en geaccepteerd. succes woensdag dan maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
En je bent uitgedaagd door Bubbafat
Ja jij ook,ook al ben ik er nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:29 schreef forza22 het volgende:
[..]
en geaccepteerd. succes woensdag dan maar
Passing is een vaardigheid, die in de meeste gevallen pas op de 2e plaats komt...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:21 schreef R_B het volgende:
Gisteren 2 18 jarigen gekocht..
Deze: http://www1.hattrick.org/(...)sp?playerID=38202118
Passen: goed
TSI = 630
redelijk in vorm
en deze: http://www1.hattrick.org/(...)sp?playerID=35857020
Specialiteit: Koppen
Vleugelspel: redelijk
TSI = 550
Daar kan je toch wel mee werken lijkt mij zo...
Nee 2de elftal meestal doen...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:50 schreef R_B het volgende:
Kom ik weer met een vraag:
As woensdag heb ik een friendly..
Dan is het toch het beste om een 2e elftal op te stellen...
Of is er nog een reden om ongeveer hetzelfde elftal op te stellen zoals je de zondag ervoor speelde?
Wat mij in het begin hielp, was de Transfer Price Evaluatie in Hattrick Buddy en Hattrick Assitant Manager (en veel rondhangen op de transferlijst, kijken op wat voor spelers nou echt geboden wordt enzo) .. Handigheidje in Hattrick Buddy: Als je een speler opent en dus z'n detailscherm erbij pakt, kun je naar 't tabblad 'calculator' gaan (6e tabblad). Hier kun je de waarden van de speler veranderen, bijvoorbeeld 'scoren' een niveau hoger.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:45 schreef R_B het volgende:
Die skills wat verdedigers nodig hebben en zo...heb ik hier uitgeprint liggen..
Ik heb ook gezien, dat er heel wat meer bij komt kijken dan alleen een paar potentieel goede spelers te kopen...
Maarja..door je fouten leer je... (laten we het daar maar op houden)..
Ik dacht dat je alles gelezen had ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:58 schreef R_B het volgende:
Thx..
iedereen trouwens..
Voor de hulp..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:15 schreef qyn het volgende:
Het is ook beter een keuze te maken wat je wil gaan trainen en daar je aankoopbeleid op af te stellen. Je hebt bijvoorbeeld niks aan een 18-jarige verdediger, als je scoren gaat trainen. Beter is dan een wat oudere, ervaren speler met hogere stats te kopen voor die posities die je toch niet traint. Je betaalt al snel veel meer voor 18-jarige spelers, omdat die over het algmeen nog trainbaar zijn. Maar als je ze dus niet traint, worden ze alleen maar ouder![]()
En verder wat SuperWeber zegt; stats als passen en vleugelspel zijn m.i. alleen zinvol in combinatie met wat bijstats. Passen is leuk, voor een aanvaller die ook kan scoren, of een middenvelder met positiespel en conditie, of voor een verdediger als je besluit Counter-aanval te spelen. Passen zonder bijstats heb je vrij weinig aan.
Ook vleugelspelers zijn minder bruikbaar zonder bijstats. Fijn is als ie ook nog kan verdedigen of stats in positiespel/conditie/passen heeft![]()
Maar R_B zo te zien koop jij meerder soorten 'trainees'. Met ander woorden, jij koopt jonge spelers voor verschillende posities. OP zich is dat goed als ze allemaal verdedigende posities hebben, of bijvoorbeeld allemaal middenveld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:45 schreef R_B het volgende:
Die skills wat verdedigers nodig hebben en zo...heb ik hier uitgeprint liggen..
Ik heb ook gezien, dat er heel wat meer bij komt kijken dan alleen een paar potentieel goede spelers te kopen...
Maarja..door je fouten leer je... (laten we het daar maar op houden)..
Het is niet zo dat je met 2 weken training meteen winst draait. Het draait om de stats. Wanneer er een stat (bijna) omhoog gaat, dan kna je geld verdienen. Maar dit kan soms 10 weken duren. Daarom traint iedereen bijna voortdurend 1 stat. Af en toe is conditie nodig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:42 schreef R_B het volgende:
Ik heb het eindelijk een beetje door met die trainnees...denk ik..
Ik koop bijvoorbeeld 2/3 trainnees...met redelijk/goed vleugelspel..
Vervolgens als ze minimaal matig verdediging hebben, dan train je verdediging..voor 1/2 weken..
Vervolgens verpats je er 2...met winst..en je houd 1 goede vleugelverdediger over bijvoorbeeld...
iemand die verdedigen of scoren traint?quote:conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
hij heeft wel gister voor het laatst ingelogd. Hij negeert ons gewoonquote:Op zondag 8 augustus 2004 03:18 schreef Grumpey het volgende:
En waar is Sir dalord!!?!
Hey Grump, ruilen? Zo'n speler had ik net nodigquote:Op zondag 8 augustus 2004 03:18 schreef Grumpey het volgende:
Menno van Klaveren
TSI = 950 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and solid leadership abilities [Technical]
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: solid Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: disastrous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |