abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 02:23:49 #101
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21593116
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:26 schreef PacinoAllstars het volgende:

[..]

1.60 een biertje vind ik niet duur WANKER
Thuis kun je voor dat geld 5 keer zoveel bier drinken, en van hetzelfde merk he.

Jijzelf weet ook wel dat het duur is, waar verdien jij anders je geld mee.
pi_21594474
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:15 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

En me die houding ben je perfect voor de horeca, maar verder ook helemaal voor NIKS
Werkse met de kerst HoreKAFFER

Trouwens mag jij jouw prijzen ook wel eens stevig laten dalen naar het niveau van voooor de invoering van de euro (natuurlijk, inflatie mag je mee rekening houden)
AFZETTER

JONGENS WE HEBBEN HIER EEN ZONDEBOK GEVONDEN
Dan ga je toch lekker thuis op de bank zitten met een kratje breezer ?
Ik ruik frustratie ...
...
pi_21595824
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 02:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Thuis kun je voor dat geld 5 keer zoveel bier drinken, en van hetzelfde merk he.

Jijzelf weet ook wel dat het duur is, waar verdien jij anders je geld mee.
haha 1.60 duur? gemiddeld is het 2 euro en in grote steden ook wel 2.20 dan heb ik zelf nog een hele bierkelder met 3 grote tanken! Wat het bier te goede komt als je het vergelijkt wat al die kroegen aan jong public schenkt zoals ts! Kleine vatjes met 0.01 bar en leidingen die nooit gespoeld wordt en dan 2 euro vragen. Hoofdpijn bier noemen we dat!

En tuurlijk kan je thuis 5 keer zoveel bier drinken, maar niet hetzelfde soort (wel merk).

Ik heb trouwens nog een tip voor je! Je kan thuis ook veel goedkoper eten dan als uiteten te gaan en ook goedkoper patat bakken dan de als je het bij de frituurkraam haalt.

Dus kruip jij maar lekker achter de tv met je blikjes lauwe bier die 5 keer zo goedkoop zijn en ga niet hier lopen zeiken jij GEITENWOLLESOKKEN FIGUUR!
pi_21595859
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:38 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dus jij meent als oudbruincafeeigenaar te moeten bepalen of bepaalde kleding die je doelgroep niet aanheeft in bepaalde cafe's die ook nog eens afwijken van je eigen tent gepast is?

1,60 is trouwens niet bijster goedkoop
Nee tuurlijk niet, maar dat was om de ts effe te zieken. Je komt er alleen niet in als je in je blote barst loopt, maar dit is ook niet een tent die de doelgroep van ts aantrekt (WEL TE HOPEN)

1.60 niet bijster goedkoop discutabel, maar het is in ieder geval zeker wel een redelijke prijs.
pi_21596495
Trek dan focking normale kleren aan
stinkalto
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_21597052
Hey, dat is altijd zo'n vooroordeel. Als je me op mijn muzieksmaak in een hokje zou stoppen, zou ik ook een stinkalto moeten wezen, maar ik douch elke dag, gebruik deo, was m'n haar, elke dag nieuwe schone kleren, net als jij en ieder ander persoon.
pi_21597540
En toch moet je niet zeiken, je hebt maar gewoon de dresscode bij de ingang te respecteren.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21597866
lekker voor je tyfes nerd
pi_21598034
Vraag: Als je ergens niet binnenkomt omdat je niet precies doet wat ze van je verwachten, wat kun je daar dan uit concluderen?

komt ie ... komt ie... komt ie...

Antwoord: Dat het niet een kroeg is waar jij wilt zijn en dus heeft het je verdere aandacht ook niet.

En Pierrrrre... wat heeft onze kandidaat gewonnen?
pi_21598159
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:13 schreef Bombie het volgende:
Vraag: Als je ergens niet binnenkomt omdat je niet precies doet wat ze van je verwachten, wat kun je daar dan uit concluderen?

komt ie ... komt ie... komt ie...

Antwoord: Dat het niet een kroeg is waar jij wilt zijn en dus heeft het je verdere aandacht ook niet.

En Pierrrrre... wat heeft onze kandidaat gewonnen?
Precies doen wat ze van je verwachten is natuurlijk bullshit, sommige kroegen hanteren gewoon grove kledingrichtlijnen, bandshirts met opdruk of sportschoenen kunnen daar buiten vallen. Dat je er dan vervolgens achterkomt dat het niet de kroeg voor jou is dat is begrijpelijk, maar ga dan niet naderhand lopen janken dat je niet naar binnen mocht.
pi_21598291
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:19 schreef nozem het volgende:

[..]

maar ga dan niet naderhand lopen janken dat je niet naar binnen mocht.
Hence: 'heeft het jouw verdere aandacht ook niet'.

Oh, why do I give valuable time to people who don't care if I live or die?
pi_21598872
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:41 schreef Skv het volgende:
stinkalto
AGREE!!!!

Aan alto's valt niks te verdienen!!! Tenzij je shirtjes gaat verkopen met foto's van bepaalde figuren met een kruis erdoor heen!
pi_21599293
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:57 schreef PacinoAllstars het volgende:

[..]

AGREE!!!!

Aan alto's valt niks te verdienen!!! Tenzij je shirtjes gaat verkopen met foto's van bepaalde figuren met een kruis erdoor heen!
Nee, inderdaad, want die so called alto's drinken geen dure kotsdrankjes zoals Smirnoff of Breezah, om over bepaalde mixjes nog maar te zwijgen.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:30:07 #114
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21599389
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:57 schreef PacinoAllstars het volgende:

[..]

AGREE!!!!

Je bevestigt aardig het stereotype beeld dat ik heb van de mainstream horeca
Vampire Romance O+
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:32:07 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_21599418
Alto kroeg beginnen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_21599634
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Alto kroeg beginnen?
Die zijn er natuurlijk nog geen..
pi_21599647
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 15:24 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, want die so called alto's drinken geen dure kotsdrankjes zoals Smirnoff of Breezah, om over bepaalde mixjes nog maar te zwijgen.
Kep anders gisteravond mooi wel met een van m'n beste kameraden heerlijk Bacardi Lemon 7up gedronken in een so-called mainstream horeca tent. Alleen hij werkt daar ook hehe, pretty cheap zo.

Maar goed... why can't everyone be happy and friends. Altijd maar dat gezeik. Uiteindelijk willen we allemaal een leuke avond toch.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:34:20 #118
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21601552
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:57 schreef PacinoAllstars het volgende:

haha 1.60 duur? gemiddeld is het 2 euro en in grote steden ook wel 2.20 dan heb ik zelf nog een hele bierkelder met 3 grote tanken! Wat het bier te goede komt als je het vergelijkt wat al die kroegen aan jong public schenkt zoals ts! Kleine vatjes met 0.01 bar en leidingen die nooit gespoeld wordt en dan 2 euro vragen. Hoofdpijn bier noemen we dat!
Ook al zouden ze het overal voor 20 euro per glas verkopen, dat neemt nog niet weg dat 1.60 gewoon duur blijft.
In alle kroegen in Heerlen kost het trouwens 1.40 of 1.50. 80% van de winst gaat naar de eigenaar van de kroeg, terwijl de brouwerij veel meer ervoor gedaan heeft vind ik.
quote:
En tuurlijk kan je thuis 5 keer zoveel bier drinken, maar niet hetzelfde soort (wel merk).

Ik heb trouwens nog een tip voor je! Je kan thuis ook veel goedkoper eten dan als uiteten te gaan en ook goedkoper patat bakken dan de als je het bij de frituurkraam haalt.
Klopt, en wat uit mn eigen frituur komt smaakt ook nog eens beter. En als je weet dat 75% van de restaurants zich niet aan de regels van hygiëne houdt, smaakt het me thuis ook stukken beter.

En bier uit de supermarkt, uit fles of blik of whatever smaakt me ook beter omdat het geld naar eerlijke doelen gaat (de brouwerij en de winkel). En natuurlijk omdat het goedkoper is.
quote:
Dus kruip jij maar lekker achter de tv met je blikjes lauwe bier die 5 keer zo goedkoop zijn en ga niet hier lopen zeiken jij GEITENWOLLESOKKEN FIGUUR!
*checkt klerenkast
Nee, geen (geiten)wol.

*checkt tv
Die staat nu toch al zeker 2 maanden uit, aangezien de afstandbediening onder studieboeken ligt die ik de hele vakantie niet gebruikt heb.

*pakt slok van bier uit koelkast
Kouder zelfs als in de kroeg.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:39:45 #119
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21601653
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:41 schreef Skv het volgende:
stinkalto
Alto? ik?

J@, 1N verGelY|{1Ng |\/|eT JoU M155g1eN J@, |\/|eT jE EvIsU.
pi_21603847
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ook al zouden ze het overal voor 20 euro per glas verkopen, dat neemt nog niet weg dat 1.60 gewoon duur blijft.
In alle kroegen in Heerlen kost het trouwens 1.40 of 1.50. 80% van de winst gaat naar de eigenaar van de kroeg, terwijl de brouwerij veel meer ervoor gedaan heeft vind ik.
[..]

Klopt, en wat uit mn eigen frituur komt smaakt ook nog eens beter. En als je weet dat 75% van de restaurants zich niet aan de regels van hygiëne houdt, smaakt het me thuis ook stukken beter.

En bier uit de supermarkt, uit fles of blik of whatever smaakt me ook beter omdat het geld naar eerlijke doelen gaat (de brouwerij en de winkel). En natuurlijk omdat het goedkoper is.
[..]

*checkt klerenkast
Nee, geen (geiten)wol.

*checkt tv
Die staat nu toch al zeker 2 maanden uit, aangezien de afstandbediening onder studieboeken ligt die ik de hele vakantie niet gebruikt heb.

*pakt slok van bier uit koelkast
Kouder zelfs als in de kroeg.
Haha en toch ga je naar de kroeg en werd je geweigerd hahaha

Eerlijke doelen de brouwerij en de supermarkt haha wat eeen grap.

Maar ik zal je niet verder storen. Je zal het wel druk hebben met je sociale leven

PS En hoe kom je erbij dat 80% van de winst naar de eigenaar gaat? Eerder 100 hoor, want niks is zo heerlijk om arme mensen als jou uit te buiten alhoewel als er wat uit te buite valt uberhaubt NOFI!

75% van de restaurant houden zich niet aan hygiene. Links graag Nooit van de KDVW gehoord zeker? SUKKEL
pi_21603955
Nou, voor een cafe-eigenaar mag je wel iets meer diplomatieker overkomen, ik zou niet zo snel bij je in tent stappen zo.
pi_21604051
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:35 schreef =HellFire= het volgende:
Nou, voor een cafe-eigenaar mag je wel iets meer diplomatieker overkomen, ik zou niet zo snel bij je in tent stappen zo.
Ik een kroeg? Zat alleen maar te fucken joh wat niet weg neemt dat het wel de waarheid is!

zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:19:01 #123
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21604987
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:30 schreef PacinoAllstars het volgende:

Haha en toch ga je naar de kroeg en werd je geweigerd hahaha
Ik ben maar 1 keer geweigerd hoor, en draag meestal een bandshirt als ik naar zoiets toega, en ik kom normaal overal binnen.
quote:
Eerlijke doelen de brouwerij en de supermarkt haha wat eeen grap.
Onderbouw het dan, waarom het geen eerlijke doelen zijn.
quote:
Maar ik zal je niet verder storen. Je zal het wel druk hebben met je sociale leven

PS En hoe kom je erbij dat 80% van de winst naar de eigenaar gaat? Eerder 100 hoor, want niks is zo heerlijk om arme mensen als jou uit te buiten alhoewel als er wat uit te buite valt uberhaubt NOFI!
Het is 5 keer zo duur, dus dan maken ze 80% winst, ik hoop dat je zo slim bent om dat te begrijpen, anders moet je maar ff een cursus wiskunde mavo doen. Maar dat je niet de slimste was had ik al kunnen afleiden uit je vorige posts.

Maar aangezien een café eigenaar goedkoper kan inkopen omdat hij grote hoeveelheden inkoopt en het niet bij een supermarkt haalt, maakt hij dus nog meer winst, dus zal zo'n 90% voor de café eigenaar zijn. en die andere 10% voor de brouwerij en nog eventuele tussenpersonen.

arme mensen.... wie is hier nou de cafe eigenaar, gniffel gniffel.
quote:
75% van de restaurant houden zich niet aan hygiene. Links graag Nooit van de KDVW gehoord zeker?

Zeker wel, de instanties die jou tent controleren, die worden weer gecontroleerd door ons.
quote:
SUKKEL
Ok, ik ga ook een kroeg beginnen.
pi_21606999
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik ben maar 1 keer geweigerd hoor, en draag meestal een bandshirt als ik naar zoiets toega, en ik kom normaal overal binnen.
[..]

Onderbouw het dan, waarom het geen eerlijke doelen zijn.
[..]

Het is 5 keer zo duur, dus dan maken ze 80% winst, ik hoop dat je zo slim bent om dat te begrijpen, anders moet je maar ff een cursus wiskunde mavo doen. Maar dat je niet de slimste was had ik al kunnen afleiden uit je vorige posts.

Maar aangezien een café eigenaar goedkoper kan inkopen omdat hij grote hoeveelheden inkoopt en het niet bij een supermarkt haalt, maakt hij dus nog meer winst, dus zal zo'n 90% voor de café eigenaar zijn. en die andere 10% voor de brouwerij en nog eventuele tussenpersonen.

arme mensen.... wie is hier nou de cafe eigenaar, gniffel gniffel.
[..]

Zeker wel, de instanties die jou tent controleren, die worden weer gecontroleerd door ons.
[..]

Ok, ik ga ook een kroeg beginnen.
Als je me vorige post had gelezen had je begrepen dat ik helemaal geen kroeg heb, maar omdat jij zo leuk hapt gaan we wel effe verder. Het zit jouw immers zo dwars dat je geweigerd bent

Het zit je wel dwars heh dat die boze kroegen bier inkopen en vervolgens het met winst verkopen. WELCOME TO THE REAL WORLD! Supermarkten waar jij zo fan van bent kopen ook hun goederen goedkoper in, zodat ze winst kunnen maken! So what's your point. Als je de laatste jaren de kranten heb gevolgd weet je dat er sprake was van een prijzen oorlog in supermarkten land. Waarom was die er? Omdat er een aantal t duur waren en dus genoodzaakt waren hun prijzen te verlagen, omdat de concurrenten al flink gezakt waren. What is the point? Ze naaien je net zo hard!

En ja tuurlijk zal bier altijd duurder zijn in een cafe dan thuis net als al die tig andere dingen die je zowel buiten de deur kan doen als thuis, maar goed.

Niemand mag dus winst maken volgens jou. Maar mannetje ik zal jou eens wat vertellen. Dat leuke shirt waar jij in geweigerd bent is zeker wel 200% winst op gemaakt. Ik ken namelijk een aantal mensen die in de mode zitten. En daar zit gewoon meestal meer dan 100% winst op de kleding. In gevallen als dat lelijke t-shirt van jou is dat wel zeker 200%. Men koopt namelijk de goedkoopste zwart effe tshirts in en laat die bedrukken met de goedkoopste verf (jouw shirt). Dan komt er zo een linkse alto als jou die dat koopt voor laten we zeggen 10 euro (nog te duur) en woppa de winst is gemaakt.

Inkoopsprijs = 0,20 eurocent
verkoopsprijs = 10 euro

WOW wat een winst haha over JOUW rug letterlijk!

Echt grappig heh die wereld.

Alleen 1 vraag? WAAROM GA JIJ IN GODSNAAM NAAR DE KROEG!?!? Na alles wat je zegt?

Die uitsmijter was een goede uitsmijter want hij heeft jou er niet ingelaten op grond dat jij daar niet thuis hoort en daar heeft die gelijk in.

Nu ga ik ervan door. Ben bier zuipen in de kroeg!!!!!!

pi_21607068
Haha, Ixnay komt maar niet van z'n linkse alto-imago af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')