Maar Götte is toch al 3 jaar geleden verongelukt?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:31 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja, Chris Götte was de gelukkige neukmaat.De geile beer.
Waarom denk je dat ze de laatste 3 jaar zo stralend in beeld zit ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:26 schreef Emmertje het volgende:
hmmz, ik denk dat Dione toch wel enigszins Bløf-liefhebber is, is dat geen afknapper tong80?
"was".quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar Götte is toch al 3 jaar geleden verongelukt?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze de laatste 3 jaar zo stralend in beeld zit ?
Stond er niet eerst is? Zal wel aan mij liggen dan..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"was".
Ik vrees er wel voor, maar even Ontopic:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]De volgende bril -10 dan maar
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:46 schreef shmoopy het volgende:
Volgens tong kun je aan Dione altijd zien of ze de nacht ervoor goeie seks heeft gehad.
En dat is ook echt zo!
Ja. Let er maar eens op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]![]()
!
Dit is serieus voor mij een reden om vanaf nu opeens naar Studio Sport te gaan kijken.
Dat presenteert ze toch?
Ok, ik heb vannacht even gekeken. Ik vond dat ze er nogal vermoeid uitzag... maar betekent dat nou juist goeie of slechte seks?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Let er maar eens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |