dat is de vorige eigenaar. van hem heb jij het team overgenomenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:08 schreef Silver_Shark het volgende:
20-06-2004 De club veranderde van eigenaar toen michielnijsen het roer overnam en de naam van de club veranderde in MasterM
is me club geschiedenis. dit ben ik niet.
dit verhaal bracht mij op een idee..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:03 schreef qyn het volgende:
--knip--
Ik stuur je morgen wel een uitdaging...om bij jou te spelen..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]oy, hiero!!
ik speel nog wel in de fok!cup, maar ik moet winnen vanavond en aangezien ik tegen lortnoc's PTT speel, die tot nu toe alles heeft gewonnen in de beker, verwacht ik dat ik volgende week vrij ben
Ik ben bezig om voor een jongen een soort introductie te maken (heel kort overzicht) met basis dingen die je moet doen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dit verhaal bracht mij op een idee..
In haast ieder topic komt een nieuwe speler die afvraagt wat hij het beste kan doen. En in ieder topic geven wij, geheel vrijblijvend, keurig antwoord.
Nu lijkt mij dit een beetje overbodig. We kunnen daarom 3 dingen doen:we doen alsof onze neuzen bloeden en blijven antwoord geven we vragen er voortaan geld voor we maken een FAQ
zoals jullie wellicht hebben kunnen opmerken, dacht ik aan het laatste. Een stel van ons maakt een overzichtelijke FAQ in de vorm van een stappenplan.Wat moet je doen als je net begint? wat voor spelers moet je kopen? wat voor coach? Hoeveel geld moet je in je YS stoppen?
etc, etc, etc enzovoorts..
Het scheelt ons niet alleen tijd, maar we laten ook iets na aan onze opvolgers. Aan de jeugd die onze plaatsen gaan innemen, die met hetzelfde enthousiasme hattrick spelen en, terwijl zij bezig zijn met hun dagelijkse bezigheden, altijd moeten denken aan ons, de oer-fokhattrickers: zij die de weg hebben ge-opend voor hen. Zij die de grondleggers zijn van het fokhattrick...
ofzoiets
is goed R_B, maar ik zie net dat het inhaal is volgende week dus tijd heb ik sowiesoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:24 schreef R_B het volgende:
[..]
Ik stuur je morgen wel een uitdaging...om bij jou te spelen..
En anders zien we wel...
kijk, wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:27 schreef R_B het volgende:
[..]
Ik ben bezig om voor een jongen een soort introductie te maken (heel kort overzicht) met basis dingen die je moet doen...
Die kan ik ook wel doormailen naar iemand anders..
Er staan ook sites in zoals hottrick...
ja, zeg, vertel me eens,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:32 schreef qyn het volgende:
En dit topic, met z'n afzichtelijke topic-titel, is ook weer bijna vol![]()
Eind deel 21: R_B - donderdag 5 augustus 2004 @ 17:08quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:33 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, zeg, vertel me eens,
waar slaat ie op?![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:34 schreef qyn het volgende:
Eind deel 21: R_B - donderdag 5 augustus 2004 @ 17:08
Begin deel 22: Qyn - donderdag 5 augustus 2004 @ 20:02
Kijk die tijd die daartussen zit
quote ik zonder iets te zeggenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
quote ik zonder iets te zeggen
Gelukkig verbeterde je jezelf snelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
quote ik zonder iets te zeggen
dan valt het toch mee?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:34 schreef qyn het volgende:
[..]
Eind deel 21: R_B - donderdag 5 augustus 2004 @ 17:08
Begin deel 22: Qyn - donderdag 5 augustus 2004 @ 20:02
Kijk die tijd die daartussen zit
Maar achteraf
is dat niet met dubbel 'T'?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:37 schreef qyn het volgende:
Editen?
Ach, nog even en het is niet meer relevantquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dan valt het toch mee?
niemand snapte hem gewoon...![]()
ik help je meequote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:38 schreef qyn het volgende:
[..]
Ach, nog even en het is niet meer relevant![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:39 schreef qyn het volgende:
Net of iemand die topics ooit terugleest![]()
Ja, dat was de enige keer dat jij er niet was om een nieuwe te openenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ze zijn mooi gek
wat me opgevallen is, is dat deel 21 wel gewoon is geeindigd en niet met slowchat/bagger.. misschien moeten we dat eens vaker doen
3 nieuwe leden en 2 nieuwe fedledenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:42 schreef qyn het volgende:
[..]
Ja, dat was de enige keer dat jij er niet was om een nieuwe te openen
Maar err, staan de nieuwe leden al klaar in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |