voor iedereen bij wie hun pc is kapot gegaan.. R.I.P voor jullie systeempie maar hij is wel vechtend een mooie dood in gegaan
![]()
(welk systeem wil er nu niet doodgaan onder het genot van doom III als je dagen er toch aan zaten te komen
![]()
)
maareh, lijkt me heel erg sterk dat het aan doom ligt of zowieso aan de software.
kan een paar oorzaken hebben, het is natuurlijk snik heet, dat vinden ze zowieso niet leuk
je pc is brak gebouwd, of het is een vieze puinzooi van binnen geweest
![]()
niet genoeg cooling.
ik heb doom gespeeld en dat liep ronduit KUT
toen liep mijn pc gewoon op 2 ghz en me 9700 pro was verder niet geclocked. hij was toen iets van 40 graden idle en stressed rond de 50~55 zo uit me hoofd nog ong.
heb me HELE pc tot in de hoekjes schoongemaakt en stofvrij gemaakt. nieuwe fan op me cpu (ff 1000 rpm meer) en al me kabeltjes enz. weer netjes gemaakt.
heb me cpu geclocked @2600 mhz (xp rating) vanaf 2000 mhz (xp rating) en me videokaart omhoog geclocked.
nu stressed is me pc ong. 60 graden en hoger word hij niet. dit moet je pc toch ook wel makelijk kunnen hebben, mijn amd systeem gooit hem uit als hij boven de 74 graden komt zo uit mijn hoofd.
hij staat verder ook NOOIT uit en is meestal wel druk bezig met downloaden, divx bewerken enz.
en dan veel games spelen.
ik speel doom nu ook met alle settings op high en het draait @ zo een 60 fps en ik ben daar happy mee
![]()
of je pc was dus gewoon al gaar, of hij is/was mega slecht gecoold waardoor het zaakje er mee kapte wat zowieso al niet mag gebeuren. ding MOET continu @ 100% kunnen draaien en als dat niet lukt of hij gaat dan over ze nek is er toch iets fout imo
ik heb zelf dus niet zo een mega super systeem en zie veel verglijkbare specs hier voorbij komen waar het dus kut bij draait. toch ff op onderzoek gaan mensen lijkt mij dan
![]()
ennuh, verder ben ik een sissy want ik vind het spel freaky
snap niet waarom je niet bang (lees goed kan schrikken/in de stuipen kan zitten) van een spel.
als ik een mega goede horror flim keek vroegah (zoals ze toen gemaakt werden zoals aliens, freddy enz.) scheet ik ook soms 7 kleuren van de regenboog door de spanning. dat heb ik met doom ook.
je moet er ook gewoon goed voor gaan zitten en je lekker inleven alsof jij ff de wereld gaat redden (dat is ook mijn motto hier... "ik ga weer ff de wereld redden..." als ze vragen wat ik ga doen achter de pc
![]()
) en dan zit ik er helemaal in. als je dan met opmerkingen komt van.. hoe kan je nou schrikken als ze veel lawaai maken als ze aan komen lopen want dan weet je al dat ze komen.... tjonge jonge, wat een antwoord. als jij daar ECHT stond en je hoorde er een komen scheet je echt wel spetterpoep hoor
![]()
maar ja, sommige mensen kunnen zich jammer genoeg niet zo inleven in zo een spel dus er ook nooit zo uber van genieten zoals sommige hier het wel doen en zoals ik hehe
helemaal freaky dit spel hoor