Idd, ik zou me bij het uitgaan in de tenten waar ik kom, helemaal kapot irriteren aan lui met een bad religion shirt aan...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:46 schreef nozem het volgende:
En toch moet je niet zeiken, je hebt maar gewoon de dresscode bij de ingang te respecteren.
Inderdaad. Een portier pakt jou echt NOOIT zomaar bij je strot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 06:10 schreef marcoadam2003 het volgende:
ik weet dat portiers soms nogal moeilijk doen maar lijkt me een beetje erg vreemd dat
ie na een aantal seconden die gozer zomaar bij zijn strot pakt.
dan zal ie toch wel een opmerking hebben gemaakt of effe de bijdehand hebben staan doen
Te laat gelezen, maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:50 schreef Ixnay het volgende:
Toch is het gebeurd, en we hebben de dag erna ook aangifte gedaan van mishandeling.
jankzak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:50 schreef Ixnay het volgende:
Toch is het gebeurd, en we hebben de dag erna ook aangifte gedaan van mishandeling.
Als je nou eerst eens even het hele topic zou lezen, zou je weten dat niet de gast met het BR shirt bij zijn keel werd gegrepen maar een van zijn vriendenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:16 schreef pur33 het volgende:
hehe of dat persé aan je t-shirt ligt, domme alto!![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:50 schreef Ixnay het volgende:
ohw had ik het erover dat die kerel gegrepen werd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens even het hele topic zou lezen, zou je weten dat niet de gast met het BR shirt bij zijn keel werd gegrepen maar een van zijn vrienden![]()
en wat zeik jij nou dat het bier te duur is... het normale bedrag is 2 euro voor een glaasje, EN JE HOEFT HET NIET TE DRINKEN AAPIE... het is niet alsof ze het je strot in douwen en je dan 2 euro gaan afdwingen... zuip jezelf thuis dan maar helemaal de tievus aan je schultenbräu en ga er aub niet over zeikenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef Ixnay het volgende:
zeiken over kroeg
Precies, er zitten cokeeikels eerste klas tussen. Dus als je die vervolgens met de wet in de hand aan kunt pakken hebben ze dat verdient.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:58 schreef Baklap het volgende:
Portiers zijn als kut genoeg als je geen mooi stel tieten hebt.
oftewel zodra gabbers hun kop kaal scheren en hun Aussi aantrekken hebben ze een probleem?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:44 schreef TiMmS het volgende:
Live with it man !
Gabbers leven met dit probleem, al jaren !
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Portier: 'Sorry jongens, jullie mogen er niet in'
Kerel: 'Ok, meneeer de Portier... Jammer, maar een prettige avond nog'
Portier: 'WAT???*Bij de keel grijpt...
Dat vindt ik persoonlijk nergens op slaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:05 schreef pur33 het volgende:
ohw en trouwens voor de mensen die gaan zeiken als ze er niet in komen als ze sportschoenen aan hebben??? dan ben je niet echt bekend met het fenomeen uitgaan en dan schat ik dat dat de eerste keer was??? het is hier waar ik woon NORMAAL dat je niet een disco (of wat dan ook voor tent) binnenkomt met sportschoenen... je moet je gewoon fatsoenlijk kleden... en als je dat niet bevalt dan ga je er toch gewoon niet heen?? ga over zoiets zeiken ofzo stelletje kutpubers![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb het niet over je post, maar over de dresscodes die uitgaansgelegenheden hanteren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:32 schreef pur33 het volgende:
westernlaarzen zijn geen sportschoenen, dus waarom slaat mijn post nergens op.... vertel me dat
hehe met petjes kom je er hier ook niet in hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:37 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over je post, maar over de dresscodes die uitgaansgelegenheden hanteren.
Als gesproken wordt over sportschoenen die niet mogen, dan volgen daarna vaak ook in diezelfde adem trainingspakken, tatoo's en zelfs petjes (?!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |