Hoe laat ook alweer?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:12 schreef blablasjit het volgende:
maar vanaaf weer een nieuwe afleveringwhiehie
hallooooooooooo?!?!quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:41 schreef miss_bleu het volgende:
Ej in welke aflevering gaat tim dan eigenlijk dood?
HALLO!? Is dit topic bedoeld voor de mensen die het allemaal al gezien hebben ofzo?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:04 schreef blablasjit het volgende:
ik kan heel deel 3.2 niet vinden op de site? heb je anders ff een link?
dan zal ik ff kijken voor je!
speed gaat dood in 3.01 van miami!
half 10quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe laat ook alweer?
Want ik ben op maandag nooit thuis (vanaf 21.00 uur) en ik moet Friends ook opnemen.
Er word toch niet gelult over hoe hij om het leven komt. En als je hier vaker zit dan alleen dit topic, dan had je al meerdere keren kunnen lezen dat hij de pijp uit zou gaan. En de tvgids zegt niet eens in welk seizoen je zit laatstaan afleveringnummerquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:17 schreef Smeich het volgende:
[..]
hallooooooooooo?!?!
[..]
HALLO!? Is dit topic bedoeld voor de mensen die het allemaal al gezien hebben ofzo?![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:08 schreef miss_bleu het volgende:
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=602700
nevermindben blind ofzo: Release datum: 26-10-2004
nee dit topic is voor elke CSI liefhebberquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:17 schreef Smeich het volgende:
[..]
hallooooooooooo?!?!
[..]
HALLO!? Is dit topic bedoeld voor de mensen die het allemaal al gezien hebben ofzo?![]()
zal wat meer tussen spoiler tags zetten vanaf nu. maar mijn avater gaak niet veranderen hoorquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:49 schreef Smeich het volgende:
Nou, dan zal ik t maar voor lief nemen. Ik wist dus niet dat hij dood zou gaan en was dus verrast dat dit hier zomaar gepost werd, stom van mij zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe maar dat ie voor een dichte hek stond en dan ook de kleding en zijn uitrustin @ lol. Typisch Greg-o![]()
kijk jij seizoen 5?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:36 schreef Mellone het volgende:
ah het was weer een vette aflevering deze keer!Alleen wat is Catherine thinking! met zo'n creapige gladjakker uitgaan
![]()
Niet doen! kan nooit goed gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik volg ze gewoon op tv. Ze ging met een of andere nachtclub gozer uit en ik vind hem een vette creapquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:39 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kijk jij seizoen 5?
* blablasjit is benieuwd waarom je hem een creep vindquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:42 schreef Mellone het volgende:
[..]
Nee, ik volg ze gewoon op tv. Ze ging met een of andere nachtclub gozer uit en ik vind hem een vette creep
de quotes waren weer geweldig deze aflevering!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:42 schreef pfaf het volgende:
" Goode, you've been bad. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |