quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:06 schreef Merisse het volgende:
Loena, leuk koppie heppie en een mooie puntbuik (beter dan een punthoofd)!
Is dat trouwens echt waar, dat er niks van je borsten overblijft na een zwangerschap? Nieuwsgierig is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
En als de bv klaar is dan heb je van die leeg gezogen boterhamzakjes hangen
Zie [Poll]Hoe groot zijn jouw borsten, na de zwangerschapquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:39 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Is dat trouwens echt waar, dat er niks van je borsten overblijft na een zwangerschap? Nieuwsgierig is.
laas zienquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:37 schreef Ladybos het volgende:
Nou zeg, ik heb weer mijn driewekelijkse buikfoto gemaakt, en hij is alleen maar gekrompen ! Ziet er exact zo uit als de 10 weken foto terwijl we nu toch echt 6 weken verder zijn en ik mijn broeken niet meer aankan
Vind je hem groot dan, ik vind hem eigenlijk nog wel meevallen, volgens mij was ik bij de andere twee veel dikker, maar je vergeet het zo snel he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:12 schreef Tan het volgende:
Mooie buik Loena! bloot is íe nog indrukwekkender!
Ik had een a-cup en na de zwangerschap een c-cup, heb ook mijn eerste bh moeten kopen 10 jaar gelee toen ik zwanger was van Djen. Maar na de bv ging die c-cup toch wel hangen en dat vond ik minder, nu zijn ze weer ff lekker volquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:39 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Is dat trouwens echt waar, dat er niks van je borsten overblijft na een zwangerschap? Nieuwsgierig is.
Ach ja, het zal bij iedereen wel verschillen. Ik zal het tzt wel merken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik had een a-cup en na de zwangerschap een c-cup, heb ook mijn eerste bh moeten kopen 10 jaar gelee toen ik zwanger was van Djen. Maar na de bv ging die c-cup toch wel hangen en dat vond ik minder, nu zijn ze weer ff lekker vol
Sjit !quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:43 schreef m@x het volgende:
Wow Loena! mooie buik, en echt zo'n prethoofd erbij!
Bedankt voor de tip over de jurk MIss-Take. Mijn maat zat er helaas niet meer bij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |