kan niet... kan kon de over heat protection alleen aan of uit zetten en voor de rest niks...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:28 schreef pandemon het volgende:
[..]
je moet hem ook wel goed in stellen zelf he![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:03 schreef qwertyuiop het volgende:
Ik ben benieuw hoeveel Nederlanders hem al hadden voor de release, volgens mij een heleboel
Ik heb op die schrikmomenten altijd die zaklamp in me handen.. Gevolg: Paar keer keihard op me toetsenbord geslagen om snel de goede knop te vindenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
damn en ik heb me al een paar keer rot geschrokken.. en kutzooi precies m'n wapen leeg als er zo'n eikel voor m'n neus opduikt. btw de zaklamp komt ook hard aan
![]()
![]()
hahaha dat heb ik ook gehad... heb je zaklamp komt er er zo'n creep aan.. vervolgens druk je op f om een wapen te pakken.. krijg je zo'n dom wapen.. of een wapen wat helemaal leeg is...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb op die schrikmomenten altijd die zaklamp in me handen.. Gevolg: Paar keer keihard op me toetsenbord geslagen om snel de goede knop te vinden
Ik heb zelfs een paar beesten gekillt met de zaklamp. Als sommige beesten te dichtbij komen, kun je namelijk niet meer switchen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb op die schrikmomenten altijd die zaklamp in me handen.. Gevolg: Paar keer keihard op me toetsenbord geslagen om snel de goede knop te vinden
kan nooit goed voor je toetsenbord zijn...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb op die schrikmomenten altijd die zaklamp in me handen.. Gevolg: Paar keer keihard op me toetsenbord geslagen om snel de goede knop te vinden
erms.. goeie spullen kopen mischienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kan niet... kan kon de over heat protection alleen aan of uit zetten en voor de rest niks...
gigabyte is niet echt een slecht merk he..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:40 schreef pandemon het volgende:
[..]
erms.. goeie spullen kopen mischienbeetje raar dat je niet in de bios kan instellen bij welke temp hij moet uitschakelen en andere beveiligings opties. mijn epox 8rda+ doet het wel. ga hem weg doen
intresse
![]()
play is tot nu toe nog het goedkoopstequote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:15 schreef Black-Hole het volgende:
Wie weet waar je Doom 3 het goedkoopste kan krijgen? Ik zie hem nu op play.com voor omgerekend ¤ 42,70 staan wat ik nog vrij hoog vind. Iemand nog lagere prijzen gezien?
Vreemd, ik vind het namelijk wel meevallen (oké textures kunnen nóg beter, maar dat zou 128 mb video-geheugen niet leuk vinden).quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:23 schreef Bensel het volgende:
Wat me eigelijks heel erg opvalt, is de kwaliteit (of gebrek eraan) van de textures.. ik heb eens bij een of andere apparaat gestaan, en wat zag dat er slecht uit. vorm was wel in orde, maar de tectures waren heel erg euhm, hoe zeg je dat.. vergroot, uitgesmeerd, lelijk. en ik draai op high met antialiasing.. Ook viel me op dat je niet door bepaalde rooster textures kon schieten (zo zie je ergens een monster boven je.. maar geen enkele kogel die door dat rooster komt) Hopelijk word dat in games die gebruik van deze engine gaan maken verbetert (evenals de physics, die ook niet alles zijn)
Dat is het ook. Het niveau stijgt niet not nauwelijks boven dat van Doom I en/of Quake I uit qua gameplay - maar omdat de graphics engine zo fantastisch goed is, accepteert iedereen dat vrolijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:53 schreef Komakie het volgende:
Want tot nu toe vind ik het spel een beetje matigjes omdat het nu gewoon veel knallen en lopen is.
quote:"Doom 3" builds on the dark industrial success id Software created back when Trent Reznor used to spend time producing music instead of counting money, and is some sort of remix between the first two "Doom" titles and a flashlight switching simulator. The story is the same thing we've been exposed to over and over again; evil experiment by evil company goes awry and you are caught up in the evilness, the lone survivor who everybody is depending on to make the evil evil things stop being so evil. The weapons are the same things we've been exposed to over and over again, and the gameplay is the same thing we've been exposed to over and over again, but this is supposed to all be overlooked because the graphics look really nice in the off chance that there's a coding error and you can actually view them.
Er is al vanaf het begin gezegd dat het een old school remake zou worden, wanneer er dan meer verwacht wordt is dat dus niet id Software's schuld.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:23 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het niveau stijgt niet not nauwelijks boven dat van Doom I en/of Quake I uit qua gameplay - maar omdat de graphics engine zo fantastisch goed is, accepteert iedereen dat vrolijk
Toegeven dat je een zwaar verouderd spel maakt met behulp van een spiksplinternieuwe engine betekent niet dat het dan ineens goed is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef Disorder het volgende:
Er is al vanaf het begin gezegd dat het een old school remake zou worden, wanneer er dan meer verwacht wordt is dat dus niet id Software's schuld.
Noujah, ik vind het best een redelijk spel om een beetje te spelen maar ik ga em hierom niet kopen. Graphics zijn erg mooi (vooral indoor) maar tot nu toe hoor ik iedereen de hele tijd over de schrik effecten en dat ze zich een paar keer helemaal dood zijn geschrokken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:23 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het niveau stijgt niet not nauwelijks boven dat van Doom I en/of Quake I uit qua gameplay - maar omdat de graphics engine zo fantastisch goed is, accepteert iedereen dat vrolijk
Ten eerste vind ik het level design vrij slecht. Van wat ik tot nu toe gezien heb, is het voornamelijk gangetje, deurtje, kamertje, gangetje, bochtje, gangetje, kamertje, die er allemaal hetzelfde uitzien. Veel metalen muren, overal pijpleidingen en LCD schermpjes, metalen looppaden omdat je blijkbaar niet over de vloer mag lopen van zo'n gebouw, etc. Ik ben nog geen enkele keer iets tegengekomen qua omgeving waarvan ik dacht: Wow, dat ziet er best goed uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:41 schreef Disorder het volgende:
Maar wat is er mis met de gameplay van Doom 3 dan?
Dat is Doom. Dat zat in de eerste Doom ook, dan verwacht je toch geen radicaal andere dingen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:01 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het level design vrij slecht. Van wat ik tot nu toe gezien heb, is het voornamelijk gangetje, deurtje, kamertje, gangetje, bochtje, gangetje, kamertje, die er allemaal hetzelfde uitzien. Veel metalen muren, overal pijpleidingen en LCD schermpjes, metalen looppaden omdat je blijkbaar niet over de vloer mag lopen van zo'n gebouw, etc. Ik ben nog geen enkele keer iets tegengekomen qua omgeving waarvan ik dacht: Wow, dat ziet er best goed uit.
Idem ditto. Dat hoort bij Doom. Laat dat weg en je zult duizenden woedende Doom fans op je dak krijgen.quote:Monsters die random tevoorschijn spawnen, of gewoon uit een verborgen luik in de muur komen? Ik dacht dat dat soort dingen al in 2000 niet meer kon, maar blijkbaar in Doom 3 wel. Het is echt, wandel wandel... ooh, een kamertje zonder monster. Ik ben benieuwd waar de trigger zit. Hey, daar ligt een shotgun, dat zal 'm zijn. Pak shotgun. Hey, er verschijnen ineens drie zombies tegelijk vlak bij me, die ik toevallig zo kan wegblazen met m'n nieuwe shotgun! Dat soort dingen was leuk ten tijde van Quake, maar tegenwoordig verwacht ik wat meer van een FPS.
Ik zie variëteit genoeg hoor. Tuurlijk, alles is van metaal, maar de verschillende gedeeltes van de basis hebben hun eigen machines, geluiden en structuur. Central processing ziet eruit zoals je het zou verwachten (computers, bliepgeluiden, lampjes, veel kabels). Recycling plant ziet eruit als een recycling plant (buizen, gifgroene smurrie, veel stoom). Ik vind het nogal logisch, en het sluit redelijk goed aan op het originele concept.quote:En een spel als Far Cry gebruikt echt niet ineens veel meer toetsen dan Doom 3, dus besturing is wat dat betreft geen argument. Dat Doom3 geen buiten-levels heeft is wat jammer, maar ook alleen met binnenlevels kun je toch nog flink wat variëteit bereiken.
Noem eens één spel van de afgelopen jaren die op het gebied van FPS games radicaal nieuwe ideeën heeft geïntroduceerd, na Half-life.quote:Wat mij betreft is Doom3 gewoon een sterk verouderd spel dat niets, maar dan ook niets nieuws introduceert (alleen de soul cube komt in aanmerking voor originaliteit) en wat dat betreft niets toevoegt aan het genre, uitgezonderd van de -eerlijk is eerlijk- geweldige graphics.
ik had het zelf niet beter kunnen vertellenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:01 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het level design vrij slecht. Van wat ik tot nu toe gezien heb, is het voornamelijk gangetje, deurtje, kamertje, gangetje, bochtje, gangetje, kamertje, die er allemaal hetzelfde uitzien. Veel metalen muren, overal pijpleidingen en LCD schermpjes, metalen looppaden omdat je blijkbaar niet over de vloer mag lopen van zo'n gebouw, etc. Ik ben nog geen enkele keer iets tegengekomen qua omgeving waarvan ik dacht: Wow, dat ziet er best goed uit.
Monsters die random tevoorschijn spawnen, of gewoon uit een verborgen luik in de muur komen? Ik dacht dat dat soort dingen al in 2000 niet meer kon, maar blijkbaar in Doom 3 wel. Het is echt, wandel wandel... ooh, een kamertje zonder monster. Ik ben benieuwd waar de trigger zit. Hey, daar ligt een shotgun, dat zal 'm zijn. Pak shotgun. Hey, er verschijnen ineens drie zombies tegelijk vlak bij me, die ik toevallig zo kan wegblazen met m'n nieuwe shotgun! Dat soort dingen was leuk ten tijde van Quake, maar tegenwoordig verwacht ik wat meer van een FPS.
En een spel als Far Cry gebruikt echt niet ineens veel meer toetsen dan Doom 3, dus besturing is wat dat betreft geen argument. Dat Doom3 geen buiten-levels heeft is wat jammer, maar ook alleen met binnenlevels kun je toch nog flink wat variëteit bereiken.
Wat mij betreft is Doom3 gewoon een sterk verouderd spel dat niets, maar dan ook niets nieuws introduceert (alleen de soul cube komt in aanmerking voor originaliteit) en wat dat betreft niets toevoegt aan het genre, uitgezonderd van de -eerlijk is eerlijk- geweldige graphics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |