quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:43 schreef Gaaaast het volgende:
Wat vang jij nou, voor een wip ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:43 schreef Gaaaast het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:56 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb gewoon met renske op het strand gelegen![]()
Zal nooit meer vergeten hoe lekker het was om haar mooie zachte borsten in te smeren
met olie.
*oren van Ker dichthoudt*quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:08 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]lucky bastard
![]()
Haiverstond je niet zo goed, zat in de auto
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:56 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb gewoon met renske op het strand gelegen![]()
Zal nooit meer vergeten hoe lekker het was om haar mooie zachte borsten in te smeren
met olie.
Een 300D?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
*oren van Ker dichthoudt*
Daar ben jij nog veel te jong voor
Ik heb ook eenEOS
Nee, 1000F ... Heb `m al heel lang, zijn best wel mooie foto's mee te maken...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:43 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Een 300D?
moet haast wel, die jongen verdiend klauwen vol geld dan moet hij minstens een 300d hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:43 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Een 300D?
Ik krijg VEEEEEEEEL minder dan ik verdien... en nee, dat is geen geintjequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet haast wel, die jongen verdiend klauwen vol geld dan moet hij minstens een 300d hebben
dat doet iedereen, ik verdien ook miljoenen krijg ze alleen nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik krijg VEEEEEEEEL minder dan ik verdien... en nee, dat is geen geintje
whehehehehehehequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:49 schreef SailingAce het volgende:
[afbeelding]
Denniss!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:05 schreef CaptainMiller het volgende:
Chooooooooooo
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:26 schreef SailingAce het volgende:
Je raad het nooit
Mijn zwembad is lek
Geen idee.. ik verdenk een kat, maar echt met bewijzen komen kan ik niet.. geweldig hequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:29 schreef Magneet het volgende:
hoe is hij dan lek geraakt?
is wel balen zeg, is toch ff 60 of 70 euroquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:43 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Geen idee.. ik verdenk een kat, maar echt met bewijzen komen kan ik niet.. geweldig he![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:47 schreef ChOas het volgende:
*neuken*
Vluggertje ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:47 schreef ChOas het volgende:
*klaar*
Dat leven van jouquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:43 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Geen idee.. ik verdenk een kat, maar echt met bewijzen komen kan ik niet.. geweldig he![]()
Negeer je mij ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:11 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Dat leven van jou![]()
Schoonbroertje zat aan de laptop. Toen zag die dat er iemand ging poepen dus sluitte de comp afquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Negeer je mij ofzo
WHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:16 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Schoonbroertje zat aan de laptop. Toen zag die dat er iemand ging poepen dus sluitte de comp af![]()
Ik ben hier schatjeeeeequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:37 schreef O-Ren het volgende:
Surfer waar ben je nou?
Ik wil speciaal iets voor jou posten om het goed te maken van gisteren
![]()
![]()
hoe is het?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:38 schreef Magneet het volgende:
hoi o-ren
gelukkig......ik ga je al missen dus moet het maar snel zondag worden!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ben hier schatjeeeee![]()
Kan je het allemaal een beetje volgen op dit nerden forum?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:37 schreef O-Ren het volgende:
Surfer waar ben je nou?
Ik wil speciaal iets voor jou posten om het goed te maken van gisteren
![]()
![]()
Miranda had de week ervoor nog 30km gewandeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:39 schreef O-Ren het volgende:
[..]
hoe is het?
bbq overleeft vorige week? Jullie hadden een leuke wandeling!
![]()
Vertel eens ik weet natuurlijk weer van niksquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kan je het allemaal een beetje volgen op dit nerden forum?
Vraag trouwens eens aan die poot of ie overdag aan tenen van vrouwen sabbelt..
Ja... dan kom ik gezellig naast je liggen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:40 schreef O-Ren het volgende:
[..]
gelukkig......ik ga je al missen dus moet het maar snel zondag worden!![]()
Laat haar nou ook gauw op fok komen wel zo gezellig voor mij en een dikkequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... dan kom ik gezellig naast je liggen..
Oh en je moet de groetjes +van Karen hebben..... die staat naast me mee te lurken,....
Ken je dat bericht niet... was net op het nieuws..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Vertel eens ik weet natuurlijk weer van niks
NEEEEEEEquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ken je dat bericht niet... was net op het nieuws..
Een man die loopt door het park en als hij een vrouw ziet zonnen gaat hij aan haar tenen likken..
Ranzig he..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:43 schreef O-Ren het volgende:
Dat meen je niet?
Ja nou jij het zegt dat heb ik ook gehoord......hij is voor het laatst gezien op Den Haag Centraalquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ranzig he..
Hij heet geloof ik Magneet
Ik vind hem leuk... er zit ook een stukje van je eigen naam inquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:44 schreef O-Ren het volgende:
Vind karen mijn naam wel een beetje leuk........en wat vind jij er van?
![]()
Hier komt Karen:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:44 schreef O-Ren het volgende:
Vind karen mijn naam wel een beetje leuk........en wat vind jij er van?
![]()
Oh dat is wel tof ja! Goed ideequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk... er zit ook een stukje van je eigen naam in
Ik zei vanmiddag tegen die poot dat Karen's naam dan K-Ren wordt![]()
Wel nee......van 17.00 tot 21.30 geopend en maar 10 mensen die komen sportenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:47 schreef kepler het volgende:
werken is suf
Bollie... ook.... deze bollie zal je zondag eens flink met zand bekogelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:48 schreef O-Ren het volgende:
Bollie ik ga je verlaten.......Ik bel je over zondag oke!
Kus aan Karen.![]()
![]()
![]()
Maar wel "mijn bollie"quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bollie... ook.... deze bollie zal je zondag eens flink met zand bekogelen![]()
Uurtje of 12:00 bij ons dan? Is dat wat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:54 schreef O-Ren het volgende:
Surfer heb je al met Kaatje overlegd over zondag?
Of moet ik haar daar over bellen?![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Maar wel "mijn bollie"![]()
Eerst Brown en dan kom jij hoor!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
helemaal
Absoluut... doen we..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:56 schreef O-Ren het volgende:
Toppie doen we.......en daar na naar ons oke?
Daar ben ik heeeeeeeeeeel blij meequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Eerst Brown en dan kom jij hoor!![]()
doe ik en jij aan Karenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Absoluut... doen we..
Geef je die dikke een kusje van me!!
Dus niet luisteren naar wat andere zeggen he.....we noemen geen namen (Zeus)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar ben ik heeeeeeeeeeel blij mee![]()
![]()
![]()
Jij bent ook mijn 2e grote liefde
Ach ja... het is zeusje maar... die kan ik het niet kwalijk nemen ...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:00 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dus niet luisteren naar wat andere zeggen he.....we noemen geen namen (Zeus)
nu ga ik echt weg.......doei doeiquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach ja... het is zeusje maar... die kan ik het niet kwalijk nemen ...
Hij is heerlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:02 schreef O-Ren het volgende:
Lieve jongen.......kan wel lekker smeren trouwens!![]()
Surfer heerst ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:11 schreef Chocobo het volgende:
GodverdommeRenske
![]()
![]()
Hallo lieverd alles goed met die kleine!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:11 schreef Chocobo het volgende:
GodverdommeRenske
![]()
![]()
Je hebt het goed voor elkaar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:36 schreef CaptainMiller het volgende:
Woensdag bij Rens en Brown etenen vrijdag bij Strol en Toadette
Haiquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:40 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Je hebt het goed voor elkaar!
Gezllig hoor!![]()
Je houdt zo geld over manquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:36 schreef CaptainMiller het volgende:
Woensdag bij Rens en Brown etenen vrijdag bij Strol en Toadette
Die zit binnen op de bank dus kunnen we gezellig samen kletsen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:43 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
HaiWaar is je man?
Ja, moet je snel zijn want film begint zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:44 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Die zit binnen op de bank dus kunnen we gezellig samen kletsen!![]()
Hoe oud denk je?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:45 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ja, moet je snel zijn want film begint zo
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Even aan de phone met die dikkequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:46 schreef O-Ren het volgende:
Choco waar ben je nou?![]()
oh......kom Daan ook dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Even aan de phone met die dikkeHai schat,.... zondag zie je je mannetje weer,.... oh,.... en Daan ook
24?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:47 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoe oud denk je?
en ik moet van Brown vragen welke Film?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:46 schreef O-Ren het volgende:
Choco waar ben je nou?![]()
Vriendquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:48 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
24?
Euh, komt op Ned 3, ben ff naam vergeten
Vind je icon trouwensKill Bill
ik laat hem je nu bellen! kusje en het komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... heb je al gedouched lieverd?
Ik wil die bolle spreken zo!
Ja,.... even kijken of San het wel trekt want ze zit in de nacht dan. Hoe was het vandaag ? Heeft die geluksvogel je rug ingesmeerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
oh......kom Daan ook dan?![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Vriendik word in december 27!
![]()
Die grappen in deze zin..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Even aan de phone met die dikkeHai schat,.... zondag zie je je mannetje weer,.... oh,.... en Daan ook
Nee joh alleen maar groot spraak van hem.........ja tof he mijn naam zelf verzonnen en Brown heeft mijn icon gezet!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.... even kijken of San het wel trekt want ze zit in de nacht dan. Hoe was het vandaag ? Heeft die geluksvogel je rug ingesmeerd
Respect voor je icon en naam trouwens
Ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:50 schreef CaptainMiller het volgende:
Cho, ga je zondag ook naar strand
Ga je ook naar het strand zondag ach ja ja ja ja gezelllig man! Ik kom ook!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:51 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ja heel veel als je het mij vraagt........quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OokHoezo ook
Komen er zoveel dan
Jij vond toch mijn een Uma toen dacht ik aan die chinees! Ik wist alleen niet dat ze zo heet hoor! toevallig!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.... even kijken of San het wel trekt want ze zit in de nacht dan. Hoe was het vandaag ? Heeft die geluksvogel je rug ingesmeerd
Respect voor je icon en naam trouwens
mmmm, nesty gaat dan aan me zitten enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ga je ook naar het strand zondag ach ja ja ja ja gezelllig man! Ik kom ook!![]()
oke en anders woensdag!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:58 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
mmmm, nesty gaat dan aan me zitten enzoook in zee
Weet niet zeker of ik kan....jullie zien me wel verschijnen,...of niet
Uma Thurman jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Jij vond toch mijn een Uma toen dacht ik aan die chinees! Ik wist alleen niet dat ze zo heet hoor! toevallig!![]()
Oh wat houd ik toch van jou!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uma Thurman jaDat mens is heerlijk hard en sexy en een krachtige stem.... ze lijkt op je... opzekers
![]()
doeiiiiiquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:05 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik ga Kill Bill kijken, heb er opeens zin inDoeiii
[afbeelding]
Dikkequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:07 schreef silver-surfer het volgende:
Die mensen op het strand zondag
welke mensen die "die bedoel je??????quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:07 schreef silver-surfer het volgende:
Die mensen op het strand zondag
R... rensquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:06 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Oh wat houd ik toch van jou!![]()
![]()
![]()
Vetklepquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dikke![]()
Iedereenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:09 schreef O-Ren het volgende:
[..]
welke mensen die "die bedoel je??????![]()
Het is eerder deliriumquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vetklep
Hoe is het mijn grote aan boulimia lijdende vriend
ja doei je komt maar gewoon.......quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:14 schreef CaptainMiller het volgende:
Ow, ps.
Mocht ik er zondag niet zijn, wel foto's maken,in bijzonder van de damesen surfer natuurlijk
Euh, sta er om bekend zo 248 keer afscheid te nemen en na 5 uur nog geen dvd te hebben op gezetquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ja doei je komt maar gewoon.......
staat Kill Bill al aan?
![]()
oh sorry .......ja zulk soort dingen moet ik nog leren over jullie he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:17 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Euh, sta er om bekend zo 248 keer afscheid te nemen en na 5 uur nog geen dvd te hebben op gezet![]()
sorry zeus ga stoppen.......lekker slapen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
o-ren![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
sorry zeus ga stoppen.......lekker slapen!![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:28 schreef O-Ren het volgende:
kusje........en tot zondag oke
![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:11 schreef O-Ren het volgende:
[..]
sorry![]()
met hartjes bloemen en lekkere dinkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:40 schreef silver-surfer het volgende:
Die liefde in dit topic
daar is ie eindelijk zeg.......heb je gewonnen gijs?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:41 schreef Soos_Nexium het volgende:
[..]
met hartjes bloemen en lekkere dinken![]()
ja ........ heerlijk in de regen met natte ballenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
daar is ie eindelijk zeg.......heb je gewonnen gijs?
goed zo gijs......ben trots op je jongenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:43 schreef Soos_Nexium het volgende:
[..]
ja ........ heerlijk in de regen met natte ballen![]()
dank je, ik hou ook van jou ...... met heel veel hartjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
goed zo gijs......ben trots op je jongen![]()
ow jah, en de auto-aimquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:37 schreef kepler het volgende:
Riddick is zo'n cool spel
alleen mis ik mijn wapens een beetje
Toch nog wat meer levelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 04:59 schreef Gaaaast het volgende:
We zijn om 22.00 uur begonnen met Unreal II . Dom spel zeg maar wel grappig
Nog 1 level en dan uitgespeeld
Mogguhquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 05:33 schreef Gaaaast het volgende:
Slapen
Hey Hyper! ... alles goed ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:33 schreef HyperViper het volgende:
hoi gijsjes!
Helemaal top!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey Hyper! ... alles goed ?
Goed hoor, vanmiddag lekker naar mijn buitenhuisje, en vanavond uit etenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Helemaal top!en met jouw?
Kloptquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
Goed hoor, vanmiddag lekker naar mijn buitenhuisje, en vanavond uit eten
Jij moet werkenn vandaag las ik ? ... Dat zuigt best wel...
Kijk, goed humeur, daar gaat het omquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Klopt, maargoed ik ben nu in een goed humeur dus het valt wel mee, maar na 4 uur werken heb je er wel genoeg van maarjah
Uit eten is natuurlijk!
Ik ben floor manager in Woonboulevard Eijerkamp in Zutphen ( het is niet schoonmaken want dat denken veel mensen), hele simpele baan maar heel leuk om te doen en daar gaat het om dus ik ben tevredequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kijk, goed humeur, daar gaat het om
Heb best wel zin om uit eten te gaan
Wat voor werk doe je, als ik vragen mag ?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ben floor manager in Woonboulevard Eijerkamp in Zutphen ( het is niet schoonmaken want dat denken veel mensen), hele simpele baan maar heel leuk om te doen en daar gaat het om dus ik ben tevrede
Paar maandjes, en het grappige is dat er soms hele vage dingen gebeuren en dat houd het werk dan ook leuk, en de werktijden zijn super en ook nog leuke collega's dus dat is perfectquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:47 schreef ChOas het volgende:
[..]Ik had niet idee van 'schoonmaken' blij floormanager hoor
Meeste gevallen waar ik die term ken is dat het gaat om de regelaar die er voor zorgt dat alles lekker soepel loopt...
Doe je het al lang ?
Cool!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Paar maandjes, en het grappige is dat er soms hele vage dingen gebeuren en dat houd het werk dan ook leuk, en de werktijden zijn super en ook nog leuke collega's dus dat is perfect
Klopt als het heel druk is heb je echt geen rust, maar als de dag om is gaan we met zijn alle aan de bar zitten biertjes drinken en dat maakt het weer helemaal goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cool!
Maar kan ook stress werk zijn kan ik me voorstellen... Heb zelf toen ik jonger was een bijbaantje gehad op meubelplein Leiderdorp... soms heel gaaf, maar soms kwam ook echt ALLES op je af
En zaterdagmiddag borrel
Goud!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Klopt als het heel druk is heb je echt geen rust, maar als de dag om is gaan we met zijn alle aan de bar zitten biertjes drinken en dat maakt het weer helemaal goed![]()
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Goud!
En je hoeft niet met de auto, ofzo ? (verpest de vrijdag/zaterdag borrel altijd zo (althans, als je echt een kutdag hebt gehad en je helemaal vol wil laten lopen))
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik kan gewoon zoveel drinken zoveel ik wil, vorige keer dwongen mijn collega's mij spa blauw te drinken omdat ik al zoveel bier op had
hahaha prachtig ja, dat is echt top aan dat soort werk, gezelligquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:01 schreef ChOas het volgende:
[..]Mooie momenten...
Ik kan me nog een vrijdag borrel op mijn vorige werk herinneren waar ik een fles gin op had... kon geen 4 meter fietsen zonder op mijn bek te gaan, collegas hebben mijn fiets afgepakt en me bij een collega in de auto gegooid
Yupquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
hahaha prachtig ja, dat is echt top aan dat soort werk, gezellig
ja?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Yup... Van die baan ken ik ook al die gijsjes hier
we zijn begonnen als een groep collegas
Groep collegasquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
ja?ik vroeg me al altijd af waar deze reeks vandaan kwam
oow leuk, maar ik verklap het geheim toch nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Groep collegas
Oh, en nu geef ik het geheim van de naam prijs (waarvoor ik waarschijnlijk op mijn bek geslagen ga worden) Gijs is een verbastering van de afkorting van General Electric Information Services (GEIS) (Niet dat we daar voor werken hoor)
"Wie heb je aan de telefoon ?"
* Gijijijijijijijijs
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
oow leuk, maar ik verklap het geheim toch niet![]()
Ik ga maar is douchen enzo, ik spreek je nog wel op fok!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Thanks! Werkze vandaag, en jij ook heel veel plezier vanavond!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ga maar is douchen enzo, ik spreek je nog wel op fok!veel plezier nog vanavond!
Thnx! bye!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Thanks! Werkze vandaag, en jij ook heel veel plezier vanavond!!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:36 schreef Chocobo het volgende:
ChOas [afbeelding]
Nerdquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:20 schreef chibibo het volgende:
Zo, alles is ingepakt, geloof ik, dus ik vertrek naar Frankrijk.
Ik heb een laptop bij me met Internet-aansluiting, dus misschien horen jullie nog van me, en anders tot over een weekje.
Dag Gijsjes!
Jaren '90 spelletjequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:30 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.......... Noot,......... Ker,.........![]()
[PS2] Het grote Playstation 2 topic deel 31 !
Trouwens, ik heb ook een pee-es-tweequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:30 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.......... Noot,......... Ker,......... :')
Niet zwaarder dan Roy.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:33 schreef ChOas het volgende:
Het is 08:32, ik ben geil...
Hoe zwaar kan je het krijgen
Ga je vandaag naar het strandquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:46 schreef Nadientje het volgende:
hoi![]()
ja misschien maar we zijn nog even thuis, nog eventjes poetsen enzo en spullen inpakken enr ond een uur of twaalf gaan we denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga je vandaag naar het strand
Dan wordt het druk morgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:49 schreef Nadientje het volgende:
maar morgen gaan we zeker
Tja dat is simpel...... ik wil Renskequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh
nu moeten we gewoon gaan vechten wie er hier achter Fok gaat zitten![]()
En gelijk heb jequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja dat is simpel...... ik wil Renske![]()
Tot morgen Brown
Ik ben er bang voor, maar tot nu toe win ik!!!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:07 schreef Nadientje het volgende:
jullie moeten dalijk ook 2 computers aanschaffen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja dat is simpel...... ik wil Renske![]()
Tot morgen Brown
Het enige echte leuke erin is maar een fractie van een seconde in beeldquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:14 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Leuke icon trouwens!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:13 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, maar tot nu toe win ik!!!!!
goede morgen trouwens
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]haai... vind het leuk dat je er bent, word es tijd dat de vrouwen de meerderheid krijgen hier
en brown is gewoon jaloers![]()
denk hetquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
morgen Scheveningen???
![]()
Nummers uitwisselenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:55 schreef Nadientje het volgende:
[..]
denk hetword alleen zoeken natuurlijk
zeker......jullie komen ook morgen naar scheveningen toch? gezelligquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]haai... vind het leuk dat je er bent, word es tijd dat de vrouwen de meerderheid krijgen hier
en brown is gewoon jaloers![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOO----------------------REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
zeker......jullie komen ook morgen naar scheveningen toch? gezellig![]()
Bikkel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat een kut weer zeg........toch ga ik gewoon naar het strand![]()
jij bent echt gek....je drijft weg man.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat een kut weer zeg........toch ga ik gewoon naar het strand![]()
alles lekker gijs? Is je zwembad alweer gemaakt of gaat dat niet meer lukken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Bikkel.
hoe lieverdquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
jij bent echt gek....je drijft weg man.
Hier regent het hoor!![]()
Morgen wordt het toch wel beter
Gaatje zoeken bij zon ding is niet zo makkelijk denk ik..quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:28 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
alles lekker gijs? Is je zwembad alweer gemaakt of gaat dat niet meer lukken?
schatje...............ga jij maar lekker kijken....ik hoop op beter weer voor morgen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoe lieverd![]()
Thuiszitten is ook niet alles dus ik ga wel ff kijken in scheveningen
met een fietsband is het soms al moeilijk om het te vinden,quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:29 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gaatje zoeken bij zon ding is niet zo makkelijk denk ik..
Last van.
staks trekt het helemaal open......let maar opquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
schatje...............ga jij maar lekker kijken....ik hoop op beter weer voor morgen!![]()
ik hoop het echt voor je!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
staks trekt het helemaal open......let maar op![]()
ga je er vandoor dan? veel plezier dan maar in de stad.....ga je met die kachel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ik hoop het echt voor je!![]()
zie je morgen oke![]()
![]()
dat weet ik nog niet want die ligt voor dood op bed........quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ga je er vandoor dan? veel plezier dan maar in de stad.....ga je met die kachel?
dan gaan wij toch ff naar de stadquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet want die ligt voor dood op bed........
ook niks gewend
misschien kunnen we beter ergens bij de haven afspreken morgen......is veel makkelijker voor een hoop mensenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:38 schreef O-Ren het volgende:
doei doei.....tot morgen.
Met een hoop zon
![]()
![]()
nee want jij gaat al naar scheveningen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dan gaan wij toch ff naar de stad![]()
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:27 schreef SailingAce het volgende:
Handig voor XP gebruikers http://www.schoonepc.nl/optim/bootvis.html
Ja voor jou dan, nerd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Oud nieuws.
mietjequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:16 schreef Gaaaast het volgende:
Brak
goede morgen schatje lekker geslapen?????quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:47 schreef CaptainMiller het volgende:
Moggge
luie aarsch, niet eens inloggen op je eigen accountquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:52 schreef Gaaaast het volgende:
He dat Unreal 2, tot half 6 gespeeld
Goeiemorgen Gijsjes
(Roy)
Enig idee hoe kut zo'n laptop isquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:54 schreef kepler het volgende:
[..]
luie aarsch, niet eens inloggen op je eigen account
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:56 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Enig idee hoe kut zo'n laptop isIk snap niet dattie er niet een muis aanhangt
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
goede morgen schatje lekker geslapen?????![]()
ik heb ook niet zo lekker geslapen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:06 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ja ging wel, slaap nooit zo goed
En jij ?![]()
toch maar niet naar het strand zeus?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat een kut weer zeg...........echt weer om te gamen
ik ben er nog niet helemaal uit.......denk dat ik me kruisdoos zo gaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
toch maar niet naar het strand zeus?![]()
dank je.....jij veel plezier in de stad...en doe Brown de groeten van me.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:18 schreef O-Ren het volgende:
Succes vanmiddag dan wij gaan ff naar de stad!!!!!![]()
als ik je niet meer spreek tot morgen!!!!!
![]()
of om te studerenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat een kut weer zeg...........echt weer om te gamen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dank je.....jij veel plezier in de stad...en doe Brown de groeten van me.![]()
Ciao![]()
heej gijs!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:20 schreef CaptainMiller het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:22 schreef Toadette het volgende:
[..]
heej gijs!
ik mis jullie een beetje boel.
Ik ben echt ana het afkicken.
Naja nog mara drie weken![]()
![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:22 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Duurt dat inet zo lang?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:23 schreef Toadette het volgende:
[..]
ja![]()
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASTquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:44 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
![]()
Dudequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:48 schreef kepler het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST
ik hoop dat je met je niet geknipte grote teennagel een heel groot gat in je zwembad maaktquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:53 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Dude![]()
Tot vanochten half 6 gegamed met Noot
Nu ga ik zwemmen![]()
[afbeelding]
Lekker aardig hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop dat je met je niet geknipte grote teennagel een heel groot gat in je zwembad maakt![]()
is gelijk je vijver gevuld
ik ben ook aardig...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:02 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Lekker aardig hoor
Ze zijn nu in de aanbieding bij de makroquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:36 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben ook aardig...
alleen heb ik geen zwembad waarin ik kan afkoelen
He gadver !quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop dat je met je niet geknipte grote teennagel een heel groot gat in je zwembad maakt![]()
is gelijk je vijver gevuld
dat ding past niet eens in mijn kamerquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ze zijn nu in de aanbieding bij de makro![]()
En nu zonquote:Op zondag 8 augustus 2004 07:53 schreef Chocobo het volgende:
Zware bewolking hier en mist
het komt goed schatje.......je komt toch ook wel straksquote:Op zondag 8 augustus 2004 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En nu zon
mogguhquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:53 schreef Magneet het volgende:
mogguh
quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
het komt goed schatje.......je komt toch ook wel straks![]()
![]()
mogguh O-renquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:56 schreef O-Ren het volgende:
[..]
mogguh![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
mogguh O-ren
mogguh Brownie
ja erg he......uit bed en meteen ff kijken....quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:04 schreef Magneet het volgende:
en cho
Brown : ze is nu al verslaafd
quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:07 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ja erg he......uit bed en meteen ff kijken....ja verslaafd!!!!!
quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]Chick !
Belde net trouwens die lopende Cruiseschip uit bed..... gunt !!
Mooi dan is hij op tijd klaar bedanktquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]Chick !
Ja, San ligt nu te slapen..... even aankijken hoe ze is straks,... drukke nacht gehad. Tevens zal het op het strand ook wel erg druk zijn![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:21 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ik wil Daan zien![]()
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]Chick !
Ja, San ligt nu te slapen..... even aankijken hoe ze is straks,... drukke nacht gehad. Tevens zal het op het strand ook wel erg druk zijn![]()
BROWNquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA![]()
![]()
Dat levenquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:24 schreef Magneet het volgende:
dadelijk ff naar Delft toe, laptopje afleveren die iemand van Fok! wilt lenen
ik ben gewoon te aardigquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat leven![]()
wakker bellen ooooookkkkkkkkkkkkkquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BROWN![]()
Ik weet het niet hoor. Die walvis is vaak laatquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:21 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Mooi dan is hij op tijd klaar bedankt![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Die walvis is vaak laat
Ja Gijs,..... dat continent kwam pas rond 04:00 thuis..... wist ik veelquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wakker bellen ooooookkkkkkkkkkkkk![]()
zucht
ik doe je![]()
![]()
![]()
![]()
guuuuuuuuuuuuuntquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs,..... dat continent kwam pas rond 04:00 thuis..... wist ik veelBelde hem om 09:00 maar op
![]()
![]()
ach eigenlijk best zieligquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs,..... dat continent kwam pas rond 04:00 thuis..... wist ik veelBelde hem om 09:00 maar op
![]()
![]()
Eeerrhh,....... jij bent toch Browns vrouwquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:44 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ach eigenlijk best zielig![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
die lopende Cruiseschip
[..]
walvis
[..]
dat continent
she has much to learn.........quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eeerrhh,....... jij bent toch Browns vrouw![]()
Moet jij hier niet van genieten ?
![]()
Jij kan wel vast vertrekkenquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:54 schreef D-Devil het volgende:
Hoe laat gaan jullie allemaal eigenlijk vandaag?
Ik ben er binnen 50 minuten hoorquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:55 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Jij kan wel vast vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |