die nummer 1. De gesneden kaas van de Lidl. die is erg lekker. Ik werk bij het bedrijf waar het verpakt en verwerkt wordt en het hangt er nu vol met de kopieen van die lijst met een groot vel erbij.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:46 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Kwaliteit van de Lidl voor een leuk prijsje![]()
.
wat is de wereld toch kleinquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:55 schreef gnoompje het volgende:
[..]
die nummer 1. De gesneden kaas van de Lidl. die is erg lekker. Ik werk bij het bedrijf waar het verpakt en verwerkt wordt en het hangt er nu vol met de kopieen van die lijst met een groot vel erbij.
Das best grappig om te zien.
Sta ook vaak aan de lijn waar die kaas ingepakt wordt. Hij is echtzo lekker. maar ben dan okk een echte kaaskop
vertel dagploeg of avondploeg ik in de laatstequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:01 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
wat is de wereld toch klein![]()
Ik vind de nep redbull lekkerder dan de echte.... Met vodka erbij is het helemaal heaven....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:23 schreef Fixers het volgende:
De nep red bull is ranzig!
nope, kun je hier doen: favo Lidl artikelquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:16 schreef Mister_Slide het volgende:
Lidl is een van de fijnste supermarkten vind ik
Je moet gewoon even weten wat er wel en niet lekker is en dan haal je de rest bij de wat duurdere supermarkten.
De rijen zijn er ook nooit zo lang. Ik sta altijd langer bij de AH in de rij
Maarja,... voor dit soort berichten is KLB niet bedoeld he
wordt verwerkt en verpakt bij V. in Reeuwijk. Zegt dat genoeg??????quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:08 schreef Masta-t het volgende:
welk bedrijf maakt de kaas? is het een belend bedrijf of een onbekend bedrijf?
op de verpakking staat alleen, gemaakt voor lidl...
zo zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:10 schreef Starwalker het volgende:
't is een gewone pure afgang om je daar te laten zien
[sarcasme]quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:54 schreef A.J. het volgende:
[..]
zeg knul ik weet niet waarop je dat baseerd maar bij de LIDL komen ook rijke mensen die de appie wel kunnen betalen maar gewoon minder willen betalen voor relatief goede producten![]()
ach de mensen die daar komen zijn de hele tijd op vakantie, kan je zien omdat ze nog geen nederlands praten, dat doen toeristen nooit. hetis altijd fijn opo weer herrineringen op te halen als ik al dat Turks en Marrokaans hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:18 schreef A.J. het volgende:
[..]
zo zo
deze knul heeft een heldere kijk op de wereld![]()
vertel eens waarom het een afgang is om je daar te vertonen?
Mischien verstaan ze je wel, maar moet jij je tanden eens poetsenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:13 schreef trie het volgende:
Maare, kan iemand me uitleggen dan welke taal ik moet spreken bij de kassa? Want Nederlands snappen ze in ieder geval niet..
Met lidl tandpasta dan? Want ondanks mijn frisse adem is't afrekenen puur gelukt door het displaytje te lezen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mischien verstaan ze je wel, maar moet jij je tanden eens poetsen
Enig idee waar die vliegen vandaan komen..quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:01 schreef infra-roodborstje het volgende:
Soms loop ik gewoon rond in de winkel en liggen de vliegen gewoon te NEUKEN tussen de tomaten..
Waarschijnlijk van die sinaasappelen... die zijn ook vaak zo rot als een scheet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:45 schreef Omkron het volgende:
[..]
Enig idee waar die vliegen vandaan komen..![]()
Ik kom zo af en toe ook wel eens diepvries bij Lidls bezorgen, maar ik zie eigenlijk best wel vaak pallets met melk ongekoeld in het 'magazijn' staan, gaat dat nog de winkel in? (of is dat van die langhoudbare melk?)quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:49 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van die sinaasappelen... die zijn ook vaak zo rot als een scheet.
En vergeet onze wereldberoemde blauwe citroenen niet!
'De koeling', dus alles wat in de koeling moet, wordt altijd voor opening geleverd, dat gaat altijd direct de koeling in. Waarschijnlijk was het dus houdbare melk. Of een kut-filiaal.. .kan ook nog.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:51 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ik kom zo af en toe ook wel eens diepvries bij Lidls bezorgen, maar ik zie eigenlijk best wel vaak pallets met melk ongekoeld in het 'magazijn' staan, gaat dat nog de winkel in? (of is dat van die langhoudbare melk?)
Dan zijn er wel meerdere kut-filialenquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:01 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
'De koeling', dus alles wat in de koeling moet, wordt altijd voor opening geleverd, dat gaat altijd direct de koeling in. Waarschijnlijk was het dus houdbare melk. Of een kut-filiaal.. .kan ook nog.
Klopt, op mn salarisstrookje geven ze de ene keer 6 uur te weinig ... dan weer 8 uur teveel... klopt nooit geen kut van..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:49 schreef Ms_Furious het volgende:
Lidl betaald nooit je volledige salaris uit altijd een paar uur te weinig.
die is goed te drinkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:23 schreef Fixers het volgende:
De nep red bull is ranzig!
Dat is een constatering van een persoonlijk feit.. waarom zou dat niet gezegd mogen worden..?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:49 schreef speedfreakssj het volgende:
mag je dat wel zeggen? day je loon niet klopt?
Ze hebben toch een wat apart regime binnen het bedrijf? of is dat alleen bij de ALDI?
deze week zijn er een hoop rotte watermeloenenquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:49 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van die sinaasappelen... die zijn ook vaak zo rot als een scheet.
En vergeet onze wereldberoemde blauwe citroenen niet!
en dacht je dat we er in de winkel geen last van hebben..? gister zat verdomme mn hele broek vol met dat rotte sap...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:28 schreef super_honda het volgende:
[..]
deze week zijn er een hoop rotte watermeloenenzondag moest ik weer werken in het DC in heerenveen, en er zaten me toch rotte meloenen tussen.....
ik zette een doos op mijn pallet, en toen klapte er zo'n rotte meloen open. de smurrie vloog wel 3 meter de lucht inen stinken.......
Nu ik dit topic doorlees, heb ik opeens ontzettend veel te klagen over de Lidl:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:19 schreef A.J. het volgende:
ja hier kun je je frustratie kwijt over de LIDL (als je die hebt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |