herhalingen van seizoen 1 op rtl 5... dat morgen is nu vandaag dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:39 schreef Koningin het volgende:
[..]
Morgen? Lig ik achter ofzo![]()
Wat zijn dat dan voor afleveringen?
Gebarentaal is meen ik verschillend per taal/land. Dus weet niet of je Engelse (USA?) gebaren kent?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:23 schreef blablasjit het volgende:
Deze had ik al wel gezien. Ik vond het toen gemeen waarom Grissie niet uitlegde waarom ie zo mooi gebaren kon! Ik spreek een paar worden en zinnen gebaren maar dat ging me te snelEn het word pas eind seizoen 3 ofzo bekend gemaakt... En ik maar wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
laatste aflevering van seizoen 3 word ie geopereerd... na de aflevering dat Catherine het lab opblaast met Greg-o erin! eertse afl van seizoen 4 word kenbaar gemaakt dat zijn gehoor weer normaal is omdat ie Catherine der mobiel hoort trillen!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:28 schreef Dafje33 het volgende:
Hij heeft in de loop van de series toch een operatie aan zijn gehoor gehad?
Ik denk dat die wel goed is verlopen, want ik merk er weinig meer van in serie 5.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 05:53 schreef Eitjes het volgende:
Spoiler gaat over seizoen 5.Ik vond de tweede vans eizoen 5 ook erg goed. Heeeel goed verhaal lijn en in elkaar gezet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de meer zielen des temeer vruegde was dat spreekwoord ofzo? najah als het maar overkomtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:20 schreef khazad het volgende:
Komende dagen ga ik ook ff inlopen met de aflevering, kan ik ook meepraten over season 5
uhuh.... duh!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:42 schreef Mellone het volgende:
en die stomme cath gaat echt met die nachtclubminkukel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |