abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:33:05 #101
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21129412
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:12 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk nergens op slaan als je nu van de regels gaat afwijken. Regels zijn er voor de duideljikheid, als je je hier niet aan houd kun je net zo goed geen regels hebben.
Daar ben ik het mee eens. Sandman kan wel claimen dat het duidelijk is dat Raul aan hem toe behoort maar dan had hij hem direct aan zijn stal moeten toevoegen. Als hij hem nu perse wil dan moet hij tot een ruilactie overgaan. Maar dat is onbespreekbaar voor hem. Djens is en blijft de eigenaar. Ik hoop dat de wijzen mij steunen in dit besluit.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:38:24 #102
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21129519
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Sandman kan wel claimen dat het duidelijk is dat Raul aan hem toe behoort maar dan had hij hem direct aan zijn stal moeten toevoegen. Als hij hem nu perse wil dan moet hij tot een ruilactie overgaan. Maar dat is onbespreekbaar voor hem. Djens is en blijft de eigenaar. Ik hoop dat de wijzen mij steunen in dit besluit.
Jij hoort bij de mensen die de beslissingen nemen. Mag ik met Djens gaan handelen?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:39:18 #103
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21129541
Pavon mag nog uit m'n stal. En voeg Salgado maar toe
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:41:05 #104
92644 mr_anonimous
pi_21129584
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:38 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Jij hoort bij de mensen die de beslissingen nemen. Mag ik met Djens gaan handelen?
De bevriezing is nu opgeheven na dat Sandman de voorgestelde ruilactie eenzijdig heeft verworpen. Je kunt met Djens contact op nemen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:42:37 #105
92644 mr_anonimous
pi_21129611
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:39 schreef jojomen4 het volgende:
Pavon mag nog uit m'n stal. En voeg Salgado maar toe
Done!

[ Bericht 10% gewijzigd door mr_anonimous op 08-08-2004 12:49:16 ]
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:43:25 #106
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21129628
Djens, heb ik wat jij wil?
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:49:03 #107
92644 mr_anonimous
pi_21129745
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:43 schreef jojomen4 het volgende:
Djens, heb ik wat jij wil?
Als je nu even je stal in beeld zet hier zo: Zaakwaarnemers: Uw stal in beeld dan ziet hij wie je in de aanbieding hebt.
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:51:20 #108
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21129781
Ik wil graag Arjan Wisse in mijn stal opnemen, niet omdat ik hem supergoed vind, maar omdat hij gewoon een plaatsgenoot + leeftijdgenoot is.
The Most Incredible, Baby
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:52:55 #109
92644 mr_anonimous
pi_21129812
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:51 schreef RedGuy het volgende:
Ik wil graag Arjan Wisse in mijn stal opnemen, niet omdat ik hem supergoed vind, maar omdat hij gewoon een plaatsgenoot + leeftijdgenoot is.
Done.
pi_21129845
Ik wil graag Adriano in mijn stal opnemen. Bvd.
Koning.
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:57:34 #111
92644 mr_anonimous
pi_21129894
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:54 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil graag Adriano in mijn stal opnemen. Bvd.
Ook gebeurd.
pi_21129972
Heeft er nog niemand Huntelaar. Zo maar is snel gebruik van maken dan. Mijn stal is aan een grote opmars bezig
Koning.
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:02:28 #113
92644 mr_anonimous
pi_21129994
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:01 schreef tha_dark het volgende:
Heeft er nog niemand Huntelaar. Zo maar is snel gebruik van maken dan. Mijn stal is aan een grote opmars bezig
Spit de lijst even door in OP zou ik zeggen.
pi_21130080
Ik zie hem niet staan dus voeg maar toe bij mijn stal. Bvd.
Koning.
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:09:19 #115
92644 mr_anonimous
pi_21130134
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:06 schreef tha_dark het volgende:
Ik zie hem niet staan dus voeg maar toe bij mijn stal. Bvd.
Ook weer gedaan. Wil je ook alsjeblieft je stal posten in het Uw Stal in beeld topic?
pi_21130176
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ook weer gedaan. Wil je ook alsjeblieft je stal posten in het Uw Stal in beeld topic?
Dat zal ik zeker doen maar ik denk dat dat wat later op de dag wordt want ik ga nu want ik moet nog even bij een paar van spelers langs. Maar het komt in het topic te staan hoor,
Koning.
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:11:27 #117
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21130183
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:49 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Als je nu even je stal in beeld zet hier zo: Zaakwaarnemers: Uw stal in beeld dan ziet hij wie je in de aanbieding hebt.
ik weet nie hoe foto's gepost moeten worden.
pi_21130216
[img]de url, zonder spaties[/img]
That's all folks!
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:14:35 #119
92644 mr_anonimous
pi_21130250
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:11 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

ik weet nie hoe foto's gepost moeten worden.
[img]url van de foto[/img] of eerst opslaan op je harde schijf dan via photobucket.com ze in url omzetten(klinkt moeilijker dan het is). Dit laatste heeft als voordeel dat ze niet ineens verdwijnen omdat de url is opgeheven ofzo.
pi_21137832
Hans Somers mag bij mij in het stalletje... . :').

[ Bericht 2% gewijzigd door pekel op 08-08-2004 20:00:32 ]
Hoi.
pi_21139436
je mag hem hebben, BVVTVP heeft totaal geen interesse in spelers van Utrecht
  zondag 8 augustus 2004 @ 21:21:41 #122
92644 mr_anonimous
pi_21140141
quote:
Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:

methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam, Bosingwa, Jerko Leko, Pedro Montarras en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.

Doc: Steven Gerrard, Milan Baros. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.

tong80: Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places. Contract met de Boer opgezegd

Tony Montana 67: Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán. Zeeuwse stal met warmbloedige voetballers. Ook wel jongens met blöf.

Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.

Da_Sandman: Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Clarence Seedorf*, Gebroeders de Nooijer en Lionel Lord. Rood-witte stal, met gewilde spelers.

Popolon: Mateja Kezman*, Arie van Lent*, *Martin Drent. Stalletje vol culthelden.

SCH: Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.

Franky McG: *Thomas Buffel. Slechts één speler, die wel alle aandacht krijgt.

Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta Arvid Smit Paul Beekmans en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats

Zjroentje: Arie van Lent*, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu en Kaki Pnoeema. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.

mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.

CAZZO: Clarence Seedorf*. Ook al een tijd niet meer rond duels gesignaleerd.

Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.

RedGuy: Glenn Loovens, Alberto Gilardino, Sebastian Pardo en Arjan Wisse. Een bureau voor werkers.

Golfer: Daniël de Ridder en Anthony Obodai. De sierlijkste voetballer van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken.

RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.

Duiveltja: Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.

Asspirine: Patrick Kluivert*. Buurman van Patrick in Barcelona.

Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.

DutchGooner: Bureau DGRW: Kolo Toure,Gael Clichy, Ruud van Nistelrooij en van der Meulen.

Pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.

Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".

Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.

The_Coach: Giuseppe Signori, Thierry Henry en Finidi George. Beetje een succeszoekstalletje.

Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.

twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Lobont
Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.

Jojomen4: Dirk Kuijt*, OLIveiro Jesús Álvarez González,Santiago Hernán Solari,Michel Salgado,Mejía, Emre Belözöglu,Guti , Juanito en Raúl Gonzalés Blanco. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)

Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.

The_Hives: Clandestiene zaakwaarnemer die aast op de stal van twi.

Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.

DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.

Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa, Ricky van den Bergh, Kiran Bechan, Salomon Kalou en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".

ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.

Cart_man: Chris Gyan. Fanatiekste zaakwaarnemer van Nederland?

Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.

Mr_Anonimous: Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved, Ricardo Izecson 'Kaká' Santos, en Patrick Vieira. Baros wil ie, maar is van Doc. Kan met de andere 5 voor de dag komen. Nieuwe aankopen: Roberto Baggio, Reinhard Breinburg, Joep van den Ouweland en Brett Holman.

Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas en alle Grieken die ooit in Nederland speelden of komen spelen.

BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.

Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.

Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag. Nieuwe aanwinst Jozef Kiprich

Hellmondunited: Remco Evers. Deze zaakwaarnemer kijkt niet naar status.

Devano: Winston Bogarde. Bogarde ligt stevig aan de gouden ketting van Devano.

Mr_Brownstone: Leonardo van Feyenoord. Bureau "Brekebeen".

Stanley_Climbfall: Gaat Victor Sikora terug aan de top brengen, verder Jochem de Weerdt, Ugur Yildirim, Alessandro Del Piero en Resit Schuurman. Beetje een Deventer-stalletje.

2meterpeter: Jan Riezebos. Nuchter Overijssels bureau.

Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist, Jardel, Ortega,Valeri Bjojinov, Diego, Andres Allesandro,Javier Portillo, Joaquin , Robert Pires en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap. Contract met Broere beeindigd.

Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)

ernie_09: Jeffrey Hoogervorst. Bureau voor te jong vertrokken jeugdspelers.

tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Adriano, Huntelaar, Tevez, Maduro en de Mul

Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp, Iwan Redan en Jason Oost. Mooi stalletje.

Sersjee: Paul en Rick Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!

Actania: Nicolae Mitea. Stalletje voor de spelers onder de 1.50.

Sjorz: Oscar Moens. Zaakwaarnemer is regelmatig te vinden in de Baja Beachclub.

JPzegthallo: Ebi Smolarek, Boutahar en Amoah. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.

Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel.

MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes

VoreG: *Tom de Mul, Arjen Robben en Freddy Ljungberg.

PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol en Rick Kruijs

Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.

Keeper: Wesley Sneijder

Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas Igor biscan,Cristopher Eagles,jonathen Stead,Franco Cangele en Diego Cagna en John Welsh

Bos81: Johann Vogel, Michael Ballack, Sebastian Schweinsteiger, Alex en Ibrahim Afellay

Silverado: Kim Källström Ronaldinho, Kromkamp, Mendieta en Sangoy

Pyth : Johann Vonlanthen

Pekel: Rene Wessels, Robert van Westerop Gerben Tieltjes, Johan Wigger, Hans Somers en Marcio Junqueira.

JPM01: Domingus Lim Duan

Rubbereend: Barretto, Niedzielan, Colin en Ooijer.

Vaduz: Kanu, Flamini, Meerdink en Jack Tuyp, Sibon.

Biertjuhhhh: Ger Senden, *Martin Drent, Massimo Maccarone

Pogue Mahone: Bureau Eigen Voetballers Eerst. Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec, Elbekay Bouchiba, Sebastian Deisler, David Jarolim, Lincoln, Marco Cagliuri en Sören Pirson.

TC03: * Thomas Buffel

Dark Shine : Aruna Kone, Erik Meijer, Sven Vandenbroeck en Kurt Stoops

Tukkeronline:Bureau BVVTPV: Blaise N'Kufo, Collins John, Afonso, Ramon Zomer, Jan Vennegoor of Hesselink en Peter Niemeijer

Numero Uno: Wielaert, van Duijnhoven, Buffon, Simic, Baraja en van der Doelen.

Lionheaad: Leiwakabessy, Gentenaar, Denneboom, Schaars en Wegh

FritsvanEgters: Ügur Yildirim, Mike Zonneveld, John Arne Riise, Roy Makaay en Harry Kewell.

Nathaniel: Bureau Bari heeft Marco Materazzi, Fernando Couto, Sinisa Mihaljlovic, Gaetano D' agostino en Darijo Srna onder zijn beheer.

Yeahinho: Bureau HAKAEC heeft Santi Kolkk, Gijs Cales en Andre de Ridder onder zijn beheer.

Asskicker14: David Seaman, Fabien Barthez en Sander Westerveld.

[ Bericht 0% gewijzigd door mr_anonimous op 09-08-2004 16:50:46 ]
  zondag 8 augustus 2004 @ 21:23:39 #123
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_21140176
Somers is nog niet de ster die bij Galaxy, home of the stars NV ingestopt kan worden maar ikz al een oogje in het zeil houden
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zondag 8 augustus 2004 @ 21:24:23 #124
92644 mr_anonimous
pi_21140196
Pekel Somers is toegevoegd.
pi_21140212
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:23 schreef numero_uno het volgende:
Somers is nog niet de ster die bij Galaxy, home of the stars NV ingestopt kan worden maar ikz al een oogje in het zeil houden
Ik heb m al. .
Hoi.
pi_21140223
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Pekel Somers is toegevoegd.
Thanks mr_anonimous. .
Hoi.
  zondag 8 augustus 2004 @ 21:30:27 #127
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_21140331
ik zei toch dat ie er nog niet bij kan en als ie het goed blijft doen wil ik graag een bod uitbrengen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_21140415
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:30 schreef numero_uno het volgende:
ik zei toch dat ie er nog niet bij kan en als ie het goed blijft doen wil ik graag een bod uitbrengen
Sorry, over het hoofd gelezen. .
Ik zal zien. . Hij blijft anders wel een geweldige speler. .
Hoi.
pi_21140490
Ik wou graag Finidi George toevoegen aan mijn stal.

Hij kwam gisteren tijdens zijn vakantie in Nederland langs en vroeg ofdat ik er voor kon zorgen dat zijn carriere nog een goed einde zou krijgen.

Ik ga hem morgen aanbieden bij Ajax.
  zondag 8 augustus 2004 @ 21:41:05 #130
92644 mr_anonimous
pi_21140562
Coach Finidi staat er bij.
pi_21140609
Mijn client Joost Terol kijkt terug op een bevredigende wedstrijd om de JC Schaal, al blijft ie erbij dat de bal niet over de lijn heen is gegaan.

Mijn andere client David di Tommaso vraagt zich af of er druiven bestaan die op het veld van de ArenA zouden kunnen uitgroeien tot een lekker wijntje....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_21140678
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Coach Finidi staat er bij.
Thx zal ook ff mijn stal in beeld updaten.
pi_21143776
* Da_Sandman is erg teleurgesteld in de gang van zaken.

The Sandmania Company beraadt zich momenteel over eventuele verder te nemen stappen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21144171
Mag er tijdens het seizoen ook nog spelers worden benadert?

[ Bericht 0% gewijzigd door jpzegthallo op 09-08-2004 00:19:17 ]
pi_21144377
Jojomen, ik heb even je stal bekeken.

In ruil voor Joaquin zie ik het wel zitten. Ik ben wel fan van die jongen. Helaas veel te weinig minuten gepakt op het EK. Wonderkind op de rechterkant. Deed het een stuk beter dan Raul.. Dus bij deze..

Oh ja, ik wil ook het alleenrecht op Blasi LOL
pi_21144935
Anonimous: Ik zie nu pas dat PBateman1978 Joost Terol al eerder geclaimd had, toen ik Joost vanavond sprak kende mij niet eens. Een communicatiestoornis dus. Mijn nieuwste client is Jack Tuyp. Hij vervangt dus die Utrecht goalie.
That's all folks!
  maandag 9 augustus 2004 @ 09:26:03 #137
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21148054
Mag mijn bureau-naam even erbij op de lijst?
De Narcis van Gabon
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:08:47 #138
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21148550
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 00:23 schreef Djens2 het volgende:
Jojomen, ik heb even je stal bekeken.

In ruil voor Joaquin zie ik het wel zitten. Ik ben wel fan van die jongen. Helaas veel te weinig minuten gepakt op het EK. Wonderkind op de rechterkant. Deed het een stuk beter dan Raul.. Dus bij deze..

Oh ja, ik wil ook het alleenrecht op Blasi LOL
Joaquín kan je krijgen, Blasi dus nie
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:09:45 #139
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21148569
Ik wilde ook nog Ramon van Haaren aan m'n stal toevoegen, volgens mij had ik dit al in het vorige topic gemeld.
pi_21149056
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:08 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Joaquín kan je krijgen, Blasi dus nie
hehe... bij deze dus een ruil: Raul voor Joaquin.. jammer van Blasi.. maar je moet natuurlijk zo hoog mogelijk mikken in de onderhandelingen '-)
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:02:27 #141
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21149623
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:34 schreef Djens2 het volgende:

[..]

hehe... bij deze dus een ruil: Raul voor Joaquin.. jammer van Blasi.. maar je moet natuurlijk zo hoog mogelijk mikken in de onderhandelingen '-)
Deal, en dank je wel!
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:05:32 #142
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21149685
Ronaldo Luiz Nazario de Lima, had iemand deze al? Als dit niet het geval is neem ik hem over.

[ Bericht 0% gewijzigd door jojomen4 op 09-08-2004 11:11:40 ]
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:06:47 #143
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21149717
Ook neem ik Esteban Cambiasso van Inter Milaan en Santiago Hernán Solari van Real Madrid.
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:10:21 #144
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21149795
Matías PAVONI Escabuso (Argentina),
Abraham PAZ Cruz (España),
Jonathan SESMA González (España) en
OLIveiro Jesús Álvarez González (España)

spelen alle vier bij Cadiz CF in het zuiden Spanje! Mooiste club van Spanje.. Allemaal voor mij
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:26:36 #145
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21150127
jojomen, Ronaldo is mine
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21151316
Rick Bruins is afgelopen zaterdag ingevallen tegen HSC'21, chapeau! Ik voorzie een versnelde ontwikkeling bij deze talentvolle linksbuiten, altijd leuk om te zien bij een jongen uit de eigen jeugd
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 9 augustus 2004 @ 12:35:48 #147
92644 mr_anonimous
pi_21151632
Jojomen je kan nog maximaal 2 spelers aan je stal toevoegen. Zie regelement. Welke dat moeten worden moet je maar even zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mr_anonimous op 09-08-2004 12:54:33 ]
  maandag 9 augustus 2004 @ 12:56:29 #148
92644 mr_anonimous
pi_21152103
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Anonimous: Ik zie nu pas dat PBateman1978 Joost Terol al eerder geclaimd had, toen ik Joost vanavond sprak kende mij niet eens. Een communicatiestoornis dus. Mijn nieuwste client is Jack Tuyp. Hij vervangt dus die Utrecht goalie.
Aangepast. @ PBateman: Sorry voor de mistake. @ PM: Naam toegevoegd. @ Jojomen en Djens: Switch Raul- Joaquin ook geregeld.
  maandag 9 augustus 2004 @ 13:14:47 #149
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21152544
OLIveiro Jesús Álvarez González (España) Cadiz CF
Santiago Hernán Solari van Real Madrid.

Thnx
  maandag 9 augustus 2004 @ 13:20:38 #150
92644 mr_anonimous
pi_21152680
Ik heb ze toegevoegd. Ik wil je ook adviseren om je claim op Kuijt te laten vallen. Die moet je toch delen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')