abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2001 @ 23:57:34 #1
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_1477434
Wat ik nu weer van deze maniak hoor:
Hij wil het ABM verdrag achter zich laten ten gunste van het wapenschild.
De uitleg:
Het ABM is in 1972 getekend door Nixon en Brezjnev om anti-ballistische raket aanvallen te voorkomen. Een van de onderdelen dat het verdrag verbiedt is een raket schild.
Nu is Bush een voorstander van zon raket schild, dus, als het in zijn ogen logisch gevolg zijnde opheffing van het verdrag.
De toon waarop ie het zegt, boezemt mij angst in: "Ik bepaal wanneer het genoeg is, en dat punt is bereikt daar het ABM het raket schild in de weg staat."

In November komen Bush en Poetin bij een. Ik hoop dat ze de lieve vrede bewaren.

<edit modes onder dwang van treinhomo>

[Dit bericht is gewijzigd door 456 op 24-08-2001 00:14]

Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_1477473
Kan men niet op dezelfde manier met Bush afrekenen als met Kennedy?

Hoe kunnen die DOMME amerikanen zo'n BOER als president kiezen

pi_1477490
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:01 schreef Juup© het volgende:

Hoe kunnen die DOMME amerikanen zo'n BOER als president kiezen

Papa...
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_1477499
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:02 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Papa...

Idd ja.
pi_1477529
Hij doet alles voor zijn eigen volk eerst, als jij Amerikaan was dan was jij hypocriet genoeg om achter zijn beleid te staan. Hij heeft zelf niet zoveel te vertellen (en ja dat zal zijn vader hem ook vertellen ) dat wordt voor hem gedaan. De mensen die zijn campange vol met geld hebben gepompt.... daar komt hij ook eerst voor op.

In het begin wou hij China een vijand maken om steun te krijgen voor zijn schild.... gelukkig/helaas is dit maar gedeeltelijk gelukt.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 00:12:34 #6
7859 456
pi_1477584
Nou ik zou als amerikaan met samen geknepen billen aanhoren wat hij nu weer uitzwalkt.
Dit is toch een schande, hij maakt 8 jaar politiek in een half jaar kapot! Van milieu (Co2 uitstoot) tot aan vrede! (China/Rusland).

Ik hoop werkelijk waar dat Poetin en consorte (zou hij niet nog een wapen arsenaaltje achter zich hebben staan?) zo slim is Bush tot andere gedachte te brengen, maar de simpelheid van Bush kennende zal er wel weinig van terecht komen!

pi_1477604
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:12 schreef 456 het volgende:
maar de simpelheid van Bush kennende zal er wel weinig van terecht komen!
Joh Bush heeft de alleenheerserij niet over Amerika. Kalm aan, niet in paniek raken
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1477631
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 23:57 schreef 456 het volgende:
(...)
<edit modes onder dwang van treinhomo>
[off-topic]
En 456, heb je de touch nog ?
Hopi bon ?! 456, Hopi bon ?!
[/off topic]
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 00:18:45 #9
7859 456
pi_1477642
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:17 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[off-topic]
En 456, heb je de touch nog ?
Hopi bon ?! 456, Hopi bon ?!
[/off topic]

[off topic]
houden we dat gezuig nu de hele tijd
[/off topic]
pi_1477650
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 23:57 schreef 456 het volgende:
Het ABM is in 1972 getekend door Nixon en Lenin (meen ik)
Ehhh....Lenin was toen al 48 jaar dood, ik weet niet wie er toen in Rusland aan de touwtjes trok (zijn ook van die moeilijke namen )
Overigens moet het nu toch wel bekend zijn dat Bush gewoon een marjonet van de Amerikaanse groot industrielen is. Met het openbreken van dit verdrag wil hij gewoon weer een wapenwedloop beginnen wat de economie en technologische ontwikkeling 'ten goede' komt.
pi_1477651
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:14 schreef R@b het volgende:

Joh Bush heeft de alleenheerserij niet over Amerika. Kalm aan, niet in paniek raken

Nee, gelukkig is er ook nog de, immer politiek correcte, "silent majority" (term van Richard Nixon)...

[Dit bericht is gewijzigd door Treinhomo op 24-08-2001 00:22]

vrijdag 24 augustus 2001 @ 00:21:59 #12
7859 456
pi_1477660
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:20 schreef BSEBEEST het volgende:

[..]

Ehhh....Lenin was toen al 48 jaar dood, ik weet niet wie er toen in Rusland aan de touwtjes trok (zijn ook van die moeilijke namen )
Overigens moet het nu toch wel bekend zijn dat Bush gewoon een marjonet van de Amerikaanse groot industrielen is. Met het openbreken van dit verdrag wil hij gewoon weer een wapenwedloop beginnen wat de economie en technologische ontwikkeling 'ten goede' komt.

BSE Beest heeft gelijk: Ik had al ge-edit zoals in oorspronkelijke post stond, erg slordig nl; op dwang van iemand die ik ken, en me eens bij les geschiedenis gaat geven.
tnx.
pi_1477683
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:21 schreef 456 het volgende:

BSE Beest heeft gelijk: Ik had al ge-edit zoals in oorspronkelijke post stond, erg slordig nl; op dwang van iemand die ik ken, en me eens bij les geschiedenis gaat geven.
tnx.

Geschiedenis laat zich niet dwingen...
pi_1477699
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:12 schreef 456 het volgende:
Dit is toch een schande, hij maakt 8 jaar politiek in een half jaar kapot! Van milieu (Co2 uitstoot) tot aan vrede! (China/Rusland).
Ik hoop werkelijk waar dat Poetin en consorte (zou hij niet nog een wapen arsenaaltje achter zich hebben staan?) zo slim is Bush tot andere gedachte te brengen, maar de simpelheid van Bush kennende zal er wel weinig van terecht komen!
Wat die Co2 uitstoot betreft geef ik hem groot gelijk. Deze milieu onzin is alleen in het leven geroepen en in stand gehouden om de burger geld uit de zakken te kunnen kloppen (milieu is tegenwoordig bigbusiness ).
Wat Poetin en consorten betreft... Volgens mij zijn dat ook niet echt frisse jongens.
pi_1478108
Ik hoop dat die Bush een keertje keihard op zijn bek gaat. Misschien een of ander schandaal, het valt me een beetje tegen van de amerikaanse media dat ze nog niets verzonnen/uitgepluisd hebben. Maar ja, dat is allemaal wishful thinking, we zitten nog wel een tijdje opgescheept met hem en zijn rare ideeën.
This is this. This ain't something else, this is this!
pi_1478186
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:20 schreef BSEBEEST het volgende:

[..]

Brezjnev. Uit te spreken als Brezjnev.
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 02:41:41 #17
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_1478499
Bush is een drammer die koste wat kost z'n zin moet doordrijven. 'k heb de 3e wereldoorlog nog nooit zo dichtbij zien komen. Brr... Volgens mij hebben de grote bewapende landen zoals Rusland, China en Irak allang de raketten op Amerika gericht.

Brr...

'k hoop echt dat 1 deze dagen een slimme sniper een einde maakt aan het schrikbewind van deze man.

Clinton was misschien een vunzig mannetje met z'n sigaren en stagaires, maar hij had wel hart voor z'n werk, en hij zag teminste in dat de wereld NIET alleen om Amerika draait..

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 03:06:20 #18
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1478616
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 02:41 schreef TumTum het volgende:
Clinton was misschien een vunzig mannetje met z'n sigaren en stagaires, maar hij had wel hart voor z'n werk, en hij zag teminste in dat de wereld NIET alleen om Amerika draait..
Kijk eens naar het nieuws en lees een krant en kijk eens naar dit topic:

De wereld draait wel degelijk om America

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_1478692
IK OP BUSH.

Bush zuigt behoorlijk. Ten eerste staat zijn arrogante texaanse kop me niet aan. Ten tweede kan hij uberhaupt niet regeren. Ik ben het volkomen eens met 456
(of was het 465 ach ik weet 't niet meer, 't begon met een 4....). Maar goed wat wil je als zijn kiezers voor het grootste gedeelte uit Hillbillies, White Trash, en KKK-leden bestaan.

I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 03:42:57 #20
272 R@b
No-nonsens
pi_1478695
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:21 schreef 456 het volgende:

[..]

op dwang van iemand die ik ken, en me eens bij les geschiedenis gaat geven.

En bijles in taal??
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1478821
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 03:42 schreef R@b het volgende:

En bijles in taal??

"Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen". Zorg jij eerst maar 's dat je je "dees", "tees" en "deetees" op orde hebt voordat je een ander aanvalt op taalfouten.

Telegraaf wil site betaalt gaan maken
Homofilie bij dolfijnen geconstateert
Puttense moordzaak wordt heropent

Typische gevallen van de pot verwijt de ketel:
OM verliest lasergun proces
Uithuwelijks ontvoering met eis van 18 maanden
Rabbijn: Gemengd dansen oorzaak instortings ramp

Diversen:
Homo's bevreesd voor allochtonen jongeren
Friese Nationale Partij wil meedoen aan 2e kamer

Misschien moet je maar 's achter een groepje asielzoekers aanlopen (i.p.v. er doodsbenauwd voor weg te rennen). Grote kans dat ze op weg zijn naar een inburgeringscursus Nederlands. Wellicht mag je zo aanschuiven...

vrijdag 24 augustus 2001 @ 07:50:13 #22
10814 dalai-incognito
tijd voor een nieuwe crew
pi_1478842
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:01 schreef Juup© het volgende:
Och jee....wat een goed idee...

en last but not least...een publieke executie

zou ik al gescreend zijn als staatsvijand?

mensen deugen niet, jij misschien wel ook niet
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 09:27:52 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1479092
Ha Ha Ha Ha

Wat denken jullie nou eigenlijk wel... Amerika is toch alleenheerser in deze wereld. Iedereen schijt in zijn broek voor dat raketsschild. Denk nu niet dat de Russen ook maar enig moment aan de wereldvrede denken als de Amerikanen het weer over het reketschild hebben. Ze weten dat ze de technologie en de financiele middelen niet hebben om een zelfde soort verdediging op te bouwen. Dit is ook voor China het geval. En europa stelt al helemaal niks voor op het wereldtoneel.

De Amerikanen doen precies waar ze zelf zin in hebben... en gelijk hebben ze.

pi_1479187
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 03:06 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Kijk eens naar het nieuws en lees een krant en kijk eens naar dit topic:

De wereld draait wel degelijk om America

ROTLMAOPIMP

*Bazza heel hard uitlacht en voor straf de geschiedenis en wereldpolitiek+economie laat lezen van de laatste 200 jaar*

Haha, de wereld draait om Amerika, haha, ja mooi verhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Ron_Jeremy op 24-08-2001 09:44]

pi_1479210
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 09:27 schreef marky het volgende:
Ha Ha Ha Ha

Wat denken jullie nou eigenlijk wel... Amerika is toch alleenheerser in deze wereld. Iedereen schijt in zijn broek voor dat raketsschild. Denk nu niet dat de Russen ook maar enig moment aan de wereldvrede denken als de Amerikanen het weer over het reketschild hebben. Ze weten dat ze de technologie en de financiele middelen niet hebben om een zelfde soort verdediging op te bouwen. Dit is ook voor China het geval. En europa stelt al helemaal niks voor op het wereldtoneel.

De Amerikanen doen precies waar ze zelf zin in hebben... en gelijk hebben ze.

Ach, het zal niet de 1e keer zijn dat het machtigste land van Europa met een zeer sterk leger, Frankrijk, SCHEIT heeft aan Amerika. Zoals ze al decennia hebben. Of moet ik je nog uitleggen over de Force du Frappe, het uit de Navo stappen etc.?

Tsk, de VS gaat straks weer lopen janken als Rusland zijn raketjes weer mikt op Washington, en als Frankrijk ze ook opeens richting de VS draait, en de EU de gehele VS een importverbod geeft. Daaaaaaaaag Bushje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')