abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21191022
Ik ben benieuw hoeveel Nederlanders hem al hadden voor de release, volgens mij een heleboel
pi_21191081
pi_21191092
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:28 schreef pandemon het volgende:

[..]

je moet hem ook wel goed in stellen zelf he
kan niet... kan kon de over heat protection alleen aan of uit zetten en voor de rest niks...
pi_21191162
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 21:03 schreef qwertyuiop het volgende:
Ik ben benieuw hoeveel Nederlanders hem al hadden voor de release, volgens mij een heleboel
damn en ik heb me al een paar keer rot geschrokken.. en kutzooi precies m'n wapen leeg als er zo'n eikel voor m'n neus opduikt. btw de zaklamp komt ook hard aan
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_21191294
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 21:10 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

damn en ik heb me al een paar keer rot geschrokken.. en kutzooi precies m'n wapen leeg als er zo'n eikel voor m'n neus opduikt. btw de zaklamp komt ook hard aan
Ik heb op die schrikmomenten altijd die zaklamp in me handen.. Gevolg: Paar keer keihard op me toetsenbord geslagen om snel de goede knop te vinden
pi_21193706
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 21:15 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik heb op die schrikmomenten altijd die zaklamp in me handen.. Gevolg: Paar keer keihard op me toetsenbord geslagen om snel de goede knop te vinden
hahaha dat heb ik ook gehad... heb je zaklamp komt er er zo'n creep aan.. vervolgens druk je op f om een wapen te pakken.. krijg je zo'n dom wapen.. of een wapen wat helemaal leeg is...

owhh btw.. leuk iets..

als je voor een spiegel staat moet je je zaklamp eens pakken.. je ziet dan dat er achter hem licht is omdat hij de lamp pakt...
Dit keer zonder signature
pi_21193859
quote:

[..]

Ik heb zelfs een paar beesten gekillt met de zaklamp. Als sommige beesten te dichtbij komen, kun je namelijk niet meer switchen...
pi_21194017
quote:

[..]

kan nooit goed voor je toetsenbord zijn...

ik zorg voordat ik met de zaklamp aan de slkag ga dat ik of een leuke gun heb of een gun die gereloaded is.. dan kan ik altijd snel op f drukken...
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:40:49 #209
94241 pandemon
ik heb een pik for girls dirkh
pi_21195249
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 21:07 schreef mschol het volgende:

[..]

kan niet... kan kon de over heat protection alleen aan of uit zetten en voor de rest niks...
erms.. goeie spullen kopen mischien beetje raar dat je niet in de bios kan instellen bij welke temp hij moet uitschakelen en andere beveiligings opties. mijn epox 8rda+ doet het wel. ga hem weg doen intresse
blaat
pi_21195411
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:40 schreef pandemon het volgende:

[..]

erms.. goeie spullen kopen mischien beetje raar dat je niet in de bios kan instellen bij welke temp hij moet uitschakelen en andere beveiligings opties. mijn epox 8rda+ doet het wel. ga hem weg doen intresse
gigabyte is niet echt een slecht merk he..
maar waarschijnlijk is ie dood en dus moet er toch een andere komen.. (nog tips.. heb in princiepe alleen LAN onboard nodig...)
heb een 2600+ athlon XP met 3x 256MB ram @ 333mhz...
  woensdag 11 augustus 2004 @ 10:15:30 #211
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_21201216
Wie weet waar je Doom 3 het goedkoopste kan krijgen? Ik zie hem nu op play.com voor omgerekend ¤ 42,70 staan wat ik nog vrij hoog vind. Iemand nog lagere prijzen gezien?
pi_21201321
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:15 schreef Black-Hole het volgende:
Wie weet waar je Doom 3 het goedkoopste kan krijgen? Ik zie hem nu op play.com voor omgerekend ¤ 42,70 staan wat ik nog vrij hoog vind. Iemand nog lagere prijzen gezien?
play is tot nu toe nog het goedkoopste
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_21201329
Wat me eigelijks heel erg opvalt, is de kwaliteit (of gebrek eraan) van de textures.. ik heb eens bij een of andere apparaat gestaan, en wat zag dat er slecht uit. vorm was wel in orde, maar de tectures waren heel erg euhm, hoe zeg je dat.. vergroot, uitgesmeerd, lelijk. en ik draai op high met antialiasing.. Ook viel me op dat je niet door bepaalde rooster textures kon schieten (zo zie je ergens een monster boven je.. maar geen enkele kogel die door dat rooster komt) Hopelijk word dat in games die gebruik van deze engine gaan maken verbetert (evenals de physics, die ook niet alles zijn)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 11 augustus 2004 @ 10:28:28 #214
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_21201399
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:23 schreef Bensel het volgende:
Wat me eigelijks heel erg opvalt, is de kwaliteit (of gebrek eraan) van de textures.. ik heb eens bij een of andere apparaat gestaan, en wat zag dat er slecht uit. vorm was wel in orde, maar de tectures waren heel erg euhm, hoe zeg je dat.. vergroot, uitgesmeerd, lelijk. en ik draai op high met antialiasing.. Ook viel me op dat je niet door bepaalde rooster textures kon schieten (zo zie je ergens een monster boven je.. maar geen enkele kogel die door dat rooster komt) Hopelijk word dat in games die gebruik van deze engine gaan maken verbetert (evenals de physics, die ook niet alles zijn)
Vreemd, ik vind het namelijk wel meevallen (oké textures kunnen nóg beter, maar dat zou 128 mb video-geheugen niet leuk vinden).

Heb je de r800 toevallig? Want ik hoorde een vriend van me er ook al over klagen en die heeft die kaart...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 11:53:17 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21203108
Ik ben nog niet echt veel schrikmomenten tegengekomen....
Ben nu op het stuk waar je voor het eerst een spin moet zien te killen.
Is trouwens niet echt moeilijk maar goed...

Anyway, ik heb tot nu toe 1 of 2 gevallen gehad die echt ergens onder het 1 of ander vandaan kwamen maar verder ben ik me nog niet rot geschrokken....
Wel af en toe dat er een geval achter me stond maar jah, daar schrok ik niet echt van.

Er is vast wel iemand die al verder is (volgens mij ben ik nog niet zo ver) en die weet of het nog wat schrikkeriger wordt. Want tot nu toe vind ik het spel een beetje matigjes omdat het nu gewoon veel knallen en lopen is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_21203396
Die tweaks zijn echt ideaal! ik draai acceptabel 1024 nu .. ipv schokkerige 800x600
Ahtlon XP2600+
Asus GeforceFX5600
2x 256 DDR
MB Asus A7N8X-e Deluxe
Age Of Empires 2: The Conquerors...the memory remains...
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:23:54 #217
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21203911
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:53 schreef Komakie het volgende:
Want tot nu toe vind ik het spel een beetje matigjes omdat het nu gewoon veel knallen en lopen is.
Dat is het ook. Het niveau stijgt niet not nauwelijks boven dat van Doom I en/of Quake I uit qua gameplay - maar omdat de graphics engine zo fantastisch goed is, accepteert iedereen dat vrolijk

Persoonlijk ben ik het voornamelijk met de review op SomethingAwful eens:
quote:
"Doom 3" builds on the dark industrial success id Software created back when Trent Reznor used to spend time producing music instead of counting money, and is some sort of remix between the first two "Doom" titles and a flashlight switching simulator. The story is the same thing we've been exposed to over and over again; evil experiment by evil company goes awry and you are caught up in the evilness, the lone survivor who everybody is depending on to make the evil evil things stop being so evil. The weapons are the same things we've been exposed to over and over again, and the gameplay is the same thing we've been exposed to over and over again, but this is supposed to all be overlooked because the graphics look really nice in the off chance that there's a coding error and you can actually view them.
pi_21205428
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:23 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dat is het ook. Het niveau stijgt niet not nauwelijks boven dat van Doom I en/of Quake I uit qua gameplay - maar omdat de graphics engine zo fantastisch goed is, accepteert iedereen dat vrolijk
Er is al vanaf het begin gezegd dat het een old school remake zou worden, wanneer er dan meer verwacht wordt is dat dus niet id Software's schuld.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:38:58 #219
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21205856
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef Disorder het volgende:
Er is al vanaf het begin gezegd dat het een old school remake zou worden, wanneer er dan meer verwacht wordt is dat dus niet id Software's schuld.
Toegeven dat je een zwaar verouderd spel maakt met behulp van een spiksplinternieuwe engine betekent niet dat het dan ineens goed is.

Als ik één of andere super-graphics engine schrijf en een RTS maak van het niveau Warcraft I, dan is het motto "ja maar het is old school" echt geen geldig excuus. Maar misschien dat bij 3D shooters het jasje belangrijker is dan de inhoud
pi_21205916
Maar wat is er mis met de gameplay van Doom 3 dan? Ik ben het juist eens met de strategie van id Software dat games weer wat meer richting de arcade kant op mogen. Het hoeft allemaal niet zo serieus, je hoeft niet per sé 40 knoppen te gebruiken, en je hoeft geen ingewikkelde combo's te leren, als het maar leuk is.

Ik hoor soms gamers zeggen dat Doom 3 geen outdoorgebieden als Far Cry kent en dat het daarom een kutspel is. Er worden echt de raarste vergelijkingen gemaakt. Less is vaak more.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:53:50 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21206265
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:23 schreef Leshy het volgende:

[..]

Noujah, ik vind het best een redelijk spel om een beetje te spelen maar ik ga em hierom niet kopen. Graphics zijn erg mooi (vooral indoor) maar tot nu toe hoor ik iedereen de hele tijd over de schrik effecten en dat ze zich een paar keer helemaal dood zijn geschrokken.
Ik heb tot nu toe een tijdje zitten spelen en ik ben tot 2x toe flink geschrokken. Vond ik een beetje weinig eigenlijk....

Verder is het wel vermakelijk maar niet zo goed als Far Cry of als Call of Duty ofzo (COD vooral om de gameplay die ook liniair is en Far Cry om de graphics)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 11 augustus 2004 @ 14:01:30 #222
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21206477
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:41 schreef Disorder het volgende:
Maar wat is er mis met de gameplay van Doom 3 dan?
Ten eerste vind ik het level design vrij slecht. Van wat ik tot nu toe gezien heb, is het voornamelijk gangetje, deurtje, kamertje, gangetje, bochtje, gangetje, kamertje, die er allemaal hetzelfde uitzien. Veel metalen muren, overal pijpleidingen en LCD schermpjes, metalen looppaden omdat je blijkbaar niet over de vloer mag lopen van zo'n gebouw, etc. Ik ben nog geen enkele keer iets tegengekomen qua omgeving waarvan ik dacht: Wow, dat ziet er best goed uit.

Monsters die random tevoorschijn spawnen, of gewoon uit een verborgen luik in de muur komen? Ik dacht dat dat soort dingen al in 2000 niet meer kon, maar blijkbaar in Doom 3 wel. Het is echt, wandel wandel... ooh, een kamertje zonder monster. Ik ben benieuwd waar de trigger zit. Hey, daar ligt een shotgun, dat zal 'm zijn. Pak shotgun. Hey, er verschijnen ineens drie zombies tegelijk vlak bij me, die ik toevallig zo kan wegblazen met m'n nieuwe shotgun! Dat soort dingen was leuk ten tijde van Quake, maar tegenwoordig verwacht ik wat meer van een FPS.

En een spel als Far Cry gebruikt echt niet ineens veel meer toetsen dan Doom 3, dus besturing is wat dat betreft geen argument. Dat Doom3 geen buiten-levels heeft is wat jammer, maar ook alleen met binnenlevels kun je toch nog flink wat variëteit bereiken.

Wat mij betreft is Doom3 gewoon een sterk verouderd spel dat niets, maar dan ook niets nieuws introduceert (alleen de soul cube komt in aanmerking voor originaliteit) en wat dat betreft niets toevoegt aan het genre, uitgezonderd van de -eerlijk is eerlijk- geweldige graphics.
pi_21210137
Hey,

Weet iemand al wat van een demo die komen gaat? Ik wil hem graag eens proberen.

ik heb een pentium 4 2,6 ghz 800 mhz fsb
ati radeon 9600 pro (4.7 drivers) 128 mb
1024 MB DDR ram
80 GB hardeschijf
Windows xp pro.

Welke instellingen zijn het beste voor dit systeem?
pi_21210357
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 14:01 schreef Leshy het volgende:

[..]

Ten eerste vind ik het level design vrij slecht. Van wat ik tot nu toe gezien heb, is het voornamelijk gangetje, deurtje, kamertje, gangetje, bochtje, gangetje, kamertje, die er allemaal hetzelfde uitzien. Veel metalen muren, overal pijpleidingen en LCD schermpjes, metalen looppaden omdat je blijkbaar niet over de vloer mag lopen van zo'n gebouw, etc. Ik ben nog geen enkele keer iets tegengekomen qua omgeving waarvan ik dacht: Wow, dat ziet er best goed uit.
Dat is Doom. Dat zat in de eerste Doom ook, dan verwacht je toch geen radicaal andere dingen?
quote:
Monsters die random tevoorschijn spawnen, of gewoon uit een verborgen luik in de muur komen? Ik dacht dat dat soort dingen al in 2000 niet meer kon, maar blijkbaar in Doom 3 wel. Het is echt, wandel wandel... ooh, een kamertje zonder monster. Ik ben benieuwd waar de trigger zit. Hey, daar ligt een shotgun, dat zal 'm zijn. Pak shotgun. Hey, er verschijnen ineens drie zombies tegelijk vlak bij me, die ik toevallig zo kan wegblazen met m'n nieuwe shotgun! Dat soort dingen was leuk ten tijde van Quake, maar tegenwoordig verwacht ik wat meer van een FPS.
Idem ditto. Dat hoort bij Doom. Laat dat weg en je zult duizenden woedende Doom fans op je dak krijgen.
quote:
En een spel als Far Cry gebruikt echt niet ineens veel meer toetsen dan Doom 3, dus besturing is wat dat betreft geen argument. Dat Doom3 geen buiten-levels heeft is wat jammer, maar ook alleen met binnenlevels kun je toch nog flink wat variëteit bereiken.
Ik zie variëteit genoeg hoor. Tuurlijk, alles is van metaal, maar de verschillende gedeeltes van de basis hebben hun eigen machines, geluiden en structuur. Central processing ziet eruit zoals je het zou verwachten (computers, bliepgeluiden, lampjes, veel kabels). Recycling plant ziet eruit als een recycling plant (buizen, gifgroene smurrie, veel stoom). Ik vind het nogal logisch, en het sluit redelijk goed aan op het originele concept.

Het grote probleem met Doom 3 is denk ik dit: Wanneer je een andere stijl kiest in vergelijking met de oude Dooms zullen de hardcore fans afhaken. Wanneer je dezelfde stijl kiest als toén zullen de hardcore fans het waarderen, maar zullen veel gamers die Doom nog nooit gespeeld hebben zich niet kunnen identificeren met die lange donkere hallen met knipperende lichten.
quote:
Wat mij betreft is Doom3 gewoon een sterk verouderd spel dat niets, maar dan ook niets nieuws introduceert (alleen de soul cube komt in aanmerking voor originaliteit) en wat dat betreft niets toevoegt aan het genre, uitgezonderd van de -eerlijk is eerlijk- geweldige graphics.
Noem eens één spel van de afgelopen jaren die op het gebied van FPS games radicaal nieuwe ideeën heeft geïntroduceerd, na Half-life.
pi_21210545
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 14:01 schreef Leshy het volgende:

[..]

ik had het zelf niet beter kunnen vertellen
Wat zeg ie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')