vind ik knap want het volgend seizoen begint pas 20 september in Amerika. En Amerika zend uit als der eentje klaar is met opname. En wij hier zijn met de laatste afleveringen bezig van seizoen 4... en 5 begint pas op de 20ste...quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:47 schreef knillis het volgende:
Hier in belgenland lopen we dan een seizoen voor op jullie, want bovenstaande heb ik in het voorjaar al gezien. Afgelopen zondag is hier het nieuwe seizoen gestart, maar helaas moeten missen.
En dat in het CSI LV topic...quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:20 schreef Dafje33 het volgende:
Op welke zender wordt CSI:Miami in België uitgezonden?
Ha ha, CSI is tenslotte CSI!quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:38 schreef blablasjit het volgende:
En dat in het CSI LV topic...Ik heb geen idee??? Gaaat ge op vakantie naar Belgie?
CSI LV op VT4 op donderdag
CSI MIA op VT4 op zondag
http://www.vt4.be
no prob. Hehe zeker satelitje op je dak geplaatst nuquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:01 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ha ha, CSI is tenslotte CSI!![]()
Ach als je maar 20 km. van de Belgische grens woont......
Bedankt voor de link!
your welcome!quote:Op maandag 13 september 2004 12:40 schreef adlo het volgende:
bedankt!
Kjoet hequote:Op maandag 13 september 2004 13:01 schreef Kuukske het volgende:
Greg is zo schattig in seizoen 4, dat kapsel is echt briljant
in de stated begint het eerste seizoen op 22 september (volgende week woendag)quote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef Stiffmaster het volgende:
CSI is cool...Wanneer komt CSI NY eigenlijk uit?
Blijkbaarquote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef blablasjit het volgende:
Haha fokkers allemaal greg aanbidders ??? whiehie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |