god, jij bent echt niet zo slimquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Again jouw verwachtingen zijn niet die van ons.
Wat nieuwe screenshots @ http://foto.doegewoon.com/thumbnails.php?album=4
als het niet aan de verwachtingen voldoet wil toch niet zeggen dat het slecht is ????quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ah! Dus daarom krijgt het spel bijna alleen maar dikke negens in reviews!
Foto's zijn het helaas niet geworden. Maar bij deze mijn indrukken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:45 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Doe dat, wij (vooral ik) zijn benieuwd
Yow, heb jij geen eigen mening ofzo, dat je jouw verwachtingen baseert op de mening van anderen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:18 schreef Vassili_Z het volgende:
Luister, Doom III heeft zijn verwachtingen niet kunnen waarmaken, die verwachtingen kun je weer baseren op wat je in de bladen hebt gelezen qua previews en interviews van developers...
Je hebt het niet gehyped, maar wel de moeite genomen om 1.57Gb te downloaden en op een CD'tje te branden, al twee weken voordat het spel ueberhaupt uit zou komen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:34 schreef Leshy het volgende:
Ik heb Doom 3 geen moment gehyped, sterker nog, ik heb het pas uitgeprobeerd nadat er op een ander forum over gesproken werd.
Pewter = de engelse naam voor het metaal 'tin'quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:52 schreef Khadgar het volgende:
We vonden de entree al wat benauwd, maar we kregen een press kit (met het spel (retailbox), een persbericht met een opplak wond, een pewter Pinky Demon (dat metalen figuurtje, erg gaaf) en de nieuwste PC Zone met een review en poster van Doom3).
het recht ook echt... Fuckers. Mijn exemplaar ligt hier al een uurtje of 12quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Dynabyte gast belt net op dat ik mijn bestelde Doom3 kan komen ophalen. Ik zeg "Maar die komt officieel morgen toch pas uit?"
Zegt de man: "Jazeker, maar Dynabyte heeft als enige zaak in NL het recht om hem vandaag al te mogen verkopen"
Doe er je voordeel mee
Daarom gebruikte ik de term Pewter ook. Alleen is het wit-metaal heb ik van een kenner te horen gekregen. Erg mooie kwaliteit.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Pewter = de engelse naam voor het metaal 'tin'.
Maar goed, wat een anticlimax inderdaad. Triest. Snappen ze dan niet dat een persrelease een investering is, dwz. hoe beter de release, des te meer geld je terug verdiend? Ik snap Nederlanders eigenlijk niet zo, ook een Nederlander moet toch slim genoeg zijn om te snappen dat je geen geld verdient als je niet eerst investeert?
Och.. nou ja.. ben ik weer legaalquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:18 schreef Khadgar het volgende:
het recht ook echt... Fuckers. Mijn exemplaar ligt hier al een uurtje of 12
Was geen moeite en geen CD's aan verspildquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:34 schreef RetepV het volgende:
Je hebt het niet gehyped, maar wel de moeite genomen om 1.57Gb te downloaden en op een CD'tje te branden, al twee weken voordat het spel ueberhaupt uit zou komen?
Je lijkt het punt gemist te hebben waar ik zei dat ik wel degelijk van dit soort spellen hou, maar dat D3 daar helaas een uitzondering op vormt. Bovendien heb ik alle recht om dit spel te vergelijken met andere spellen binnen het genre, om te zien of dit spel meer te bieden heeft dan die andere - zeker omdat deze doos een vrij grote naam bevat.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:00 schreef JooB het volgende:
Bovendien, waarom download je het dan als je er niet van houid ?
Als je hem legaal gekocht hebt wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:11 schreef Leshy het volgende:
. Bovendien heb ik alle recht om dit spel te vergelijken met andere spellen binnen het genre, om te zien of dit spel meer te bieden heeft dan die andere - zeker omdat deze doos een vrij grote naam bevat.
Ik zit net in dat tech lab 4 . en ik ga op zoek naar shotgun shells.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:57 schreef Ericjuh het volgende:
zit nog steeds in hell.. vind het wel tijd dat ik daar weer uit kom... want ik vind hell eigenlijk niet 1 van de sterkste levels...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Dynabyte gast belt net op dat ik mijn bestelde Doom3 kan komen ophalen. Ik zeg "Maar die komt officieel morgen toch pas uit?"
Zegt de man: "Jazeker, maar Dynabyte heeft als enige zaak in NL het recht om hem vandaag al te mogen verkopen"
Doe er je voordeel mee
Het is niet mijn schuld dat id (nog) niet de moeite heeft genomen een demo te releasen. Dat doen de meeste software bedrijven wel eens, namelijk: een demo releasen zodat mensen het spel kunnen testen voordat ze tot de aanschaf overgaan en kijken of het de moeite waard is om geld voor neer te leggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:31 schreef JooB het volgende:
Met andere woorden, je hebt wel het recht om het te vergelijken, maar je neemt niet de moeite om het ook te kopen....wat een liefhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |