Devlinsect | zaterdag 7 augustus 2004 @ 14:55 |
Niet mijn eigen auto maar van mijn broer: Een goed onderhouden auto: ![]() Zwart metallic 2.0i - 16v Bouwjaar 12-1991 KM-stand 145.000 Airco A.B.S. remsysteem Stuurbekrachtiging Electr. Schuif-kanteldak Verlaagd Hoogte verst.b.koplampen Hoogte verst.b.stoelen Sportuitlaat Sportstuur Boordcomputer 16'' Borbett velgen Getint glas Nieuwe APK EURO: 6.500 | |
51cent | zaterdag 7 augustus 2004 @ 19:08 |
Het is geen G-60 of wel? Vraagprijs lijkt me trouwens ruim aan de prijs, maar dat moet je zelf weten. | |
Devlinsect | zondag 8 augustus 2004 @ 15:35 |
Nee het is geen G60. De auto is goed onderhouden en mankeert verder weinig. Vandaar de prijs. Doe eens een bod! | |
GizartFRL | zondag 8 augustus 2004 @ 15:36 |
Je zegt nu 2 keer goed onderhouden, maar welk onderhoud is er dan de afgelopen jaren aan gepleegd en is dit aantoonbaar door rekeningen? | |
poudaman | zondag 8 augustus 2004 @ 18:32 |
hier de dagwaarde van je auto....ver onder je vraagprijs dus: afleveringskosten n.v.t. occasionprijs 1995 ¤ 5.600 (180.000km) occasionprijs 1994 ¤ 4.500 (200.000km) occasionprijs 1993 - occasionprijs 1992 - occasionprijs 1991 - wegenbelasting/jaar ¤ 300 - ¤ 360 bron is www.autoweek.nl en dan carbase 1000 euro geboden! | |
kootje | zondag 8 augustus 2004 @ 18:45 |
quote:mwa, 145.000 kilometer is niet veel voor een wagen uit 91. | |
poudaman | zondag 8 augustus 2004 @ 18:49 |
Ik heb anders een andere deal....we ruilen autos en jij betaald mij 4000 euro bij. Ktijg jij een Alfa 146 1.4 TwinSpark Junior met airco etc bouwjaar 1998 doen?! | |
Devlinsect | maandag 9 augustus 2004 @ 19:03 |
Poudaman: net overlegt, een prachtig bod maar helaas geen ruil. | |
poudaman | maandag 9 augustus 2004 @ 19:43 |
nou ok dan....3500 bijbetaling van jou kant dan | |
Devlinsect | maandag 9 augustus 2004 @ 19:57 |
Van ruilen komt ![]() Nee, helaasch. Hij heeft al een andere auto. Verkoop je Alfa, leg er wat bij en je hebt een exclusive Corrado 16V. Geen type bolide waarin iedereen rijdt. ![]() | |
poudaman | maandag 9 augustus 2004 @ 20:44 |
nou mijn wagentje heeft nog een dagwaarde van 5600 dus niets mis mee ![]() en corrados zijn meestal sloopbakken omdat er nogal sportiev mee gereden word he ![]() sloopbak niet negatiev bedoel hoor | |
operator82 | maandag 9 augustus 2004 @ 22:48 |
quote:Begrijpelijk, met zulk volk (lees: marokkanen/sjonnies) in afgetrapte koekblikken. Zo'n corrado stond vorige maand in mijn wijk ook te koop, voor maar 800 euro. | |
Mar_Cel_Lo | dinsdag 10 augustus 2004 @ 08:02 |
quote:Lijkt me ook erg weinig voor zo'n auto. Dus OF de km stand klopt niet OF deze auto heeft altijd korte stukken gereden. Allebei niet echt lekker dus. Zeker niet het laatste, hierdoor heeft de motor veel te verduren gehad ![]() | |
ShaoliN | dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:39 |
quote:Totaal overbodige reply. A.u.b. alleen reageren als je interesse hebt. ![]() | |
ShaoliN | dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:42 |
quote:Meer dan 10.000 km per jaar is echt niet slecht voor. Je opmerking is dus niet alleen offtopic/overbodig, hij slaat ook nog eens nergens op. ![]() | |
Mar_Cel_Lo | dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:57 |
Tja, als jij dat vindt ![]() Maar het is wel zo ![]() | |
Devlinsect | donderdag 12 augustus 2004 @ 18:01 |
De wagen heeft niet veel gereden, omdat je deze uitvoering weinig tegenkomt en voor de liefhebber is. Genoeg Corrado's met G laders (die overigens snel kapot gaan) of andere types. De liefhebber weet dat dit een 'zeldzaam' item is. Zeker in deze staat en de vele extra's die erop zitten. Overigens vergeten te melden dat er een fijn alarmsysteem opzit. De VW gaat dus nu naar een derde eigenaar. Afgetrapt is ie zeker niet. Een marokkanenbak of sjonniebak? Tja, whatz in the name. Jammer van de bekrompen gedachte. | |
Naj_Geetsrev | donderdag 12 augustus 2004 @ 18:07 |
quote:Heb geen interesse, maar wat hij zegt klopt. G-Laders moeten om de zoveel KM gerepareerd worden, duur in onderhoud, en toch werden ze gigantisch veel verkocht. Je hebt de VR6, is duur in aanschaf en is best wel dorstig. De G-lader en de VR6 zijn het meeste verkocht, en het heeft niet zonder reden de reputatie om een sjonniebak te zijn. De 2.0i is weinig verkocht, omdat hij iets minder power heeft dan de G-lader, heeft idg ook minder reputatie als aftrap bak. Als je een opinie wilt hebben van de echt liefhebber kun je altijd een navraag doen op www.vwforum.nl | |
GizartFRL | donderdag 12 augustus 2004 @ 23:42 |
quote: |