Dat, dat is nou de echte Big Brother. Naar jou dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:48 schreef SCH het volgende:
waar kijkt die man naar?
Ik moet geen negers in mijn territoriale waterenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat, dat is nou de echte Big Brother. Naar jou dus.
Ik vond hem al op de Mona Lisa lijken!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat, dat is nou de echte Big Brother. Naar jou dus.
RF, pik jij dit zomaar?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet geen negers in mijn territoriale wateren
ey man! Moet ik dit pikken of zo?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet geen negers in mijn territoriale wateren
clichequote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
RF, pik jij dit zomaar?
Pik, dat klinkt toch klein. Bij negers zeg ik altijd gewoon "lul".quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]
cliche
bij negers meteen weer over hun pik beginnen
Dit pik ik niet he!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]
cliche
bij negers meteen weer over hun pik beginnen
Neuckuh?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:54 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Dit pik ik niet he!
daar ben jij niet stomme foobquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:56 schreef RichardQuest het volgende:
Je hebt je homodiscriminatietopic al om in te geilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |