Kijk! dit soort users zo af en toe houden het forum leuk..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:21 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Kunnen wij dan de afspraak maken dat ik nr1 op de wachtrij wordt? Ik weet bijna zeker dat er een mod vrijwillig weg wil gaan als hij weet dat ik daar ontzettend mee geholpen word.
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:21 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Kunnen wij dan de afspraak maken dat ik nr1 op de wachtrij word? Ik weet bijna zeker dat er een mod vrijwillig weg wil gaan als hij weet dat ik daar ontzettend mee geholpen word.
Aha. En even voor de duidelijkheid, maken anderen ook een kans, of is het zo dat echt een andere mod moet solliciteren om mij van mijn positie te houden?quote:Als er een plekje vrij komt, moet je gewoon solliciteren. Uit alle sollicitaties wordt dan de meest geschikte kandidaat gekozen.
Even goed opletten nu.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:25 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Aha. En even voor de duidelijkheid, maken anderen ook een kans, of is het zo dat echt een andere mod moet solliciteren om mij van mijn positie te houden?
Oh, sorry, WFL kan niet, die heb ik al aan Akkersloot beloofd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:26 schreef Bensel het volgende:
Cool, ik word mod.. (houdt zch stil en wacht op de eerste lading slotjes die straks afgeleverd worden.) oh ja, WFL wil do.. lekker rustig..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:33 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik zal eerst Breuls eens mailen of het echt niet anders kan. Ik zit er namelijk echt mee (slecht slapen enzo).
Mijn naam zal er niet tussen staan.quote:Okay, ik ga Breuls nu ook mailen en vragen om een kloonscan.
Met mijn werk heb ik te maken met groepen tot 10 mensen.quote:Ik twijfel enigzins nog mbt het kunnen functioneren in teamverband
Kijk, met dit drammerige gedrag maak je dus nooit een kans.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:33 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik zal eerst Breuls eens mailen of het echt niet anders kan. Ik zit er namelijk echt mee (slecht slapen enzo).
Oh, dan is het maar goed dat fok maar 9 gebruikers heeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:39 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Met mijn werk heb ik te maken met groepen tot 10 mensen.
Wat zou jij doen als je er slecht van sliep?quote:Kijk, met dit drammerige gedrag maak je dus nooit een kans
Ik zou iets anders zoeken om me druk over te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:41 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je er slecht van sliep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |