Dat zijn de leukere dingen die je over het hoofd zietquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:26 schreef pekel het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat een middenvelder van me van goed naar uitstekend is gegaan..
Toch 7-2 (!) gewonnen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:58 schreef pekel het volgende:
Kutavond, eerst alles dik winnen, en nu 2-0 achter..
Heb ook nog vergeten om een middenvelder als extra centrale middenvelder plaatsen.
uhm, iedereen heeft tegen iedereen gespeeld. zodoende is het onmogelijk dat beide nummer laatst nog 0 punten hebben...quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:30 schreef Vision het volgende:
het onmogelijke is gebeurd. met een PIC tegen de nummer 1 was ik gedoem te verliezen, maar ondanks dat hij betere ratings en sterren had kwam ik van een 0-2 achterstand terug naar een 2-2 gelijkspel
Hij heeft nu tegen ieder team gewonnen, behalve tegen dat van mij, en dat terwijl ik PIC speelde. omg![]()
![]()
. Volgende week krijg ik een afranseling van jawelste, maar dat boeit niet, ik heb nu 7 punten, en de degradatiekandidaten allebei 0. Moet nog raar lopen wil ik gaan degraderen.
en mijn middenvelder/trainee is naar goed gegaan met playmaking
3e gele kaart = schorsingquote:Op maandag 9 augustus 2004 09:10 schreef MasterMido het volgende:
Hmm heb nu heleboel spelers met 2 gele kaarten. Hoeveel geel was het ook alweer voor een schorsing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |