girllll power!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:25 schreef blablasjit het volgende:
offtopic: he miss bleu?... een vrouwelijke it-er... whaa ik ben niet alleen:D:D:D:D:D:D:D
Always... ontopic:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
girllll power!!
hehe bedankt. was link vergetenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:29 schreef Clyde_Frog het volgende:
Leuk adres :
http://www.rtl.nl/soaps/csi/
![]()
ik maak ff een notitie in mijn agenda!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:55 schreef Thetallguy het volgende:
26 oktober komt 3.13-3.23 op DVD uit
heb er maar 1 hier staan: Dubbelblind. Wat is die andere dan?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:45 schreef blablasjit het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik ze best te lezen. ik heb er nog geen uit en heb hem in de engelse versie..
in nederland zijn er twee boeken uit
De andere boeken heten Koudvuur en Verboden Vruchten. Het 4e boek is ook onderweg volgens Bruna.nlquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:20 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb er maar 1 hier staan: Dubbelblind. Wat is die andere dan?
raar. je moet wel pech hebben gehad ofzo. ik heb ze allemaal en ze doen het allemaal perfect!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:50 schreef blablasjit het volgende:
ik koop ze niet meer. mag ik straks weer 3x terug voordat ik een werkende heb!
en heb nog wat andere financiele tegen slagen
Jah er zijn ergere dingen maar ook belangrijkere en leukere dingenquote:Op donderdag 2 september 2004 23:00 schreef Dafje33 het volgende:
Ach, beter iets te doen dan niets te doen!
Er zijn ergere dingen in het leven dan tv kijken.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |