Hm, ik vind Grissom nooit aardig tegen Greg!quote:Op maandag 27 september 2004 10:18 schreef Maerycke het volgende:
Gisteren de eerste aflevering van seizoen 5 gezien. Grissom was daarin wel erg hard tegen Greg. Wel de werkelijkheid natuurlijk in het echte leven, maar nogal verstaand van de gebruikelijke amicale houding die ze in de serie hebben.
welke aflevering heb je het over?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:24 schreef pfaf het volgende:
Goede aflevering, leuk eind.![]()
![]()
Gisterenavond.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:49 schreef blablasjit het volgende:
[..]
welke aflevering heb je het over?
nou vertel... waarom?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gisterenavond.
Het einde leuk?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:05 schreef blablasjit het volgende:
[..]
nou vertel... waarom?
Ik d8 hetzelfde wat Grissom dacht, dat je nauwelijks van een succes kan spreken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:50 schreef blablasjit het volgende:
Wat mij tegen houd afl 1 seizoen 5 te zien is dat ik hem NOG niet heb... Bijna
Die agent gister had toch niks fout gedaan? Hij had juist twee van de drie daders uit die winkel te pakken... jajah okay ik zou hem ook nooit onderscheiden want hij heeft immers wel een vrouw dood geschoten!
wat ik bedoel is idem alleen vanuit de ogen an de patriotiche amrikaanse schrijver van csi waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:38 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik d8 hetzelfde wat Grissom dacht, dat je nauwelijks van een succes kan spreken.
die cop die ook gister meedeed of niet anders is het indd erg waarschijnlijk dat het de afl Jackpot was... met dat hoofd wat opgestuurd was vanuit dat vreemde stadje.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:32 schreef hydraulix het volgende:
Vond het een leuke aflevering gisteren (wat een verassende ontknoping!).
In welke aflevering van CSI speelde die irritante cop ook alweer (was dat die ene aflevering van waar een hoofd van een lijk naar Grissom opgestuurd wordt en dat hij naar zo'n gehuchtje gaat om het verder te onderzoeken)?
haha jah met een uber nerdige quote erachteraanquote:Op woensdag 29 september 2004 20:21 schreef Dafje33 het volgende:
Ha, dan zegt Grissom nog netjes dankjewel!![]()
enne wat ga je er in doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:09 schreef Dafje33 het volgende:
Yes, yes, yes, hij komt eraan, m'n "evidence bag"!
Vanmorgen een mailtje uit de USA gehad, hij is onderweg
Er is wel een nadeel, de verzendkosten waren veel duurder dan de tas![]()
$29,- verzendkosten!!
Maar je moet er wat voor over hebben om iets leuks te hebben![]()
ik vind het weird dat het 29$ is ??? Ik krijg weleens pakketjes van een penpal ui hawaii en dat kost meestal 10$ omdat ie onder de zoveel puonds zit (5 kilo ongeveer)... Word gewoon vertssurd als gift en dan hebbie ook niet zoveel duoane sjit enzo. gaat prima!quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:45 schreef Dafje33 het volgende:
Sorry voor de late reactie, was even een weekendje helemaal weg!
Erin doen?, welnee, het gaat me in dit geval alleen om het hebben.![]()
Ik schrok ook behoorlijk van die verzendkosten!, maar ik kreeg dit pas te horen nadat het pakje verstuurd was, en dan kun je moeilijk zeggen dat het te veel is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |