abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2004 @ 22:19:47 #126
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_21627357
Bad Religion
pi_21627621
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:46 schreef nozem het volgende:
En toch moet je niet zeiken, je hebt maar gewoon de dresscode bij de ingang te respecteren.
Idd, ik zou me bij het uitgaan in de tenten waar ik kom, helemaal kapot irriteren aan lui met een bad religion shirt aan...
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_21654408
ik weet dat portiers soms nogal moeilijk doen maar lijkt me een beetje erg vreemd dat
ie na een aantal seconden die gozer zomaar bij zijn strot pakt.
dan zal ie toch wel een opmerking hebben gemaakt of effe de bijdehand hebben staan doen
pi_21655924
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 06:10 schreef marcoadam2003 het volgende:
ik weet dat portiers soms nogal moeilijk doen maar lijkt me een beetje erg vreemd dat
ie na een aantal seconden die gozer zomaar bij zijn strot pakt.
dan zal ie toch wel een opmerking hebben gemaakt of effe de bijdehand hebben staan doen
Inderdaad. Een portier pakt jou echt NOOIT zomaar bij je strot.
Tegenwoordig ben je erg snel je papieren kwijt bij zulke acties.
...
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 10:50:24 #130
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21656354
Toch is het gebeurd, en we hebben de dag erna ook aangifte gedaan van mishandeling.
pi_21656801
hehe of dat persé aan je t-shirt ligt, domme alto!
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
pi_21656816
dit vehaal vertelde me un vriend laatst echt PRECIES hetzelfde...hmm zijn jullie samen weggeweest ofzo..ghehehe
pi_21657581
Gewoon aangifte doen bij de politie.

Uitsmijters moeten sowieso al goed opletten of dat ze binnen de juridische grenzen blijven, ook als een situatie escaleert, laat staan in dit geval.
pi_21657622
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 10:50 schreef Ixnay het volgende:
Toch is het gebeurd, en we hebben de dag erna ook aangifte gedaan van mishandeling.
Te laat gelezen, maar
pi_21657680
quote:
jankzak.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:00:07 #136
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21657728
..

[ Bericht 99% gewijzigd door MouseOver op 31-08-2004 12:04:56 (eigenlijk niet zo liev) ]
Vampire Romance O+
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:12:59 #137
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_21657994
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:16 schreef pur33 het volgende:
hehe of dat persé aan je t-shirt ligt, domme alto!
Als je nou eerst eens even het hele topic zou lezen, zou je weten dat niet de gast met het BR shirt bij zijn keel werd gegrepen maar een van zijn vrienden
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:41:33 #138
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_21658641
quote:
Ja hoor

Portier: 'Sorry jongens, jullie mogen er niet in'
Kerel: 'Ok, meneeer de Portier... Jammer, maar een prettige avond nog'
Portier: 'WAT??? *Bij de keel grijpt...
pi_21658815
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:12 schreef JDude het volgende:

[..]

Als je nou eerst eens even het hele topic zou lezen, zou je weten dat niet de gast met het BR shirt bij zijn keel werd gegrepen maar een van zijn vrienden
ohw had ik het erover dat die kerel gegrepen werd?
ik had het er toch (volgens mij) over dat hij er niet ingelaten werd (maar misschien weet je het beter )... maar ja ik zal het nog wel een keer lezen voor de zekerheid of ik het wel daarover had!
pi_21658954
ohja, ik betaalde laatst 15 euro om de swing in te komen , om 2 uur liep ik ff naar buiten voor een frisse neus... wou ik weer naar binnen, wou de bouncer me er niet inlaten (ook al had ik een bandje om, en m'n jas lag nog binnen) volgens hem was ik "te dronken"(misschien waren er al teveel jongens in verhouding met de meiden?).. kwam er nog politie langs rijden, paar van m'n maten gingen het hun uitleggen (m'n maten kwamen er ook niet meer in), zeggen die ****wouten: ja dat moet je zelf maar oplossen met de uitsmijter.. nou die kon ik toen ook wel schieten, maar denk niet gelijk dat het komt door je t-shirt.. de bouncers hebben hun eigen wereldje, waar ze kunnen doen en laten wat ze willen(of je het leuk vind of niet).
Mijn conclusie is: ga gewoon niet meer naar die tent en steek je middelvinger ff duidelijk naar de bouncer op met wat gescheld, voel je je veel beter
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:58:58 #141
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_21659045
Je bent gewoon een smerige alto.
Portiers zijn als kut genoeg als je geen mooi stel tieten hebt. Dus dan moet je vooral met je lelijke shirt de boel nog lekker gaan opfokken voor zo'n ingang.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_21659237
ohw en trouwens voor de mensen die gaan zeiken als ze er niet in komen als ze sportschoenen aan hebben??? dan ben je niet echt bekend met het fenomeen uitgaan en dan schat ik dat dat de eerste keer was??? het is hier waar ik woon NORMAAL dat je niet een disco (of wat dan ook voor tent) binnenkomt met sportschoenen... je moet je gewoon fatsoenlijk kleden... en als je dat niet bevalt dan ga je er toch gewoon niet heen?? ga over zoiets zeiken ofzo stelletje kutpubers
pi_21659358
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef Ixnay het volgende:
zeiken over kroeg
en wat zeik jij nou dat het bier te duur is... het normale bedrag is 2 euro voor een glaasje, EN JE HOEFT HET NIET TE DRINKEN AAPIE... het is niet alsof ze het je strot in douwen en je dan 2 euro gaan afdwingen... zuip jezelf thuis dan maar helemaal de tievus aan je schultenbräu en ga er aub niet over zeiken
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:11:54 #144
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21659377
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:58 schreef Baklap het volgende:
Portiers zijn als kut genoeg als je geen mooi stel tieten hebt.
Precies, er zitten cokeeikels eerste klas tussen. Dus als je die vervolgens met de wet in de hand aan kunt pakken hebben ze dat verdient.
Vampire Romance O+
pi_21659494
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:44 schreef TiMmS het volgende:
Live with it man !
Gabbers leven met dit probleem, al jaren !
oftewel zodra gabbers hun kop kaal scheren en hun Aussi aantrekken hebben ze een probleem?

is het dan een vreemd idee om je af te vragen waarom ze triningspakken en kaalgeschoren koppen willen hebben en toch 'Disco-experience High Society' waar toffe R 'n B gedraaid wordt, binnen zouden willen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_21659591
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja hoor

Portier: 'Sorry jongens, jullie mogen er niet in'
Kerel: 'Ok, meneeer de Portier... Jammer, maar een prettige avond nog'
Portier: 'WAT??? *Bij de keel grijpt...
pi_21659775
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:05 schreef pur33 het volgende:
ohw en trouwens voor de mensen die gaan zeiken als ze er niet in komen als ze sportschoenen aan hebben??? dan ben je niet echt bekend met het fenomeen uitgaan en dan schat ik dat dat de eerste keer was??? het is hier waar ik woon NORMAAL dat je niet een disco (of wat dan ook voor tent) binnenkomt met sportschoenen... je moet je gewoon fatsoenlijk kleden... en als je dat niet bevalt dan ga je er toch gewoon niet heen?? ga over zoiets zeiken ofzo stelletje kutpubers
Dat vindt ik persoonlijk nergens op slaan.

Ik draag altijd zwarte trainingspakken met westernlaarzen en wat (volgens sommigen té) opzichtige sieraden.

Maar wat is het probleem? Ik vindt het mooi, en ook best netjes.

Er over zeiken doe ik overigens niet. als ik ergens niet binnen mag (wat ik nog nooit heb meegemaakt) dan zoek ik gewoon een andere tent, graag of niet
pi_21659842
westernlaarzen zijn geen sportschoenen, dus waarom zeg je dat mijn post nergens op slaat.... vertel me dat..
het is hier (ik weet niet in wat voor stad(gat) jij woont)algemeen bekend dat je met sportschoenen niet binnenkomt...
en inderdaad wat jij aanhebt zal er best netjes uit zien, waardoor je ook binnenkomt, maar ik had het over sportschoenen... eerst ff kijken waar ik het over heb aub

[ Bericht 29% gewijzigd door pur33 op 31-08-2004 13:38:15 ]
pi_21659957
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:32 schreef pur33 het volgende:
westernlaarzen zijn geen sportschoenen, dus waarom slaat mijn post nergens op.... vertel me dat
Nee, ik heb het niet over je post, maar over de dresscodes die uitgaansgelegenheden hanteren.

Als gesproken wordt over sportschoenen die niet mogen, dan volgen daarna vaak ook in diezelfde adem trainingspakken, tatoo's en zelfs petjes (?!)
pi_21660023
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:37 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Nee, ik heb het niet over je post, maar over de dresscodes die uitgaansgelegenheden hanteren.

Als gesproken wordt over sportschoenen die niet mogen, dan volgen daarna vaak ook in diezelfde adem trainingspakken, tatoo's en zelfs petjes (?!)
hehe met petjes kom je er hier ook niet in hoor
ik loop liever ook met m'n nikes en een petje op een discotheek binnen om ff aan de bar lekker rustig een biertje te pakken.. maar ja, ik verander er weinig aan :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')