
Nee mêb... Desnoods ga ik wel alleen met PPquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
blijkbaar (we kunnen ook gewoon met ze allen om een uur of 1 á 2 met de trein gaan )
Ik heb een mailtje naar Hippie gedaan er is eventueel nog sprake van dat hij meegaatquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wies die gast die jij totaal niet kent...
Als jij mijn klasgenoot bedoeld... Ik moet eerst nog zien dat ie meegaat![]()
okat mêb dan spreek ik jullie wel in de rijquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee mêb... Desnoods ga ik wel alleen met PP
Ow god, BB, neem die dag eens snel vrij wil je?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee mêb... Desnoods ga ik wel alleen met PP
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje naar Hippie gedaan er is eventueel nog sprake van dat hij meegaat
Tssssssssssssk... Anders ga jij maar op camping 1 zitten oid...quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ow god, BB, neem die dag eens snel vrij wil je?
nou ja, met een kleinere groep zijn we wel sneller door de poort en hebben we dus meer kans op een betere plaatsquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssk... Anders ga jij maar op camping 1 zitten oid...
ja maar als ik die dag vrij neem kan ik me niet laten maseren voor 36 muntjes !quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ow god, BB, neem die dag eens snel vrij wil je?
Vooral SM en Frollie missen we niet in dat opzichtquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou ja, met een kleinere groep zijn we wel sneller door de poort en hebben we dus meer kans op een betere plaats
Jeh !quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou ja, met een kleinere groep zijn we wel sneller door de poort en hebben we dus meer kans op een betere plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |