Ja hallo, er is maar één shmoopy natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:26 schreef Modus het volgende:
Ik dacht dat wij dezelfde smaak hadden..
Dione.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:26 schreef Chirma het volgende:
Wie??
In een reisprogramma?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:30 schreef Lucille het volgende:
Volgens mij zag ik haar een week geleden al op TV
Nee hoor. Dat was een video die je nog had liggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:30 schreef Lucille het volgende:
Volgens mij zag ik haar een week geleden al op TV
Mên, ik weet niet eens hoe ik iets op video moet opnemen. Ik heb dat dit jaar voor het eerst gedaan (heb ook pas sinds dit jaar een video recorder)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was een video die je nog had liggen.
Nee, in Get the Picturequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
In een reisprogramma?
Ik zie minstens 3 shmoopy fansquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:44 schreef tong80 het volgende:
Maar twee shmoopy fans in dit topic weten wel wat the real thing is.
Ja, die glimlach verraad haar he?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:46 schreef shmoopy het volgende:
Volgens tong kun je aan Dione altijd zien of ze de nacht ervoor goeie seks heeft gehad.
En dat is ook echt zo!
Let vooral op die pretoogjes.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, die glimlach verraad haar he?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Let vooral op die pretoogjes.
weer op de bank gaat![]()
Vandaag waren er meer dingen die zo te zien pret hadden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Let vooral op die pretoogjes.
weer op de bank gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |