het verhaal liijn van die roof vond ik briljant juist! verzin het maar ff ... de csi's zijn drie keer genept ofzo!quote:Op woensdag 22 september 2004 13:09 schreef Dafje33 het volgende:
Ik bedoelde dat ik de verhaallijn niet zo vond, maar i.d.d. zaten er leuke "oneliners" in deze keer....
kweet niet welke er vanavond komtquote:Op donderdag 23 september 2004 19:11 schreef Dafje33 het volgende:
Mag het dan voortaan om een lijk mét geld gaan?![]()
Ha, dat zul jij niet weten!quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:32 schreef blablasjit het volgende:
kweet niet welke er vanavond komt![]()
Na onderzoek werd duidelijk dat de man de ex van zijn vriendin had ingeschakeld om zijn vrouw te vermoorden en dat die ex vervolgens de vrouw van de man belde met een tegen aanbod om die man omzeep te helpen. Om te voorkomen dat dit uit zou lekken, stak de ex van de vriendin van de man vervolgens zijn ex neer. Ze kwamen dit op het spoor door de verschillende transacties en telefoongesprekken na te trekkenquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:54 schreef bloempjuh het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er na het laatste reclameblok gebeurde? Ben -alweer- in slaap gevallen..
Klinkt wel logischquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:18 schreef khazad het volgende:
[..]
Na onderzoek werd duidelijk dat de man de ex van zijn vriendin had ingeschakeld om zijn vrouw te vermoorden en dat die ex vervolgens de vrouw van de man belde met een tegen aanbod om die man omzeep te helpen. Om te voorkomen dat dit uit zou lekken, stak de ex van de vriendin van de man vervolgens zijn ex neer. Ze kwamen dit op het spoor door de verschillende transacties en telefoongesprekken na te trekken
Oorzaak van het instorten van het gebouw was het constant overvliegen van vliegtuigen naar de basis iets verder op. In de loop van 40 jaar waren langzaam spijkers e.d. uit steunbalken getrild.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:25 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch
En dat verhaal van Catherine?
Valt me op dat ik veel van de oude aflevering toch niet ken, zoals die van gisteravond. Ben dus wel blij met de herhalinigenquote:Op zaterdag 25 september 2004 09:45 schreef blablasjit het volgende:
Alleen ik begin de herhalingen saai te vinden. ik weet nu echt wie het heeft gedaan als ik het voorstukje heb gezien voor het introlied/filmpje.
Dat heb ik ook heel erg. Ik dacht dat ik alle afleveringen tot nu toe had gezien maar dat valt wel tegenquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:02 schreef khazad het volgende:
[..]
Oorzaak van het instorten van het gebouw was het constant overvliegen van vliegtuigen naar de basis iets verder op. In de loop van 40 jaar waren langzaam spijkers e.d. uit steunbalken getrild.
[..]
Dank!
Valt me op dat ik veel van de oude aflevering toch niet ken, zoals die van gisteravond. Ben dus wel blij met de herhalinigen
welke de eerste of dark motive? ennuh ze zijn al een paar maandenen jaren uit hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:58 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb het pc-spel van CSI gekocht. Ook hartstikke leuk! Kun je zelf eens even met die kwastjes de vinderafdrukken tevoorschijn halen
Leuke aanvulling op de dvd sets en de tv uitzendingen
ik wil zien!quote:Op maandag 27 september 2004 10:18 schreef Maerycke het volgende:
Gisteren de eerste aflevering van seizoen 5 gezien. Grissom was daarin wel erg hard tegen Greg. Wel de werkelijkheid natuurlijk in het echte leven, maar nogal verstaand van de gebruikelijke amicale houding die ze in de serie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |