Whahahahahahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:12 schreef Gaaaast het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaahahaahaaaa _o-
Is volgens mij echt iets dat surfer zou overkomen![]()
http://www.monnik-dranken.nl/downloads/leg%20it.mpg
Hij`s leuk hequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahaha
Gijs... je gelooft toch gezeker niet dat ik met Cho en Brown op het strand zoiets ga doen he![]()
Ik vecht me liever dood...
Ik heb wel een keer bij brown, toen hij op het balkon stond 's ochtends ... zijn shorts naar beneden getrokken...
En tegenover dat balkon staat een flat iedereen die in zijn woonkamer stond kon theoretisch zijn "willy" zien
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahaha
Gijs... je gelooft toch gezeker niet dat ik met Cho en Brown op het strand zoiets ga doen he![]()
Ik vecht me liever dood...
Ik heb wel een keer bij brown, toen hij op het balkon stond 's ochtends ... zijn shorts naar beneden getrokken...
En tegenover dat balkon staat een flat iedereen die in zijn woonkamer stond kon theoretisch zijn "willy" zien
Beschrijf hem eens, ik kan hem hier niet bekijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:21 schreef Gaaaast het volgende:
Hij`s leuk he
Theoretisch dan, in de praktijk zullen ze toch een verrekijker nodig hebben gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:19 schreef silver-surfer het volgende:
Net zoiets als een natte sigaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beschrijf hem eens, ik kan hem hier niet bekijken.![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Sla hem op en mail hem naar huisquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beschrijf hem eens, ik kan hem hier niet bekijken.![]()
Uiteraard.. ik kon hem niet eens zien... en ik stond er naastquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Theoretisch dan, in de praktijk zullen ze toch een verrekijker nodig hebben gehad.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:24 schreef Gaaaast het volgende:
Sla hem op en mail hem naar huis
Kruisjequote:
De link dan http://www.jaggle.nl/images/03082004_olson.jpgquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kruisje
En ze zijn eeeeecht leuk die 2![]()
Bij mij staat er trouwens nog steeds geen kruisjequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kruisje
Die ene heeft toch anorexia en zit nu in een afkickkliniek om van haar coke verslaving af te komen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kruisje
Plaatje staat in je cache newbie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:31 schreef Gaaaast het volgende:
Bij mij staat er trouwens nog steeds geen kruisje
Prive lezerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die ene heeft toch anorexia en zit nu in een afkickkliniek om van haar coke verslaving af te komen?![]()
idd, ff de url kopieren en in een nieuwe browser plakkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plaatje staat in je cache newbie.
yupquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:35 schreef Gaaaast het volgende:
Is mijn icon bij jullie ook nog steeds een kruisje
Geile Zeusquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:39 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morning gijsjes........waar ligt renske dan...dan ga ik ff bij haar langs in scheveningen.
En is die vriendin wat van haar![]()
ik zie je icon gewoon gijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:35 schreef Gaaaast het volgende:
Is mijn icon bij jullie ook nog steeds een kruisje
lekkere drilpudding van mequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geile Zeus
Drilpudding ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
lekkere drilpudding van me![]()
ik stond in mijn blote lulletje op het balkonquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... hij was best leuk
Gijssssssssssquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:39 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morning gijsjes........waar ligt renske dan...dan ga ik ff bij haar langs in scheveningen.
En is die vriendin wat van haar![]()
staks toch ff renske bellen denk ik.........je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Drilpudding ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
staks toch ff renske bellen denk ik.........je weet het maar nooit![]()
of misschien heeft ze wel een leuke vriendin![]()
Gijijjijijijijsjeequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik zie je icon gewoon gijs
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik stond in mijn blote lulletje op het balkon![]()
Laptop rebootenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:48 schreef mr_Brown het volgende:
ik word hier een beetje gestoord vanblijf die browser opstarten
Ja die zien we ook ineens hier niet meerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:51 schreef SailingAce het volgende:
Hee gepost door nuon http://sport.fok.nl/f1/nieuws/7870
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:48 schreef mr_Brown het volgende:
ik word hier een beetje gestoord vanblijf die browser opstarten
Zal wel druk hebben met andere topics denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die zien we ook ineens hier niet meer![]()
ja gijs......ik zag dat je riddick aan het gamen was....dus wou je ff vragen ofquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GijssssssssssIk zag nog dat je gebeld had !
ook al gedaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Laptop rebooten
Nuon maakt op het moment de meeste posts van allemaal bij de managersquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:51 schreef SailingAce het volgende:
Hee gepost door nuon http://sport.fok.nl/f1/nieuws/7870
is dat bij de haven gijs?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze ligt ergens bij de papegaaien een leeuw???
Ik mis het Icon van Chocobo op dit moment, die is niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik zie trouwens gewoon alle icons
die zie ik weer welquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik mis het Icon van Chocobo op dit moment, die is niet zichtbaar..
ik ga je zondag gewoon zien gijs.......dan leer je zeus kennen die niet dronken isquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik mis het Icon van Chocobo op dit moment, die is niet zichtbaar..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:59 schreef Randa_v het volgende:
Weg rustige vrije vrijdag, schoonvader is bezig een randje te maken in de tuin.Maar dan is de tuin wel bijna klaar.
![]()
* Magneet wilde net gaan zonnebaden.
Kerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:59 schreef CaptainMiller het volgende:
Zeus
Stroly
Brown?![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:02 schreef Randa_v het volgende:
* Magneet gaat naar haar schoonvader zeggen dat ie op moet schieten.
Je had toch ook maar 1 bier op Gijs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:56 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik ga je zondag gewoon zien gijs.......dan leer je zeus kennen die niet dronken is![]()
neequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Anders bellen jullie mekaar even.
is een bekende bug dan moet je [ me = naam] fsdhufdshuo tekst [/me] doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:03 schreef Randa_v het volgende:
Is wel leuk dan / me, nu ging jij net zonnebaden, magneet.
Heeft Magneet pikstraf?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:03 schreef Randa_v het volgende:
We spreken elkaar niet meer, hebben ruzie!
nee ik ben boos op haarquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft Magneet pikstraf?
Pikstaf zonder pikquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft Magneet pikstraf?
Hoe bedoel je Hypocrietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Magneet + kuiken, anders bellen jullie mekaar even.
[middelvingersmilie]quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:05 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Pikstaf zonder pik
Heb jij onderhandelingsrechten dan . Zij is de vrouw. Zijbepaald ; Sex, geen sexquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee ik ben boos op haar
Die moet ik onthouden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:05 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Heb jij onderhandelingsrechten dan . Zij is de vrouw. Zijbepaald ; Sex, geen sex
Toadette en ik bespreken altijd belangrijke zaken, avondeten enzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:05 schreef SailingAce het volgende:
Hoe bedoel je Hypocriet
Semi-ambtenaarquote:Ambtenaren![]()
klopt gijs.....maar was vergeten te zeggen dat ik ook 15 flessen rose op hadquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:02 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je had toch ook maar 1 bier op Gijs.
Kerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:59 schreef CaptainMiller het volgende:
Zeus
Stroly
Brown?![]()
En dat was rotzooi!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
klopt gijs.....maar was vergeten te zeggen dat ik ook 15 flessen rose op had![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toadette en ik bespreken altijd belangrijke zaken, avondeten enzo.
[..]
Semi-ambtenaar
Ja ik de volgende dag.. thuiskomst ander bier gedronken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dat was rotzooi!Ik had de dag erna echt een kater terwijl ik niet eens zo gek veel op had.
Als ze zulke rotzooi serveren begrijp ik wel dat ze geld overhouden op onbeperkt drinken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:10 schreef SailingAce het volgende:
Ja ik de volgende dag.. thuiskomst ander bier gedronken.
voor normale mensen zo'n 4 euro per dag......maar voor jou zal het wel veel meer zijn vanwege je dikke holquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Maar het was wel een erg gezellige tent! Als ik naar het strand ga lijkt dit me wel een goede locatie. Wat betaal je nu overdag voor zo’n strandstoel Zeus?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
voor normale mensen zo'n 4 euro per dag......maar voor jou zal het wel veel meer zijn vanwege je dikke hol![]()
![]()
Kerrrrrquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:59 schreef CaptainMiller het volgende:
Zeus
Stroly
Brown?![]()
Twas niet echt onbeperkt achteraf gezien.. zou toch tot half 1 wezen? 11 uur was het al gedaan.. we waren te duurquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ze zulke rotzooi serveren begrijp ik wel dat ze geld overhouden op onbeperkt drinken.
Rallytje uurtje of 2200 doen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
voor normale mensen zo'n 4 euro per dag......maar voor jou zal het wel veel meer zijn vanwege je dikke hol![]()
![]()
nee 11 uur was van die andere groep, ze d88 dat wij daarbij hoorden omdat we ook gele armbandjes haddenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Twas niet echt onbeperkt achteraf gezien.. zou toch tot half 1 wezen? 11 uur was het al gedaan.. we waren te duur
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
heeeeeeeeeeerlijk........krijg gewoon net een smsje van renske![]()
Dat ze me mist enzo![]()
is goed gijs......ik zal vrgen of soos er dan ook isquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:21 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Rallytje uurtje of 2200 doen?
toch is het zo kachel.....kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zolang je maar betaald gijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
toch is het zo kachel.....kan er ook niks aan doen
de waarheid kan soms erg pijn doen hequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
we moeten bij ons moeder ook wat hout opladen maar dan laat ik pa wel in de auto zitten, zijn toch 2 kleine stammetjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:27 schreef Randa_v het volgende:
He, magneet, morgen hebben we nog extra hulp met opladen en evt. de auto van jullie pap om te trekken.
Heb al gezegd, moeten we met mijn auto doen. Hij komt rond 9.30 helpen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:29 schreef Magneet het volgende:
zeg maar dat we om 9.00 de aanhanger bij erik op gaan halen btw
Gijs,........serieus... Riddick is echt wat voor jouwquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja gijs......ik zag dat je riddick aan het gamen was....dus wou je ff vragen of
je al was weggelopen![]()
Hahahahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
heeeeeeeeeeerlijk........krijg gewoon net een smsje van renske![]()
Dat ze me mist enzo![]()
gijs denk na.........je bent dik lelijk en slecht in gamen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha
Toch ben ik na brown haar grote liefde![]()
toch hou ik van je gijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha
Toch ben ik na brown haar grote liefde![]()
Maar dat is brown ook en toch valt ze op hemquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs denk na.........je bent dik lelijk en slecht in gamen.
probeer het eens bij tiggy.....past wel bij je
En jij bent?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giiiiiiiiijesjes
Your worst Nightmarequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En jij bent?
Gijs, dat is de laatste 4 dagen het enige wat je hier zegtquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giiiiiiiiijesjes
Ja, ik heb geen ruk te vertellen verder, maak niets meequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs, dat is de laatste 4 dagen het enige wat je hier zegt
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen ruk te vertellen verder, maak niets meeMijn leven sucked op dit moment wa.
niet alleen op dit moment, gewoon altijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen ruk te vertellen verder, maak niets meeMijn leven sucked op dit moment wa.
Worst ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Your worst Nightmare
Wat wil je met zo`n groot hoofdquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dat was rotzooi!Ik had de dag erna echt een kater terwijl ik niet eens zo gek veel op had.
Gijs,........quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:56 schreef kepler het volgende:
[..]
niet alleen op dit moment, gewoon altijd
neuken??? we zijn nu alleen dusssquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:11 schreef silver-surfer het volgende:
Die stilte
ik zie je icon weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Wat wil je met zo`n groot hoofd
johquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zie je icon weer
Gijs wij zijn al 5 keer Nederlands Kampioen zeilen geweestquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,........Jij vaart op een boot met mensen in vieze sloten die zich zeeverkenners noemen en zet knopen in touwen
![]()
Jij maakt echt vrienden hier....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Wat wil je met zo`n groot hoofd
En hij werk bij de Makro met zo`n dom mutsje op z`n kopquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,........Jij vaart op een boot met mensen in vieze sloten die zich zeeverkenners noemen en zet knopen in touwen
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neuken??? we zijn nu alleen dusss![]()
Ik hou van jequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij maakt echt vrienden hier....
Gijs,...........quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:15 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
En hij werk bij de Makro met zo`n dom mutsje op z`n kop
Nu niet, ik ben vrijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,...........Jij belt in met een isdn modem
Daar heb ik dan wel weer respect voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Gijs wij zijn al 5 keer Nederlands Kampioen zeilen geweest![]()
en Gaaast moet 1,5 uur rijden om uberhaupt te kunnen werkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:15 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
En hij werk bij de Makro met zo`n dom mutsje op z`n kop
Laat maar Gijs,....... de eerste indruk is altijd de belangrijkstequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:17 schreef Gaaaast het volgende:
[slijmmode]
Surfer ik vond je helemaaaal niet dik, je bent een lekker ding![]()
[/slijmmode]
gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer respect voor![]()
![]()
Het blijft saai Gijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:20 schreef kepler het volgende:
zooooooo die stoelendans bij de F1
Zonta ipv Da Matta bij Toyota
Webber naar Williams
Fisichella naar Renault
Button naar Williams
Ralf Schumacher naar Toyota
Mika Hakkinnen naar BAR![]()
Je hebt gister middag alle posts gemist omdat je was werken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:18 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig maar
Kan het halen in 48 minutenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
en Gaaast moet 1,5 uur rijden om uberhaupt te kunnen werken
Gijs... deze gozer is minder gay dan jijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:17 schreef Gaaaast het volgende:
[slijmmode]
Surfer ik vond je helemaaaal niet dik, je bent een lekker ding![]()
[/slijmmode]
Zonde .... de F1 boeit me totaal niet meer.. dit seizoen nog geen wedstrijd gezienquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:20 schreef kepler het volgende:
Webber naar Williams
Fisichella naar Renault
Button naar Williams
ja ok, voor het wereldkampioenschap helaas welquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het blijft saai GijsZolang die Duitser in die Ferrari blijft rijden iig !
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zonde .... de F1 boeit me totaal niet meer.. dit seizoen nog geen wedstrijd gezien
En ik was een flinke fan!
Coulthard misschien naar Jaquar ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:20 schreef kepler het volgende:
Webber naar Williams
Fisichella naar Renault
Button naar Williams
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... deze gozer is minder gay dan jij
[afbeelding]
Dus je weet niet of F1 wel leuk is dit jaar.. je hebt het niet gezien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zonde .... de F1 boeit me totaal niet meer.. dit seizoen nog geen wedstrijd gezien
En ik was een flinke fan!
Die Sato ook.. zo gek als een deurquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:29 schreef kepler het volgende:
[..]
ja ok, voor het wereldkampioenschap helaas wel
maar denk die poepzak eens weg. Dan hou je echt een heel spannend seizoen over, ik geniet echt van dit seizoen. De nieuwe lichting die hele mooie dingen laat (button, webber, sato), en soms prachtige inhaalacties.
Pleeeaasseee...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Eehhh neequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dus je weet niet of F1 wel leuk is dit jaar.. je hebt het niet gezien.
Schumi is goed.. Ferrari is het beste team.. ja inderdaad. Ze hebben ook het meeste geld, de meeste mensen aan het werk daar. Dus als ze niet zouden winnen zou dat gewoon een schande zijn. Maar dat gevecht van die andere teams is zoveel coolerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Eehhh nee... maar ik, als schumi fan.. dat weet je, vind het zelfs niet leuk meer dat ie aaaltijd wint...
Ik hoop echt op een mooi seizoen volgend jaar... want F1 is nog steeds een prachtige sport
True true... maar ik vind persoonlijk een race leuk als er gevochten wordt om de 1e plaats.. zoals bij Damon Hill en Schumi .. dat was pas een seizoen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Schumi is goed.. Ferrari is het beste team.. ja inderdaad. Ze hebben ook het meeste geld, de meeste mensen aan het werk daar. Dus als ze niet zouden winnen zou dat gewoon een schande zijn. Maar dat gevecht van die andere teams is zoveel cooler![]()
Ja.. dat was cool inderdaad..en voorbij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
True true... maar ik vind persoonlijk een race leuk als er gevochten wordt om de 1e plaats.. zoals bij Damon Hill en Schumi .. dat was pas een seizoen...![]()
Nu ik daar zo aan denk krijg ik gewoon een lekker gevoel van binnen.. wat een jaren waren dat..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
Internet lag hier de hele tijd plat. En de servicedesk is natuurlijk onderbezet!Volgens mij heb ik Brown vanochtend iets te hard uitgelachen.
God is een neger.
Wij komen waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:10 schreef D-Devil het volgende:
Zeus, papzak mail mij eens even je mobiele nummer, mijn mail adres staat in mijn profiel. Wel zo handig voor als je naar het strand toe gaat.
Misschien lig je wel zo naast Nadinenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij komen waarschijnlijk ook.Zorg je dat Nadine een mooie bikini aantrekt? Benieuwd of het me lukt om de hele middag mijn buik in te houden.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:24 schreef Gaaaast het volgende:
[afbeelding]
Dan zeg ik gewoon dat dat mijn Mickey is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:28 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Misschien lig je wel zo naast Nadinen
[afbeelding]
Bikini bandjes losmaken, en dan schreeuwen "WESP!! EEN WESP !!! OP JE RUGG !! "quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij komen waarschijnlijk ook.Zorg je dat Nadine een mooie bikini aantrekt? Benieuwd of het me lukt om de hele middag mijn buik in te houden.
Zorg nou gewoon dat je af valt bolle, jij bent de enige die er een probleem van maakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig Gijs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:33 schreef SailingAce het volgende:
Zorg nou gewoon dat je af valt bolle, jij bent de enige die er een probleem van maakt.
Ja en die hoor je er ook niet overquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig Gijs.Maar goed, Nero en surfer komen ook, dus ik ben niet degene met de dikste pens.
Uithongeren lijkt me niet echt gezond Gijs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:37 schreef SailingAce het volgende:
Ja en die hoor je er ook niet over
Ben mijzelf nu 5 weken al aan het uithongeren.. ben 10 kilo kwijt. Nog 3 maanden ofzo en dan ben ik weer lekker op normaal gewicht.
Uithongeren is het ook niet echt.. 3 maaltijden op een dag.. en uitkijken wat je eet.. en voor mij vooral wat ik drink. Iedere dag een fles wijn zet gewoon aan.. das duidelijk.
geeft hij helemaal niks of een beetje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:45 schreef Quinny het volgende:
Heeft er iemand verstand van kranen. De kraan van mijn wasmachine geeft geen water meer![]()
![]()
Staat hij open? Komt er uit de andere kranen wel water?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:45 schreef Quinny het volgende:
Heeft er iemand verstand van kranen. De kraan van mijn wasmachine geeft geen water meer![]()
![]()
Zo ook Schumi en Villeneuvequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
True true... maar ik vind persoonlijk een race leuk als er gevochten wordt om de 1e plaats.. zoals bij Damon Hill en Schumi .. dat was pas een seizoen... :')
Nu ik daar zo aan denk krijg ik gewoon een lekker gevoel van binnen.. wat een jaren waren dat..
Helemaal niets. De wasmachine zuigt wel maar er komt niets. Ja ik weet het dit klinkt raarquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
geeft hij helemaal niks of een beetje?
enige wat ik toe kan voegen verder is dat bij ons wel eens de kraan van binnen defect was waardoor er maar een beetje uitkwam.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat hij open? Komt er uit de andere kranen wel water?
Tot zover mijn wasmachine expertise.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:45 schreef Quinny het volgende:
![]()
Wij weten evenveel van wasmachinesquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat hij open? Komt er uit de andere kranen wel water?
Tot zover mijn wasmachine expertise.
kan je de slang van de wasmachine erafhalen, een emmer eronder en kijken of er dan iets uitkomt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Helemaal niets. De wasmachine zuigt wel maar er komt niets. Ja ik weet het dit klinkt raar
En het ligt niet aan de aanvoer want ik kan wel douchen en zo.
Ik kom ook misschien en ik heb tietenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig Gijs.Maar goed, Nero en surfer komen ook, dus ik ben niet degene met de dikste pens.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:51 schreef Gaaaast het volgende:
Ik kom ook misschien en ik heb tieten
Dan zit er ws een waterslot op het uiteinde van je kraan geschroefd. Kunstof of ijzeren ring. Kaan uit > ring eraf draaien. > terug eropdraaien en kraan moet het weer doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Helemaal niets. De wasmachine zuigt wel maar er komt niets. Ja ik weet het dit klinkt raar
En het ligt niet aan de aanvoer want ik kan wel douchen en zo.
Kan ik proberen, maar straks ook mar even aan mijn pa vragenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan je de slang van de wasmachine erafhalen, een emmer eronder en kijken of er dan iets uitkomt?
Thanksquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:55 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Dan zit er ws een waterslot op het uiteinde van je kraan geschroefd. Kunstof of ijzeren ring. Kaan uit > ring eraf draaien. > terug eropdraaien en kraan moet het weer doen
Het kan altijd nog op de ouderwetse manier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:56 schreef Quinny het volgende:
Kan ik proberen, maar straks ook mar even aan mijn pa vragen
Bedankt alvast.
Ik gaat er weer vandoor
Oooooooohhhh NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:51 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik kom ook misschien en ik heb tieten
zoooooooo jij bent slimquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:55 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Dan zit er ws een waterslot op het uiteinde van je kraan geschroefd. Kunstof of ijzeren ring. Kaan uit > ring eraf draaien. > terug eropdraaien en kraan moet het weer doen
Zit er bij jullie veel kalk in het water? Dat kan er ook nog mee te maken hebben!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:02 schreef Chocobo het volgende:
Quin,...... die kraan ging met de week minder open en dicht.... op het laatst ging was die na 1 slag naar links al helemaal open terwijl dat in het begin 8 slagen duurde. Er is iets met die kraan. We vragen het idd even aan de bergbeklimmer !
dan is het binnenwerk naar de klote, moet een nieuwe op komen dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:02 schreef Chocobo het volgende:
Quin,...... die kraan ging met de week minder open en dicht.... op het laatst ging was die na 1 slag naar links al helemaal open terwijl dat in het begin 8 slagen duurde. Er is iets met die kraan. We vragen het idd even aan de bergbeklimmer !
Wedden dat ie aan het Googlen was.... dit klopt niet hoor..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:03 schreef kepler het volgende:
[..]
zoooooooo jij bent slim
of hij heeft iemand gebeld, want er klopt hier idd iets nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wedden dat ie aan het Googlen was.... dit klopt niet hoor..
het is gewoon fucking onmogelijk dat ie dat zelf bedacht heeftquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
of hij heeft iemand gebeld, want er klopt hier idd iets niet
ik denk dat ie de stop eruitgetrokken heeftquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
Hij heeft research over kranen gedaan, hij moest immers zijn zwembad vullen.
Zou hij eigenlijk er al in liggen?
De bergbeklimmer is er alquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:02 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wedden dat ie aan het Googlen was.... dit klopt niet hoor..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
of hij heeft iemand gebeld, want er klopt hier idd iets niet
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
het is gewoon fucking onmogelijk dat ie dat zelf bedacht heeft
*Nat is*quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
Hij heeft research over kranen gedaan, hij moest immers zijn zwembad vullen.
Zou hij eigenlijk er al in liggen?
Jij moet niet denken, da`s gevaarlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik denk
Ik lig er over precies 4 uur weer in..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:31 schreef Gaaaast het volgende:
*Nat is*
Geilquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:31 schreef Gaaaast het volgende:
*Nat is*
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
ben ik met O-Ren aan het lullen aan de telefoon..... zegt ze wacht ff ik heb dubbel gesprek..... het is Zeus ..... ik word gewoon in de wacht gezet
![]()
TEREEEECHTquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
ben ik met O-Ren aan het lullen aan de telefoon..... zegt ze wacht ff ik heb dubbel gesprek..... het is Zeus ..... ik word gewoon in de wacht gezet
![]()
Klinkt wel een beetje lesbisch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:47 schreef silver-surfer het volgende:
TEREEEECHT
Trouwens... Rens heet nu O-Ren.. zal ik karen dan K-Ren noemen![]()
WHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
TEREEEECHT
Trouwens... Rens heet nu O-Ren.. zal ik karen dan K-Ren noemen![]()
Modderjongquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef CaptainMiller het volgende:
Rensje
Surferalles goed modderjong?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef CaptainMiller het volgende:
Rensje
Modderjongquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef CaptainMiller het volgende:
Rensje
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef CaptainMiller het volgende:
Rensje
Volgens mij lekt jouw eikel chronisch !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje lesbisch.Hé fuck, ik zag het voor me en nu ben ik geil.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:53 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij lekt jouw eikel chronisch !
HAHAHAHAHA ja... de rennetjes ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je de Nexiums..... de Gijsjes.... en de eeehhhhh Rennetjes.... Rennen..... Renzen??![]()
Jij...jij hebt Driver 3 gekocht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:54 schreef CaptainMiller het volgende:
Hey Chocobo![]()
Driver 3 nog steeds niet terug, stelletje honden die fortek
Nee, vriend van mequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij...jij hebt Driver 3 gekocht?
Kom jij mijn anus eens likkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:54 schreef CaptainMiller het volgende:
Hey Chocobo![]()
Bellen Gijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:54 schreef CaptainMiller het volgende:
Hey Chocobo![]()
Okquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kom jij mijn anus eens likken![]()
Cijfer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bellen GijsZeg je heel simpel het volgende....
Luister nou eens goed Gijs,... vorige week mijn PS2 opgehaald nadat jullie hem verneukt hadden wacht ik nog steeds op mijn Driv3r game die er in zit. Krijg ik die nog of sturen jullie even een nieuwe op............ En dan nog wat stelletje k*nkerhonden.... je krijgt 3 dagen de tijd![]()
Ik denk dat jij dat weet,....... voor mij een 9 want ik geniet van je last !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:58 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Cijfer?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:57 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ok
Wanneer? Binnenkort misschien naar Brown, ff cam afgooien, anal-licking-menage a trois?
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... heeerlijk... is de cam verkocht?
Een lekker BAF sessie is beter dan sex......
....
... huh
ik vraag net aan mijn collega's hier:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ja... de rennetjes ook![]()
Een Hen is een vrouwelijk kip lekkere bitch van mequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vraag net aan mijn collega's hier:
Hoe heet een vrouwelijke kip???![]()
eehhhh kip???
en de mannelijke dan???
eeehhhhh haan???![]()
Wat is dan een Ren????
Dat is dat hok waar ze in zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoooooo, gewassen, omgekleed, spulletjes gepakt. Ik ga naar Struisvogel![]()
De laatste stoot is voor Cho en mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:02 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
JaAan mooie Renske
![]()
Ga er woensdag eten, en daarna verkracht Brown me
Klopt, maar wat ik eigenlijk zaterdag zou doen gaat niet doorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil ook
en jij kon vanavond ook niet zei hij gister
Dubbelquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil ook
en jij kon vanavond ook niet zei hij gister
ja..... dat zeiden zij ook ja.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een Hen is een vrouwelijk kip lekkere bitch van me
veel plezier iigquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik eigenlijk zaterdag zou doen gaat niet doorWeek uitgesteld.
Weet eigenlijk niet eens wat ik moet gaan doen met `mquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:10 schreef kepler het volgende:
[..]
veel plezier iig
in je zwembad stoppenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet eens wat ik moet gaan doen met `m
Heb je meteen een strandbal!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:15 schreef kepler het volgende:
in je zwembad stoppen
Is niet echt mijn muziek Gijs!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:17 schreef Gaaaast het volgende:
Speciaal voor Strollie, let op de datum; 21 augustus
http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2004/
Is trouwens 5 min van jouw huisje
Heb al 4 maanden een kaartje, kga met Noot en m`n buurmeisjequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is niet echt mijn muziek Gijs!Had je plannen om daarheen te gaan?
Het is wat je leuk vind !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoooooo, gewassen, omgekleed, spulletjes gepakt. Ik ga naar Struisvogel![]()
Is dat die boem boem shit ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is niet echt mijn muziek Gijs!Had je plannen om daarheen te gaan?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
Hé, dat heerlijke homofiele.
en af en toe een swwwwwwing en een trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrpapapa erinquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat die boem boem shit ?![]()
Respectquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:21 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Heb al 4 maanden een kaartje, kga met Noot en m`n buurmeisje![]()
Volgens mij wel…met van dat dansen in nichterige pakjes erbij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:23 schreef Chocobo het volgende:
Is dat die boem boem shit ?![]()
Gijs je zou alle wijven daar eens moeten zienquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij wel…met van dat dansen in nichterige pakjes erbij.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij wel…met van dat dansen in nichterige pakjes erbij.
2 uurquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:01 schreef Magneet het volgende:
nog een uur
42 minuten nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:15 schreef SailingAce het volgende:
[..]
2 uur
En dan weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkend!!!!
12 minuten...en dan 25 minuten reistijd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:18 schreef Magneet het volgende:
42 minuten nog
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
12 minuten...en dan 25 minuten reistijd.
ik dan nog 3 kwartier rijden als er niet een auto voor me zit die precies 80 rijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
12 minuten...en dan 25 minuten reistijd.
guuuuuuuuuuuuuuntquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
oh ja.... maandag weer avonddienst
ook alquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:24 schreef silver-surfer het volgende:
Nog 7 minuten
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk Gijs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:24 schreef silver-surfer het volgende:
Nog 7 minuten
Mooi hequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
ook al
volgens mij is Brownie dadelijk nog de enige die aan het werk is
Hoe ver ben je met FFX?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:26 schreef silver-surfer het volgende:
Net 4 FF12 trailers gezien en ECHT GEK geworden... dit wordt het mooiste spel OOOIT
Het waren al wel baarden maar man man man... wat was dat mooi....
Zo'n must have![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk Gijs.
Ik gun het hem zooooooooooooooooooooooooo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:27 schreef silver-surfer het volgende:
Mooi he![]()
Heb je gegild Gijs?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:27 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
Gijs.. FFXII
Zit op 26 uur... ben nu met Yuna opweg naar Maester Seymour om te zeggen dat ze met hem wil trouwenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met FFX?
Ja letterlijk GEGILD... en gelachen... om zulke prachtige trailer kan ik alleemaal lachen en zeggen: NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ........... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ...........quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je gegild Gijs?Terecht
Die wil ik dan ook zienquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja letterlijk GEGILD... en gelachen... om zulke prachtige trailer kan ik alleemaal lachen en zeggen: NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ........... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ...........
Ik had waterige ogen na het kijken van 1 bepaalde trailer.. echt prachtig...
Die heb ik besteld en krijg ik volgende weekquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:31 schreef CaptainMiller het volgende:
En FFVII, wat vind je daar van?
H-Heb je hem wel eens gespeeld?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die heb ik besteld en krijg ik volgende week![]()
Daar heb ik ook erg veel zin in...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:35 schreef silver-surfer het volgende:
Naar huis
Brown... werkse nog even he
Boeit me geen hol.. ga maar naar huis. daag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:38 schreef Magneet het volgende:
kutzooi waarom parsed hij nu die smilie niet
Kut man...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:38 schreef Magneet het volgende:
moet nog 20 minutenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:38 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Boeit me geen hol.. ga maar naar huis. daag.
Ga nou maar griebelkop.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet nog 20 minuten
word de klant boosquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:43 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ga nou maar griebelkop.
kutzooi.... is dit topic nog niet vol???quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:25 schreef silver-surfer het volgende:
He poot... start jij je explorer nog ff opnieuw op ok
nopequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kutzooi.... is dit topic nog niet vol???![]()
parsed ooooooooooooooooook whahahahhahahahahahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:38 schreef Magneet het volgende:
flikkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:35 schreef silver-surfer het volgende:
Naar huis
Brown... werkse nog even he
negerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
flikker![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
parsed ooooooooooooooooook whahahahhahahahahahaha![]()
![]()
nerd
hmmmmm woorden zoals neuken en sex vallen hier ook onder zekerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:52 schreef Magneet het volgende:
[..]soms vind ik het leuk met woorden te gooien uit vakgebieden waar ik nooit iets mee doe
![]()
scherpquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hmmmmm woorden zoals neuken en sex vallen hier ook onder zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |