Ik ben zowel van L&O SVU en CI aan het kijken. Jam. vanochtend ff een deeltje gezien van afl 2 van seizoen 4 van CIquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:00 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaaaa!!! die!![]()
ik kijk op het moment: CSI, Father of the Pride, Joey, That70sShow en Life as we know itquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:33 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Ik ben zowel van L&O SVU en CI aan het kijken. Jam. vanochtend ff een deeltje gezien van afl 2 van seizoen 4 van CI
Hier begin mij af te vragen of er ook L&O topics zijn op het fok forum![]()
Gerechtigheid:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:43 schreef blablasjit het volgende:
weet iemand welke aflevering er vrijdag komt?
hmmz. aarschijnlijk als ik hem zie of de engelse naam weet, kan ik hem wel weten welke het is maar di zegt me niks...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:08 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Gerechtigheid:
Grissom, Nick en Warrick behandelen de zaak van een jogger die vermoord is door een wild dier in het park. De zaak wordt gecompliceerd wanneer zij ontdekken dat de lever van de man na zijn dood verwijderd is. Catherina en Sara onderzoeken de dood van een jong meisje.
(bron: www.tvgids.nl)
Ken 'm jammer genoeg al. Alhoewel ik 'm toch niet zou kunnen kijken aangezien ik weg ben
Van maandag of vrijdag?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:11 schreef seeya_40 het volgende:
Wat was de laatste aflevering;
ik bedoel welke naam/nummer
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:51 schreef Dafje33 het volgende:
Even tussendoor, maandag géén CSI![]()
![]()
![]()
Beau Monde awards ofzoiets komt er voor in de plaats!
das k u tquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:51 schreef Dafje33 het volgende:
Even tussendoor, maandag géén CSI![]()
![]()
![]()
Beau Monde awards ofzoiets komt er voor in de plaats!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara en Catherine proberen alles om een kermisexploitant in de bak te krijgen. In z'n attractie is een jong meisje verdronken terwijl haar moeder ernaast zat. De kermisexploitant had al een verleden met aanranding/verkrachting van jonge meisjes en Catherine krijgt het er persoonlijk moeilijk mee.
Ontknoping:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kga hem vanaaf kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:54 schreef Koningin het volgende:
Die aflevering van vrijdag is inderdaad een erg goede.
Dat gedeelte van die voedingsdeskundige vind ik echt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |