die moet een uitjouw-topic krijgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:25 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Alleen Dijkstra heeft een fan-topic,.
Dat is een mooi moment vind ik altijd, het enige moment dat je haar achterkant kunt zien als ze zich draait naar dat schermquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:18 schreef pfaf het volgende:
Mart zit altijd te sjansen met haar, als ze switchen van live-verslag naar studio.
En dan komt Mart met een dubieuze opmerking, waarop dione moet lachen en vervolgens: "Ja, dit ga ik echt niet uitleggen hoor!" En staat Mart met een grote smile achter op het scherm te genieten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een mooi moment vind ik altijd, het enige moment dat je haar achterkant kunt zien als ze zich draait naar dat scherm
Mart neemt afscheid tijdens de OS van 2008 in Peking.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:40 schreef nne het volgende:
Als Mart volgend jaar met pensioen gaat weet ik wel wie zijn opvolgster wordt als anchor-woman!
Dione...![]()
Whatever floats your boat buddy.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een sportlijf?
Kogelstoten?
Ik zie haar meestal op breedbeeld, misschien scheelt dat, maar volgens mij is ze bepaald niet afgetraind.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:43 schreef Najra het volgende:
[..]
Whatever floats your boat buddy.
Ze heeft iig een respectabele boezem, dus als je daar op valt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:05 schreef Najra het volgende:
volgens mij heeft ze toch echt wel een zeer lekker lichaam.
Jij ook al?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sinds ik dit heb gelezen kijk ik steeds of Dionne een leuke nacht heeft gehad
dat is toch geen probleem lijkt mequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:45 schreef tong80 het volgende:
Da's een oude foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |