Hij kon vast heel goed knikkeren, of niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:51 schreef Erasmusch het volgende:
Boy is het vroegere knikkervriendje van mn huisgenoot
jij knikkerde toen al met de verkeerde knikkers?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kon vast heel goed knikkeren, of niet?
* DutchGooner heeft nooit knikkervriendjes gehad![]()
ach, alles beter dan met je eigen knikkers knikkeren héquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij knikkerde toen al met de verkeerde knikkers?
Hij had zelfs op die jeugdige leeftijd al een fantastische hand-oog coordinatie, bovendien stak hij met zn balgevoel en katachtige reflexen ver boven het gemiddelde schoolplein niveau uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kon vast heel goed knikkeren, of niet?
* Erasmusch heeft nooit knikkervriendjes gehad![]()
Het zou kunnen zijn, dat de verhalen van Kapitein Ortega best wel eens waar konden zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij had zelfs op die jeugdige leeftijd al een fantastische hand-oog coordinatie, bovendien stak hij met zn balgevoel en katachtige reflexen ver boven het gemiddelde schoolplein niveau uit.
Boy heeft volgens mij ook nog een cameo gedaan in de film 'In Oranje' Toeval? Ik denk het niet!
Boy heeft 1 wedstrijd in het eerste gekeept. Tegen Ajax, de club waar ie vandaan komt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij had zelfs op die jeugdige leeftijd al een fantastische hand-oog coordinatie, bovendien stak hij met zn balgevoel en katachtige reflexen ver boven het gemiddelde schoolplein niveau uit.
Boy heeft volgens mij ook nog een cameo gedaan in de film 'In Oranje' Toeval? Ik denk het niet!
Nou SCH,vertel eensquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Als iemand interesse heeft in de einduitslag van die wedstrijd, dan wil ik die best vertellen
Ja waarom niet? Ik heb de tijd tenslottequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:09 schreef SCH het volgende:
Is het leuk om het hele scoreverloop te doen? Voor de volledigheid, zeg maar?
Deze overwinning was dankzij Boy neem ik aan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:11 schreef SCH het volgende:
44' 1-0
Mika Väyrynen (schot)
58' 2-0
Richard Knopper (schot)
74' 3-0
Mika Väyrynen (schot, assist Daniel Berg Hestad)
83' 4-0
Jesper Håkansson (schot)
87' 4-1
Petter Hansson (eigen doelpunt)
Hij heeft 2 keer bij mij op school gezeten. Die Power Point presentatie is al 3 jaar oud. Hij was amper op school en heeft de Medewerker Beheer ICT binnen een paar maanden achter zich gelaten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:22 schreef Erasmusch het volgende:
Daarnaast is Boy ook nog een whizzkid met programma's als Powerpoint, zo heeft hij altijd iets om op terug te vallen mocht zn voetbalcarriere onverhoopt mislukken. Pientere knaap, die Boy!
http://dwp.fcroc.nl/fc-heerenveen/boy/keepen2.ppt
Nah, neem me niet kwalijk, daar hebben ze bij jullie niet echt kijk op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:22 schreef Erasmusch het volgende:
Pientere knaap
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:10 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb ook vast een fansite in elkaar geknutseld, als jullie allemaal zo vriendelijk zouden willen zijn om een berichtje achter te laten:
www.boywaterman.nl.tt/
Outdatedquote:Laatst bijgewerkt op
10-04-2003 13:36 +0200
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:58 schreef twi het volgende:
Hij wordt de held van HeerenveenGelukkig wordt Stekelenburg de held van Amsterdam en Nederland
Ach, het verledenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:08 schreef F1Bas het volgende:
Die boy, waar komt hij vandaan of is het eigen jeugd?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:08 schreef F1Bas het volgende:
Die boy, waar komt hij vandaan of is het eigen jeugd?
En al al jaren bij Heerenveen.quote:Vorige clubs : Batavia ; S.V Lelystad 67' ; Ajax Amsterdam
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, het verleden![]()
Hoezo? Dat kan je niet zeggen vind ik, dan stel je dus dat we ondanks Vonk die enorme progressie hebben geboekt de afgelopen tien jaar. Hij is geen wereldkeeper maar wel een belangrijke waarde - bovendien is hij een goede coach en stimulator. Ik denk dat hij heel belangrijk voor Stekelenburg kan zijn, zoals hij eerder voor Waterman was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:13 schreef F1Bas het volgende:
Wat dat betreft gaan jullie een hele stap vooruit, bijna alles beter dan Hans Vonk.
Het zou pas lef zijn geweest als ze hem Jongen Waterman hadden genoemdquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:16 schreef popolon het volgende:
Jammer van die voornaam, da's nog erger dan Wesley.
Heerenveen heeft hem al jaren in de jeugd gehad. Daar is hij enorm verder ontplooid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft Boy gevormd en laat Heerenveen nu profiteren, hetgeen zeer sympathiek is.
Volgens mij wordt dit zijn 4e seizoen al.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Nou, zo lang zit ie ook weer niet bij Faen. Gaat zijn 3e seizoen in ofzo?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft Boy gevormd en laat Heerenveen nu profiteren, hetgeen zeer sympathiek is.
't is een trend, twi - het is een trendquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:49 schreef twi het volgende:
Een eigen topic voor een keeper die zich nog nauwelijks heeft bewezen?
idd, hij weet dat hij anders niet aan de bak komt omdat hij de betere keeper Stekelenburg voor zich heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Het tekent Boy dat hij al vroeg de verstandige keuze maakte niet in Amsterdam te blijven hangen
![]()
dus is het een heel verstandige jongenquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd, hij weet dat hij anders niet aan de bak komt omdat hij de betere keeper Stekelenburg voor zich heeft.
idd als je niet goed genoeg bent voor de top ga je naar Heerenveen, dit seizoen geloof ik weer een andere keeper die van Ajax naar Heerenveen is gegaan.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
dus is het een heel verstandige jongen
heerenveen is ook maar vierde geworden natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd als je niet goed genoeg bent voor de top ga je naar Heerenveen, dit seizoen geloof ik weer een andere keeper die van Ajax naar Heerenveen is gegaan.
Heerenveen stelt niks voorquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
heerenveen is ook maar vierde geworden natuurlijk![]()
nu worden we geen kampioen meerquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:17 schreef SCH het volgende:
Maar we hebben lekker wel Boy Waterman - en jullie nie-iet![]()
Tot voor kort was ie slechts verhuurd, las ik zojuist.quote:Op zondag 8 augustus 2004 05:21 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit zijn 4e seizoen al.
Blijkbaar wilde Ajax hem nog niet kwijt, en straks hebben ze weer spijt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tot voor kort was ie slechts verhuurd, las ik zojuist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |