Je kunt spelersearch doen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik wil hier even een oproepje plaatsen :
Als iemand een speler met Bubba als VOORNAAM of ACHTERNAAM ziet op de trasnferlijst wil diegene het dan even hier melden ?

Ja heb ik gedaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je kunt spelersearch doen...

Het plaatje moet in .gif of .jpeg-formaat zijn en ongeveer 60 bij 60 pixels groot.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:47 schreef forza22 het volgende:
hoe groot mag je logo zijn als je supporter bent?

60 bij 60 is ook wel heel klein ja. hoe groot heb jij hem?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het plaatje moet in .gif of .jpeg-formaat zijn en ongeveer 60 bij 60 pixels groot.
Maar bijna iedereen heeft het groter

Kijk eens naar je team...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:57 schreef R_B het volgende:
Ja, sorry jongens...het is/was een duitser...
Maar het was een koopje...
Ik train nu stamania en iedereen heeft meteen een betere conditie..
Volgende week doe ik dit weer..
Alleen wat kan ik dan het beste gaan trainen???
General schiet je niet zoveel mee op...
Stamania heb ik al gehad..
Set pieces
Defending
Scoring
Cross pass
Shooting
short passes
playmaking
goaltending
Heb je dan nog..
Defending..misschien voor als het verdedigend nog niet goed zit..
Maar short passes lijkt mij ook wel wat..
Tips iemand?

Skills gaat het om...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:14 schreef R_B het volgende:
Net een trainnee gekocht..voor 2001 euries...
18 jaar tsi 500 ID: 35857020

Begrijp je eik wel wat ik bedoel of niet??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:21 schreef R_B het volgende:
die gaat hij krijgen van mij

Klopt... Maar hoe hoe hoger een beginskill, des te meer geld je aan die speler kunt verdienen, spelers met skills van zwak of lager kun je beter niet trainen op die vaardigheid... Dus zoek de spelers op met matig of hoger van 1 bepaalde skill en niet al te oud... En begin die skill te trainen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:25 schreef R_B het volgende:
Die skills worden toch beter naarmate de training..
Of zie ik het verkeerd...

aha ok...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Klopt... Maar hoe hoe hoger een beginskill, des te meer geld je aan die speler kunt verdienen, spelers met skills van zwak of lager kun je beter niet trainen op die vaardigheid... Dus zoek de spelers op met matig of hoger van 1 bepaalde skill en niet al te oud... En begin die skill te trainen...

192x198quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:54 schreef forza22 het volgende:
[..]
60 bij 60 is ook wel heel klein ja. hoe groot heb jij hem?

Eh als FC A Sheep morgen niet heeft gepost in topic wij dan maar ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:30 schreef forza22 het volgende:
iemand nog een oefenwedstrijd voor volgende week?

Jahoor is goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eh als FC A Sheep morgen niet heeft gepost in topic wij dan maar ?
Want ik ga morgen avond op vakantie. en wil nog wel een oefenmatch

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |