overloperquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, dit is het LV topic, dus hier vind ik Grissom "helemaal het einde"
Zo goed?![]()
Het was een grapje!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:09 schreef blablasjit het volgende:
overloper
En nog wel wat meer ookquote:Van mij mogen ze van hOratio zijn karakter ook wat meer diepgang laten zien! hehe bijv. zijn huis laten zien ofzo
Nooit van gehoord?quote:Tammy Felton![]()
(of heeft er niemand gekeken gister)
Dat was idd een gaaf momentquote:Op maandag 20 september 2004 23:08 schreef hydraulix het volgende:
En hoe vonden jullie de aflevering van vandaag? Was wel cool nietVooral dat stukje van Nick dat hij die duimafdruk van die zwaard eraf moest halen
![]()
Bij gebrek aan bewijs is hij dus officieel niet opgelost.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:35 schreef blablasjit het volgende:
hij was wel opgelost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:04 schreef blablasjit het volgende:
ff in spoiler tag omdat er mensen de aflevering nog niet hebben gezien!:Dat bedoelde ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkigquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
Met baard is G-man wel coolerquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:55 schreef Dafje33 het volgende:
Mét baard is sei 4!![]()
uhm, grissom. How is our insurance?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Nick was briljant met zn vingerafdrukplakker-ding en dat zwaard![]()
Lag helemaal dubbel van het lachen hoe hij en Sara naar elkaar keken.
Ja, dat was een goeie!quote:Op woensdag 22 september 2004 11:55 schreef blablasjit het volgende:
uhm, grissom. How is our insurance?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |