mag geen reclame maken voor websites, maar zoek het maar eens op in google.nl, en vul in dogging.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:40 schreef GizartFRL het volgende:
Wat is dogging? Of krijg ik spijt van deze vraag?
Idd, maar het meedoen van anderen is dan ook weer gebaseerd op bepaalde signalen van het koppel dat sex bedrijft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:33 schreef Sakura het volgende:
klopt ook eigenlijk wel wat je zegt, meer buitensex met vrije sex gecombineerd zeg maar, waar je onbekenden mee laat doen in je sex spel.
Maar ook dat is zeer zeker aan te raden![]()
![]()
Jij moet er meer van weten, of niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:42 schreef ChicaneBT het volgende:
Ja hallo wat is dit nou voor topic, wees eens duidelijk en omschrijf wat je bedoelt in je openingspost
.
Dat is wel zo duidelijk voor de mensen die er niks van weten!
Big Smilequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:32 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
Jij moet er meer van weten, of niet?![]()
Er mag volgens de policy van Fok geen reclame gemaakt worden voor websites, vandaar mijn verwijzing naar googlequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:39 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Big Smile.
http://members.lycos.nl/dogging/quote:Dogging komt van het Engelse "To walk the dog". Wat kom je allemaal tegen wanneer je je hond uitlaat?
Dogging is een seksuele daad.
Koppels (of mensen alleen), vrijen, of voltrekken in een auto een of andere daad, terwijl andere mensen toekijken. Dogging is waarschijnlijk ontstaan in Amerika, wanneer jonge koppeltjes aan de rand van een meer, in de wagen van hun vader, de liefde bedreven, en het hen opwindend leek dat er mensen toekeken.
Dogging heeft z'n spelregels, maar grosso modo komt het hier op neer: een persoon, maar vaker nog een koppel, parkeert zich op een parking, en begint te vrijen terwijl ze andere mensen een teken geeft dat ze mogen toekijken. In de praktijk komt het er op neer dat zowel koppels als mensen alleen, in hun wagen een seksuele daad plegen terwijl er toeschouwers naar kijken.
Zo zijn er homomannen die zich masturberen terwijl andere daar op toe zien. Er zijn vrouwen die hun borsten tonen terwijl ze zich masturberen. Maar meestal gaat het om koppels die "all the way" gaan.
Er bestaan vele sites over dit fenomeen, net zoals nu ook "toothing" opkomt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/dogging/
Alsjullieblieft.
Prima toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:22 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
Er bestaan vele sites over dit fenomeen, net zoals nu ook "toothing" opkomt.
Ik vind het erg interesant. Om te weten, maar wellicht ook om te practiseren. Ik een "vunz"? Nee, gewoon een bepaalde voorkeur die men nastreeft
Heb je gelijk in, maar iemand met wat verstand weet het ook zelf wel op te zoeken neem ik aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prima toch?
Maar als je dan zo'n term opwerpt, is het handig om even uit te leggen wat het is.
Dan weet iedereen waarover 't gaat..
ja, het lijkt me wel spannend. Ik ben open qua nieuwe dingen op het gebied van sex. Mijn vriendin ook. Wellicht dat we hiermee eens gaan expirimenteren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:35 schreef Copycat het volgende:
Maar anywayz,
De term kende ik niet, het parkingseks fenomeen voor hetero's en homo's wel.
Lijkt mij persoonlijk niet zo leuk.
... Maar genoeg over mij.
TS, zou jij ervoor in zijn?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:35 schreef Copycat het volgende:
Lijkt mij persoonlijk niet zo leuk.
De mensen in de wagen komen de parking opgereden en beginnen met hun voorbereidingen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/dogging/
Alsjullieblieft.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]Ik kriijg toch een beetje Arjan Ederveen-associaties..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |