maar singles is meer gericht op het geile publiek en ik probeerde ze ook zo snel mogelijk het bed in te krijgen, verder weinig variatie maar mooie gfx.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:47 schreef 303 het volgende:
Ik heb het vorige topic niet gelezen, maar wanneer is deze eindelijk eens beschikbaar?
Dit is een absolute must, ik kijk hier meer naar uit dan naar half life 2 bijvoorbeeld, ik ben sims verslaafd en dit ziet er zo mooi uit. Hopen dat het ook zo speelt, singles bijvoorbeeld is ook zo mooi getekend, alleen het speelt voor geen meter.
En daarmee kan je dan weer ontzettend veel kanten op... Sims maken voor deel 1 is echt niets meer vergeleken met de opties die je nu hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:39 schreef Markster het volgende:
Dat bodyshop is een beetje matig, te weinig opties vind ik. Je moet ook veel in photoshop oid doen om bv andere kleuren ogen te krijgen
tuurlijk, maar er zijn ook mensen die niet kunnen 'beeldbewerken' of er geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En daarmee kan je dan weer ontzettend veel kanten op... Sims maken voor deel 1 is echt niets meer vergeleken met de opties die je nu hebt
En als je te lui bent, moet je nagaan hoeveel dingen er straks wel niet te dowloaden zijn voor hun uiterlijk, aangezien iedereen dit kan.
Alhoewel, veel sites zeggen dat ze qua skins niets gaan aanbieden omdat de grootte van de files enorm is.
Sjah als je er geen zin in hebt of het niet wil leren vind ik ook niet dat je moet lopen klagen dat je er zo weinig mee kan..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:42 schreef Markster het volgende:
[..]
tuurlijk, maar er zijn ook mensen die niet kunnen 'beeldbewerken' of er geen zin in hebben.
Hey ik kan het, en ik heb er ook zin in hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjah als je er geen zin in hebt of het niet wil leren vind ik ook niet dat je moet lopen klagen dat je er zo weinig mee kan..
Sjah, zoals ik al zei, downloaden is denk ik dan straks het toverwoordquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:46 schreef Markster het volgende:
[..]
Hey ik kan het, en ik heb er ook zin in hoor
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die gewoon wat meer zouden willen, zonder de extra moeite.
Is toch niet zo gek ?
Gewoon wat meer oogkleuren enzo.
Ik hoop het, om nou elke keer weer helemaal te gaan photoshoppen, nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjah, zoals ik al zei, downloaden is denk ik dan straks het toverwoord
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:26 schreef la.femme.nikita het volgende:
Can't wait for tha Sims II !!!!!!!!!!!!!
?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:57 schreef qwertyuiop het volgende:
Jammer dat ze zulke matige graphics hebben, maar het spel is natuurlijk ook speciaal voor de mainstream ontwikkeld zodat de oudere systemen het kunnen spelen.
Volgens mij welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
?
Matige graphics? Ben je niet in de war met sims 1?
dat hoop ik voor hemquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Matige graphics? ga je bek eens spoelen, idioot.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:57 schreef qwertyuiop het volgende:
Jammer dat ze zulke matige graphics hebben, maar het spel is natuurlijk ook speciaal voor de mainstream ontwikkeld zodat de oudere systemen het kunnen spelen.
offtopic: er zijn al flink wat mooie models te downloaden
Uhm Nikky. Was het nou 13 of 17 september?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:48 schreef nikky het volgende:
[..]
dat hoop ik voor hem
of hij mot een nieuwe videokaart hebben
17, en de 14e in amerika geloof ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:21 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Uhm Nikky. Was het nou 13 of 17 september?
Ook nederlands, want je kan bij de Body Shop uit verschillende talen kiezenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:35 schreef 303 het volgende:
Zal er ook een Nederlandse versie komen? Of alleen een Engelse?
Ok, en bedankt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:29 schreef daeri het volgende:
[..]
17, en de 14e in amerika geloof ik
volgens mijn "bronnen" 16 septemberquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:21 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Uhm Nikky. Was het nou 13 of 17 september?
lekker dingquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:03 schreef daeri het volgende:
Ik heb een chinese (of japanse) sim gemaakt vandaag..
Wat vinden jullie van dr?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel even wat werk want ik moest nog een hele nieuwe skin maken voor het gelige huidje.. maar het is gelukt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |