Whahahahahahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:12 schreef Gaaaast het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaahahaahaaaa _o-
Is volgens mij echt iets dat surfer zou overkomen![]()
http://www.monnik-dranken.nl/downloads/leg%20it.mpg
Hij`s leuk hequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahaha
Gijs... je gelooft toch gezeker niet dat ik met Cho en Brown op het strand zoiets ga doen he![]()
Ik vecht me liever dood...
Ik heb wel een keer bij brown, toen hij op het balkon stond 's ochtends ... zijn shorts naar beneden getrokken...
En tegenover dat balkon staat een flat iedereen die in zijn woonkamer stond kon theoretisch zijn "willy" zien
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahaha
Gijs... je gelooft toch gezeker niet dat ik met Cho en Brown op het strand zoiets ga doen he![]()
Ik vecht me liever dood...
Ik heb wel een keer bij brown, toen hij op het balkon stond 's ochtends ... zijn shorts naar beneden getrokken...
En tegenover dat balkon staat een flat iedereen die in zijn woonkamer stond kon theoretisch zijn "willy" zien
Beschrijf hem eens, ik kan hem hier niet bekijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:21 schreef Gaaaast het volgende:
Hij`s leuk he
Theoretisch dan, in de praktijk zullen ze toch een verrekijker nodig hebben gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:19 schreef silver-surfer het volgende:
Net zoiets als een natte sigaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beschrijf hem eens, ik kan hem hier niet bekijken.![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Sla hem op en mail hem naar huisquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beschrijf hem eens, ik kan hem hier niet bekijken.![]()
Uiteraard.. ik kon hem niet eens zien... en ik stond er naastquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Theoretisch dan, in de praktijk zullen ze toch een verrekijker nodig hebben gehad.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:24 schreef Gaaaast het volgende:
Sla hem op en mail hem naar huis
Kruisjequote:
De link dan http://www.jaggle.nl/images/03082004_olson.jpgquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kruisje
En ze zijn eeeeecht leuk die 2![]()
Bij mij staat er trouwens nog steeds geen kruisjequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kruisje
Die ene heeft toch anorexia en zit nu in een afkickkliniek om van haar coke verslaving af te komen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kruisje
Plaatje staat in je cache newbie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:31 schreef Gaaaast het volgende:
Bij mij staat er trouwens nog steeds geen kruisje
Prive lezerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die ene heeft toch anorexia en zit nu in een afkickkliniek om van haar coke verslaving af te komen?![]()
idd, ff de url kopieren en in een nieuwe browser plakkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plaatje staat in je cache newbie.
yupquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:35 schreef Gaaaast het volgende:
Is mijn icon bij jullie ook nog steeds een kruisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |