Bling, bling yo, yo, yo................niggaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
"Dan hoefde ik niet de hele tijd naar die negermuziek op TMF te kijkuh!"
leuke signature ( ik bedoel dat ding onder je bericht en niet die onder je naam )quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Van Kooten & De Bie he...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:05 schreef manny het volgende:
[..]
leuke signature ( ik bedoel dat ding onder je bericht en niet die onder je naam )
Jammer dat ik geen doodsverwenzingen naar jou mag doen.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:54 schreef Ixnay het volgende:
"Dan kon drs. Von Silverentandt zijn 5e mercedes kopen en 9 keer per jaar op vakantie ipv 8 keer."
"En dan kon de arbeider tegen z'n zoontje van 7 vertellen dat hij bij de sportclub megmoet."
Leuk zeg, een kapitalistische samenleving, met 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel voor wat er om je heen gebeurt.![]()
![]()
Voor Nederland heeft Volkert gewoon een goeie daad gedaan. Eerlijk is eerlijk.
Klinkt misschien hard, maar waar.
Vrijheid van meningsuiting was altijd een speerpunt van ons Pim dus ik zou het gewoon doen. Moet hij maar niet van die (s)links-politiekcorrecte opmerkingen maken!quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen doodsverwenzingen naar jou mag doen.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |