abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2004 @ 21:41:57 #251
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21217909
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_21218906
Die kettingzaag is best goed .
X
X
X
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:23:27 #253
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_21219031
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:37 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Again jouw verwachtingen zijn niet die van ons.

Wat nieuwe screenshots @ http://foto.doegewoon.com/thumbnails.php?album=4
god, jij bent echt niet zo slim
Leer eens onderscheid maken tussen objectiviteit en subjectiviteit
Era Vulgaris
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:28:28 #254
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_21219138
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ah! Dus daarom krijgt het spel bijna alleen maar dikke negens in reviews!
als het niet aan de verwachtingen voldoet wil toch niet zeggen dat het slecht is ????
Waar haal jij die kennis vandaan ???
En als je de reviews beter gelezen had geven ze er ook kritiek op.En op ieder forum over Doom 3 lees je ook de spelers die er teleurgesteld in zijn. Jij moet toch beter weten aangezien jij 24/7 online bent Disorder , dus, in fokstijl, zwaaizwaai was t toch ? hoe debiel, maar enfin
Era Vulgaris
pi_21219578
Voor het spel heb je geen speciale vaardigheden nodig. Maar iedereen die ooit doom I en II heeft gespeeld weet dan het de doom serie qua verhaal geen diepgang heeft. Maar of dat het spel meteen slecht maakt Nee, dat niet.

Teleurgesteld ben ik zeker ook niet, dit is een ware stap vooruit op het gebied van graphics en gedeeltelijk ook geluid. Ik kijk al uit naar een Life Simulator waar je zelf een geweer pakt en op een soort Holodeck imps afslacht
pi_21219803
* HansvanOchten speelt vanavond niet meer verder.
Is me wel best zo, zit nu in een stuk waar ik alleen met een zaklamp wat kan zien.
Built for Speed
pi_21219817
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 17:45 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Doe dat, wij (vooral ik) zijn benieuwd
Foto's zijn het helaas niet geworden. Maar bij deze mijn indrukken.

We kwamen binnen bij Fame (cd winkel) in Amsterdam. We vonden de entree al wat benauwd, maar we kregen een press kit (met het spel (retailbox), een persbericht met een opplak wond, een pewter Pinky Demon (dat metalen figuurtje, erg gaaf) en de nieuwste PC Zone met een review en poster van Doom3).

We liepen verder naar binnen, zagen wel overal posters en retailboxen van Doom3. Trappetje op naar de PC's. Alleen dat ging niet. Het was er te druk. Vanaf de trap hebben we een klein stukje bekeken, maar het spel draaide daar houteriger dan op mijn eigen (middelmatige) PC. Verder leek er niets georganiseerd of gepland, dus zijn we eigenlijk na een ruim kwartier ons te vervelen maar naar huis teruggekeerd.

Oftewel, de Doom3 launch voor Nederland was de grootste anti-climax ooit. De ruimte was te klein, er was geen sfeer, helemaal niks. De presskit was perfect, maar de locatie en de aankleding waren echt waardeloos.

Ik en een vriend vonden het echt tegenvallen. Het ontbreekt de importeur(en nee, dat is echt geen kleintje, ze doen HEEL VEEL merken en franchises) kennelijk aan inzicht en ervaring om zo'n groot product te lanceren. Een launchparty is juist om de nederlandse pers, radio en tv te overtuigen hoe geweldig je product is. Om iedereen een avondje feest te geven en met een goed gevoel naar huis te laten gaan. Met een klein beetje budget en een handige locatie had dit echt dé knaller kunnen worden waar we het nog jaren over zouden hebben. Nu is het gewoon een avondje in een cd winkel met trage pc's die het spel niet trekken. Geen sfeer, geen feest. Geen enthousiasme voor Doom3 gekweekt, terwijl het spel dit toch écht verdient.

En ik ben heel erg benieuwd hoe andere reviewers over dit 'evenement' gaan spreken. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er ook iemand van Fok heen is gegaan.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 00:21:15 #258
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21222217
Klinkt als tijdverspilling.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21228356
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:18 schreef Vassili_Z het volgende:
Luister, Doom III heeft zijn verwachtingen niet kunnen waarmaken, die verwachtingen kun je weer baseren op wat je in de bladen hebt gelezen qua previews en interviews van developers...
Yow, heb jij geen eigen mening ofzo, dat je jouw verwachtingen baseert op de mening van anderen?

Voor de rest: als je het geen leuk spel vind, gooi het aan de kant en stop met er over zeiken. Ga niet andere mensen die het WEL leuk en goed vinden proberen te overtuigen dat het eigenlijk helemaal geen goede game is. Waar slaat dat in Godsnaam op?

Als je dat soort dingen leuk vindt, waarom wordt je dan geen priester en ga je de ongelovigen in Afrika of het Midden-Oosten bekeren ofzo. Die zijn ook overtuigd dat hun geloof het beste is, terwijl jij dan 'zeker weet' dat zij het fout hebben.
pi_21228400
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:34 schreef Leshy het volgende:
Ik heb Doom 3 geen moment gehyped, sterker nog, ik heb het pas uitgeprobeerd nadat er op een ander forum over gesproken werd.
Je hebt het niet gehyped, maar wel de moeite genomen om 1.57Gb te downloaden en op een CD'tje te branden, al twee weken voordat het spel ueberhaupt uit zou komen?
pi_21228511
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:52 schreef Khadgar het volgende:
We vonden de entree al wat benauwd, maar we kregen een press kit (met het spel (retailbox), een persbericht met een opplak wond, een pewter Pinky Demon (dat metalen figuurtje, erg gaaf) en de nieuwste PC Zone met een review en poster van Doom3).
Pewter = de engelse naam voor het metaal 'tin' .

Maar goed, wat een anticlimax inderdaad. Triest. Snappen ze dan niet dat een persrelease een investering is, dwz. hoe beter de release, des te meer geld je terug verdiend? Ik snap Nederlanders eigenlijk niet zo, ook een Nederlander moet toch slim genoeg zijn om te snappen dat je geen geld verdient als je niet eerst investeert?
pi_21228788
mensen .. zullen we hier geen afzeik topic van maken!!!!

terug naar doom 3...

zit nog steeds in hell.. vind het wel tijd dat ik daar weer uit kom... want ik vind hell eigenlijk niet 1 van de sterkste levels...
Dit keer zonder signature
  donderdag 12 augustus 2004 @ 11:00:44 #263
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_21228856
Wat een gezeik hier. DOOM is DOOM. Je weet wat je krijgt. Monsters, zombie's veel bloed. Het heeft totaal geen nut om het met andere shooters te vergeleiken, want andere shooters zijn o.a. op spellen als DOOM en Quake gebaseerd. Bovendien, waarom download je het dan als je er niet van houid ?
Nou doe je het weer!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 11:07:57 #264
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_21228986
Dynabyte gast belt net op dat ik mijn bestelde Doom3 kan komen ophalen. Ik zeg "Maar die komt officieel morgen toch pas uit?"
Zegt de man: "Jazeker, maar Dynabyte heeft als enige zaak in NL het recht om hem vandaag al te mogen verkopen"

Doe er je voordeel mee
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_21229220
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Dynabyte gast belt net op dat ik mijn bestelde Doom3 kan komen ophalen. Ik zeg "Maar die komt officieel morgen toch pas uit?"
Zegt de man: "Jazeker, maar Dynabyte heeft als enige zaak in NL het recht om hem vandaag al te mogen verkopen"

Doe er je voordeel mee
het recht ook echt... Fuckers. Mijn exemplaar ligt hier al een uurtje of 12
pi_21229274
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 10:42 schreef RetepV het volgende:

[..]

Pewter = de engelse naam voor het metaal 'tin' .

Maar goed, wat een anticlimax inderdaad. Triest. Snappen ze dan niet dat een persrelease een investering is, dwz. hoe beter de release, des te meer geld je terug verdiend? Ik snap Nederlanders eigenlijk niet zo, ook een Nederlander moet toch slim genoeg zijn om te snappen dat je geen geld verdient als je niet eerst investeert?
Daarom gebruikte ik de term Pewter ook. Alleen is het wit-metaal heb ik van een kenner te horen gekregen. Erg mooie kwaliteit.

En ja, in een release, zeker van zo'n grote titel, moet je echt investeren. Zaaltje huren, schaars/sfeervol verlicht, beetje techno/gothic aankleden, goeie muziek achterop, the works. En niet in een ruim verlichte CD winkel met wat doom3 posters...
  donderdag 12 augustus 2004 @ 11:54:26 #267
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_21230082
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:18 schreef Khadgar het volgende:
het recht ook echt... Fuckers. Mijn exemplaar ligt hier al een uurtje of 12
Och.. nou ja.. ben ik weer legaal
Nu nog de speciale uitgave en een D3 T-Shirt
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 12 augustus 2004 @ 12:11:24 #268
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21230540
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 10:34 schreef RetepV het volgende:
Je hebt het niet gehyped, maar wel de moeite genomen om 1.57Gb te downloaden en op een CD'tje te branden, al twee weken voordat het spel ueberhaupt uit zou komen?
Was geen moeite en geen CD's aan verspild
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:00 schreef JooB het volgende:
Bovendien, waarom download je het dan als je er niet van houid ?
Je lijkt het punt gemist te hebben waar ik zei dat ik wel degelijk van dit soort spellen hou, maar dat D3 daar helaas een uitzondering op vormt. Bovendien heb ik alle recht om dit spel te vergelijken met andere spellen binnen het genre, om te zien of dit spel meer te bieden heeft dan die andere - zeker omdat deze doos een vrij grote naam bevat.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 12:31:40 #269
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_21231103
Met andere woorden, je hebt wel het recht om het te vergelijken, maar je neemt niet de moeite om het ook te kopen....wat een liefhebber.
Nou doe je het weer!
pi_21231139
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 12:11 schreef Leshy het volgende:
. Bovendien heb ik alle recht om dit spel te vergelijken met andere spellen binnen het genre, om te zien of dit spel meer te bieden heeft dan die andere - zeker omdat deze doos een vrij grote naam bevat.
Als je hem legaal gekocht hebt wel ja
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_21231184
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 10:57 schreef Ericjuh het volgende:
zit nog steeds in hell.. vind het wel tijd dat ik daar weer uit kom... want ik vind hell eigenlijk niet 1 van de sterkste levels...
Ik zit net in dat tech lab 4 . en ik ga op zoek naar shotgun shells.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_21231772
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:

Doe er je voordeel mee
right...
me neus...
zo'n (relatief) kleien zaak mage em eerder verkopen dan bijvoorbeeld de bartsmit of intertoys
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:46:57 #273
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21233125
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 12:31 schreef JooB het volgende:
Met andere woorden, je hebt wel het recht om het te vergelijken, maar je neemt niet de moeite om het ook te kopen....wat een liefhebber.
Het is niet mijn schuld dat id (nog) niet de moeite heeft genomen een demo te releasen. Dat doen de meeste software bedrijven wel eens, namelijk: een demo releasen zodat mensen het spel kunnen testen voordat ze tot de aanschaf overgaan en kijken of het de moeite waard is om geld voor neer te leggen.

Als een spel de moeite waard is koop ik het toch wel, of ik nu een illegale versie heb of niet. Doom 3 is daar duidelijk niet één van, zeker omdat ze er ook nog eens meer geld voor durven te vragen dan voor andere nieuwe games. Ik zie een winkelprijs van ¤ 60 - dat is meer dan 130 oude guldens voor een product dat mijns inziens totaal niets toevoegt aan het genre, je volgens de meeste reviews in zo'n 15-20 uur uitspeelt, je dankzij de lineaire opzet maar één keer hoeft te spelen, en nauwelijks multiplayer-opties bevat
  donderdag 12 augustus 2004 @ 15:13:08 #274
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_21235075
@Leshy.

Omdat ik het spel aan het spelen ben, dacht ik ga dit topic eens lezen. Maar mijn god, wat ben ik me hier aan het irriteren.

Het is duidelijk, dat je het spel niet leuk vindt. Dat is jouw goed gegeven recht. Je hebt in eerste instantie jouw mening gegeven. Geen probleem natuurlijk. Sommige mensen gingen tegen jouw mening in, waardoor jij in eerste instantie natuurlijk weer reageerde. maar deze discussie is nu ontaard in een welles nietes gesprek, waarbij je alle standaard kritiek uit de kast haalt. Met standaard kritiek bedoel ik kritiek die je bij elk computerspelletje kunt gebruiken als je het niet leuk zou vinden.

Met deze standaard kritiek probeer je een discussie te winnen, die niet te winnen valt. Mensen die het spel leuk vinden, gaan hem niet op eens klote vinden omdat jij dat wil. Nogmaals ik val je niet aan op het feit, dat je het spel bekritiseert, maar aan je eindeloze gezeur.

BTW, Ik vind het spel te gek. Het brengt lekker het gevoel van de oudere spelletjes terug. Juist het feit, dat het niks vernieuwends brengt, maar toch lekker weg speelt vind ik noemenswaardig.
Horrible Cunt!
pi_21235180
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 12:55 schreef mschol het volgende:
zo'n (relatief) kleien zaak mage em eerder verkopen dan bijvoorbeeld de bartsmit of intertoys
Mwa, klein? Dynabyte zit in het Vendex concern waar bijvoorbeeld ook Dixons onderdeel van is.
Maar vreemd blijft het wel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')