abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21168540
op got zitten ze tog altijd te zeiken over iligale shit, daar is het al deel 6 over doom3, ra ra ra waar iedereen hun doompje van daan hebben:p

bedankt nog
pi_21168923
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:55 schreef krozz56 het volgende:
op got zitten ze tog altijd te zeiken over iligale shit, daar is het al deel 6 over doom3, ra ra ra waar iedereen hun doompje van daan hebben:p

bedankt nog
Ja ach, ik ga hem woensdagavond op de launchparty (ja ik ben uitgenodigd!) direct kopen
pi_21169076
Ik heb em ook en vermaak me er zeker beter mee dan met far cry, langdraadige meuk vond ik dat , iig vind ik veel dingen op Halflife lijken, zoals al die teleportals, Laboratorium omgeving, Veel computerdingen,Ventilatie schachten, Ventjes die ergens worden ingesleurd, Zelfs een soortachtige G-man (Ik ben nu in delta lab 4)
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:27:06 #154
94241 pandemon
ik heb een pik for girls dirkh
pi_21169483
voor iedereen bij wie hun pc is kapot gegaan.. R.I.P voor jullie systeempie maar hij is wel vechtend een mooie dood in gegaan (welk systeem wil er nu niet doodgaan onder het genot van doom III als je dagen er toch aan zaten te komen )

maareh, lijkt me heel erg sterk dat het aan doom ligt of zowieso aan de software.
kan een paar oorzaken hebben, het is natuurlijk snik heet, dat vinden ze zowieso niet leuk
je pc is brak gebouwd, of het is een vieze puinzooi van binnen geweest niet genoeg cooling.
ik heb doom gespeeld en dat liep ronduit KUT
toen liep mijn pc gewoon op 2 ghz en me 9700 pro was verder niet geclocked. hij was toen iets van 40 graden idle en stressed rond de 50~55 zo uit me hoofd nog ong.
heb me HELE pc tot in de hoekjes schoongemaakt en stofvrij gemaakt. nieuwe fan op me cpu (ff 1000 rpm meer) en al me kabeltjes enz. weer netjes gemaakt.
heb me cpu geclocked @2600 mhz (xp rating) vanaf 2000 mhz (xp rating) en me videokaart omhoog geclocked.
nu stressed is me pc ong. 60 graden en hoger word hij niet. dit moet je pc toch ook wel makelijk kunnen hebben, mijn amd systeem gooit hem uit als hij boven de 74 graden komt zo uit mijn hoofd.
hij staat verder ook NOOIT uit en is meestal wel druk bezig met downloaden, divx bewerken enz.
en dan veel games spelen.
ik speel doom nu ook met alle settings op high en het draait @ zo een 60 fps en ik ben daar happy mee

of je pc was dus gewoon al gaar, of hij is/was mega slecht gecoold waardoor het zaakje er mee kapte wat zowieso al niet mag gebeuren. ding MOET continu @ 100% kunnen draaien en als dat niet lukt of hij gaat dan over ze nek is er toch iets fout imo

ik heb zelf dus niet zo een mega super systeem en zie veel verglijkbare specs hier voorbij komen waar het dus kut bij draait. toch ff op onderzoek gaan mensen lijkt mij dan

ennuh, verder ben ik een sissy want ik vind het spel freaky

snap niet waarom je niet bang (lees goed kan schrikken/in de stuipen kan zitten) van een spel.
als ik een mega goede horror flim keek vroegah (zoals ze toen gemaakt werden zoals aliens, freddy enz.) scheet ik ook soms 7 kleuren van de regenboog door de spanning. dat heb ik met doom ook.

je moet er ook gewoon goed voor gaan zitten en je lekker inleven alsof jij ff de wereld gaat redden (dat is ook mijn motto hier... "ik ga weer ff de wereld redden..." als ze vragen wat ik ga doen achter de pc ) en dan zit ik er helemaal in. als je dan met opmerkingen komt van.. hoe kan je nou schrikken als ze veel lawaai maken als ze aan komen lopen want dan weet je al dat ze komen.... tjonge jonge, wat een antwoord. als jij daar ECHT stond en je hoorde er een komen scheet je echt wel spetterpoep hoor maar ja, sommige mensen kunnen zich jammer genoeg niet zo inleven in zo een spel dus er ook nooit zo uber van genieten zoals sommige hier het wel doen en zoals ik hehe

helemaal freaky dit spel hoor
blaat
pi_21170076
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 00:27 schreef pandemon het volgende:
voor iedereen bij wie hun pc is kapot gegaan.. R.I.P voor jullie systeempie maar hij is wel vechtend een mooie dood in gegaan (welk systeem wil er nu niet doodgaan onder het genot van doom III als je dagen er toch aan zaten te komen )

maareh, lijkt me heel erg sterk dat het aan doom ligt of zowieso aan de software.
kan een paar oorzaken hebben, het is natuurlijk snik heet, dat vinden ze zowieso niet leuk
je pc is brak gebouwd, of het is een vieze puinzooi van binnen geweest niet genoeg cooling.
ik heb doom gespeeld en dat liep ronduit KUT
toen liep mijn pc gewoon op 2 ghz en me 9700 pro was verder niet geclocked. hij was toen iets van 40 graden idle en stressed rond de 50~55 zo uit me hoofd nog ong.
heb me HELE pc tot in de hoekjes schoongemaakt en stofvrij gemaakt. nieuwe fan op me cpu (ff 1000 rpm meer) en al me kabeltjes enz. weer netjes gemaakt.
heb me cpu geclocked @2600 mhz (xp rating) vanaf 2000 mhz (xp rating) en me videokaart omhoog geclocked.
nu stressed is me pc ong. 60 graden en hoger word hij niet. dit moet je pc toch ook wel makelijk kunnen hebben, mijn amd systeem gooit hem uit als hij boven de 74 graden komt zo uit mijn hoofd.
hij staat verder ook NOOIT uit en is meestal wel druk bezig met downloaden, divx bewerken enz.
en dan veel games spelen.
ik speel doom nu ook met alle settings op high en het draait @ zo een 60 fps en ik ben daar happy mee

of je pc was dus gewoon al gaar, of hij is/was mega slecht gecoold waardoor het zaakje er mee kapte wat zowieso al niet mag gebeuren. ding MOET continu @ 100% kunnen draaien en als dat niet lukt of hij gaat dan over ze nek is er toch iets fout imo

ik heb zelf dus niet zo een mega super systeem en zie veel verglijkbare specs hier voorbij komen waar het dus kut bij draait. toch ff op onderzoek gaan mensen lijkt mij dan

ennuh, verder ben ik een sissy want ik vind het spel freaky

snap niet waarom je niet bang (lees goed kan schrikken/in de stuipen kan zitten) van een spel.
als ik een mega goede horror flim keek vroegah (zoals ze toen gemaakt werden zoals aliens, freddy enz.) scheet ik ook soms 7 kleuren van de regenboog door de spanning. dat heb ik met doom ook.

je moet er ook gewoon goed voor gaan zitten en je lekker inleven alsof jij ff de wereld gaat redden (dat is ook mijn motto hier... "ik ga weer ff de wereld redden..." als ze vragen wat ik ga doen achter de pc ) en dan zit ik er helemaal in. als je dan met opmerkingen komt van.. hoe kan je nou schrikken als ze veel lawaai maken als ze aan komen lopen want dan weet je al dat ze komen.... tjonge jonge, wat een antwoord. als jij daar ECHT stond en je hoorde er een komen scheet je echt wel spetterpoep hoor maar ja, sommige mensen kunnen zich jammer genoeg niet zo inleven in zo een spel dus er ook nooit zo uber van genieten zoals sommige hier het wel doen en zoals ik hehe

helemaal freaky dit spel hoor
Tja je kunt ook overdrijven
pi_21170875
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_21173073
wat een spel...kan niet anders zeggen, ik wil uit me werk, zo snel mogelijk naar huis om verder te gamen
pi_21173814
Pandademon, jouw post. Wat een lap tekst zeg Ik vind dat je overal gelijk hebt, vooral op de punten dat Software niet zomaar je computer kan aantasten, het kan natuurlijk voor oververhitting zorgen. Maar dan kan RCT 2 desnoods ook.

Vooral met dit weer is het niet echt moeilijk je pc net iets te warm laten worden, en daar vervolgens Doom 3 de schuld van te geven (dan voel je je best genaaid want je kan niet gaan zeuren bij ID, illegale versie weet je wel).
pi_21173829
Je moet gewoon fatsoenlijke koeling hebben en goede voeding, dan heb je die shit niet...
pi_21174315
Ik ben op zoek naar spannende momenten in doom III
ik heb hem al uitgespeeld alleen heb geen idee meer waar de bijzondere momenten zich afspeelden.
op dit moment ben ik filmpjes aan het maken van die speciale scenes zodat je ze altijd nog terug kunt zien, want doom III opnieuw spelen NO WAY

als er mensen zijn die hele enge (schrik) momenten nog weten te vinden zou ik dat graag willen horen. ik bedoel dus waar ze gebeuren, welk hoofdstuk.

als voorbeeld laat ik hier even 2 filmpjes zien die ik heb opgenomen maar let wel op want dit moet je niet zien als je doom III nog niet gespeeld hebt.
dus SPOILER ALERT is hier niet geheel onterecht.

filmpje 1
filmpje 2
Wat zeg ie?
pi_21174669
  • Als je in die spiegel kijkt, dat oranje dat je dan ziet enzo.
  • Als die (correct me if i'm wrong) hond op de deur beukt, en vervolgens sneaky door het raam duikt.
  • En maak gewoon een paar filmpjes van zombies die overal vandaan komen.. En die demonen die met vuurballen gooien..
  • pi_21174741
    Leuke filmpjes, maar ik wou ff weten. En eerlijk zeggen, ben je bij 1 van de 2 filmpjes dood gegaan.. Zo lijkt het iig wel, alsof je elk moment dood kan gaan.

Leuk gefilms. Ik hoop dat je er nog een stel maakt.
    pi_21174866
    Zit al (vast) in Delta Labs 2.
    pi_21175590
    voor de gene die willen weten hoe ver ze zijn kijk hier
    hier staan alle autosaves van begin tot het eind
    Wat zeg ie?
    pi_21175620
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2004 23:54 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

1,74 GB
      dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:11:01 #166
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_21175623
    De sfeer van die game is zo mooi
    En de adrenaline optetters natuurlijk
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_21175639
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2004 10:20 schreef Dark_Killah het volgende:
  • Als je in die spiegel kijkt, dat oranje dat je dan ziet enzo.
  • Als die (correct me if i'm wrong) hond op de deur beukt, en vervolgens sneaky door het raam duikt.
  • En maak gewoon een paar filmpjes van zombies die overal vandaan komen.. En die demonen die met vuurballen gooien..
  • ik wil ze heel graag maken alleen moet ik wel weten in welk level dat is
    Wat zeg ie?
      dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:15:13 #168
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_21175697
    Fuck man, dus na Hell ben ik nog lang niet klaar
      dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:22:00 #169
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_21175847
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2004 11:15 schreef Slarioux het volgende:
    Fuck man, dus na Hell ben ik nog lang niet klaar
    Nee dan moet je nog wel even. Wordt wel meer schieten dan. Zelf vond ik het wat eentoniger
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:38:59 #170
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_21176261
    Kut:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_21176328
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2004 11:11 schreef Joostve het volgende:

[..]

ik wil ze heel graag maken alleen moet ik wel weten in welk level dat is
    Gewoon level 1/2 geloof ik. Ik zit nu in de alpha labs..
    pi_21176341
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2004 11:38 schreef Slarioux het volgende:
    Kut:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En jij dacht ik ben er eindelijk vanaf
      dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:41:49 #173
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_21176350
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2004 11:38 schreef Slarioux het volgende:
    Kut:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_21176967
    soms vraag ik me af of mensen niet luisteren.

Er wordt zeker om de 2 minuten door zo'n lampjesbeest geroepen dat je hun moet killen.......
      dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:11:58 #175
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_21177058
    Hij is wel bijna bij de soulcube
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')