De rechtse (echt waar):quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:26 schreef mitt het volgende:
ik wacht op een foto
Daar was ik dus al zo bang voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:28 schreef mitt het volgende:
shame on you, tong zal je vervloeken
okequote:DAMMEN
Iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:32 schreef mitt het volgende:
We hadden hier ooit een bekende van Mevrouw Poepjes, die zou wat voor ons regelen ofzo..
Nooit meer van gehoord
Ik ben op zoek naar dat topique waar die dat beloofdequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:54 schreef zjroentje het volgende:
Waar blijft dat interview met deze heldin?
Doorhalen vannacht mitt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar dat topique waar die dat beloofde
Zoek jij het maar voor me op newbiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doorhalen vannacht mitt.
Ik ga voetballen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoek jij het maar voor me op newbie
NK Dames-Dammen 2002, Zoutelande.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoek jij het maar voor me op newbie
Die is hier ook al maanden niet meer verschenen..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
NK Dames-Dammen 2002, Zoutelande.
Driekeerniks is het aanknopingspunt.![]()
We zoeken nog een reporter die meegaat naar Polenquote:**Nederland zal op het komende EK voor
dames,van 19 tot en met 27 september in
het Poolse Mwala,door zes speelsters
vertegenwoordigd zijn.
Tanja Chub zal in Polen haar Europese
titel verdedigen.Zij wordt vergezeld
door Nina Hoekman,Vitalia Doumesh,Iepie
Poepjes,Astrid van der Stelt en Sarah
Reijgersberg.Het Europees kampioenschap
wordt over negen ronden volgens het
Zwitsers systeem gespeeld.
Chub bovenaanquote:Op woensdag 22 september 2004 13:16 schreef zjroentje het volgende:
Gedeeld derde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |